23. Bölüm

258 19 0
                                    


KEYİFLİ OKUMALAR

"Camila, gitme vakti tatlım!" Lauren, Camila sırt çantasının içinden geçerken koridorun sonundan aradı ve okulun ilk gününde önemli olabilecek hiçbir şeyi unutmadığından emin olmak istiyordu.

Dün gece o kadar zordu ki, Lauren bugün Camila'yı bırakmaktan korkuyordu. Birincisi, genç saat dokuzda düzgün yatma vaktinde yatmayı reddetti ve bu da bir mola verdi, sonra saatlerce ağladı ve Lauren'ın yaptığı hiçbir şey onu sakinleştirecek kadar rahatlatmadı ve son olarak, çok az şey almıştı. uyumak için.

Bu sabah şu ana kadar işler yolundaydı, Lauren sadece Camila'ya birkaç uyarı vermek zorunda kalmıştı, ama saate bakıp neredeyse gitme vaktinin geldiğini ve onun hala işaretinin olduğunu görünce Lauren, şansın çok iyi geçtiğini tahmin etti.

İçini çekerek, koridordan Camila'nın odasına gitmeden önce sırt çantasını yemek sandalyelerinden birine yerleştirdi. Mahremiyet için birkaç kez kapıyı çaldı ve içeri girdiğinde, Lauren'ın daha önce koyduğu yerden hareket etmemiş yatağında oturan gençle karşılandı.

"Tatlım, geç kalacağız. Dediğim gibi dişlerini fırçaladın mı?" Ona doğru yürürken ve çömelirken iç çekerek sordu, çenesini nazikçe kapadı ve yüz yüze olacak şekilde başını yukarı kaldırdı.

Camila'nın yaptığı tek şey omuz silkmekti, kadının sorusuna makul bir cevap vermemekti.

"Hadi, benimle burada çalış Camila. Yakında ayrılmalıyız, bu yüzden lütfen iyi bir kız ol ve dişlerini fırçala." Diye sordu, basılan hayal kırıklığının ayağa kalkarken vücudundan ayrıldığını hissetmeden, genci kollarının altından tutarak ve onu kaldırarak.

Onu taşımanın ilk nedeni, geç kalmadan önce işbirliği yapmasını sağlamaktı, ancak Camila bunu bir rahatlık işareti olarak aldı ve hemen vücudunu kendi etrafına sardı, hıçkırmalarının gücüyle sallanmaya başladığında ona sıkıca sarıldı.

"Bebeğim ..." Lauren ne yapacağını bilmeden uzaklaştı. Bir kolunu kızı desteklemek için aşağı indirirken, diğeri yatıştırıcı bir şekilde süveterini geri sararak yukarı ve aşağı koştu.

"Bir gün, bir gün yap bebeğim ve eğer gerçekten devam edemezsen başka bir seçenek bulacağım, tamam mı? Lütfen benim için dene," drdi, küçük kızı bilinmeyen korkunun içine sokmak istemiyordu artık okulun.

Camila hiçbir şey söylemiyordu ama başını salladı ve Lauren'ın rahat bir nefes almasını sağladı. Onu yavaşça yere yatırmadan önce alnına yumuşak, kalıcı bir öpücük bastırdı.

"Git dişlerini fırçala, işin bittiğinde ayakkabılarını giymene yardım edeceğim" diye mırıldandı ve odadan çıkmadan önce Camila'nın yanağını hafifçe okşadı.

Camila annesini bekler ... Lauren, zaten sulu gözlerinden yaşların akmasına izin vermeden önce odadan çıkmasını istedi. Bundan nefret ediyordu, bundan o kadar nefret ediyordu ki sadece kaçıp saklanmak istiyordu. Ama yapamadı, annesine en azından bir gün deneyeceğine söz vermişti ve sözüne geri dönemeyecekti.

Bu yüzden gözyaşlarını sildi, boğazının arkasındaki hıçkırıkları gitmeye zorluyordu ve sadece annesinin kollarına geri sürünmek istediğini geri itiyordu.

Ne kadar çok isterse istesin, şu anda küçük olamaz.

Çok geçmeden dişleri fırçalandı ve ayakkabıları fırçalandı ve ikisi kapıdan çıkmaya başladı. Lauren pratikte Camila'yı arkasında sürüklüyordu (elbette nazikçe) ve arabaya gelir gelmez Camila'yı fiziksel olarak içeride kaldırması ve emniyet kemerini takması gerekiyordu.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin