47.Bölüm

177 22 0
                                    




Birkaç gün sonra işler yavaş yavaş normale döndü. Yetişkin bir adam tarafından işkence görmek ve kendi evinde kendini güvensiz hissetmek ne kadar normal olsa da yine de olabilir. Annesi arayıp takdir ettiği gibi özür dilemeye başlamıştı ve Camila onu yaptıkları için affetmiş olsa da, onu evlerine geri getirmeye henüz tam olarak hazır değildi.

"Camila, yemekler hazır tatlım!" Yemek masasına iki tabak lazanya koyup yanına bir çatal ve bir bardak su koyarken çağırdı. Ayrıca Camila'nın her zamanki koltuğuna yükseltici bir koltuk yerleştirdi, bir hafta önce alışverişte karşılaştıklarında yaptığı bir satın alma işlemiydi.

Daha erken kullanacaktı ama Camila'nın şu anki yapışkanlığıyla bu neredeyse imkansızdı.

Birkaç dakika sonra, küçük adımlar koridordan geçip mutfağa girdi ve Lauren'ın bu sabah giydiği bez ve gömleğini giymiş halde göründü.

"Selam bebeğim. Yemeye hazır mısın?" Kollarını açık tutarak sordu.

Camila başını salladı ve annesinin kollarına koşarak kendini kaldırmasına izin verdi. Gülümsedi çünkü annesinin daha önce yaptığı gibi kucağına oturmasına izin vereceğini düşündü, ama onun yerine oturdu ve yastıklı bir yükseltici koltuğa bağlandığında, mutsuz bir şekilde ağladı, yüzündeki kaşları kayboldu.

Lauren nazikçe yanağını okşadı, "Biliyorum, hiç iyi değilsin. Yemeğini anne için ye" dedi rahatça, küçük bir el havlusunu gömleğinin önüne sokarken kızın plastik tabağını biraz daha yaklaştırarak.

Camila, yoluna giremediği için hoşnutsuz bir mırıltıyla kollarını göğsüne çaprazladı ve öndeki kadının şakacı bir şekilde gözlerini devirmesine neden oldu.

"Hadi bebeğim, annen için iyi bir kız ol ve nefis akşam yemeğini ye. İşin bittiğinde seni tutacağım, söz veriyorum" Lauren denedi, kendi yemeğini biraz daha yiyerek Camila'yı da denemeye teşvik etti.

Sonunda yaptı ve surat asması hala yüzünde kalmasına rağmen, tabağını temizlemek için hızlı bir çalışma yaptı. Yaptığı zaman, onun turuncu olmayan bir parçası yoktu. Lazanya sosu, oradaki havluya, yanakları, alnı ve burnu dahil yüzüne ve ellerine rağmen gömleğini kirletti.

Kendisine söyleneni yaptığı için ona kızamayacağını bilen Lauren masadaki tabakları temizledi, "biri yemeğini beğenmiş gibi görünüyor" bir paket bebek mendiliyle gencin önüne çömelirken kıkırdadı onun elinde.

Camila, annesinin kucağına oturmasına izin verilmemesi üzerine, ona sevimsiz bir sırıttı ve kollarını tutmak için uzattı.

"Bir dakika içinde maymun, önce annenin seni biraz temizlemesine izin ver. İşte, kollarını kaldır" Lauren, kızın gömleğinin altını kaparak, Camila için yıkayarak, bir zamanlar beyaz olan ama şimdi turuncu giysiyi vücudundan kaldırmadan önce buna uyarak cesaretlendirdi.

Portakal sosu Camila'nın vücudundan çıkarmaya çalışırsa, onu yana fırlattı ve işe koyuldu, "tamam, bence bu yapmalı", kullandığı birkaç bebek bezini çöpe atarken mırıldandı, "anne olabilir önlüklere yatırım yapmak zorunda ha? " Kızla dalga geçti, küçük kızı çözdü ve onu banyo yapma niyetiyle doğruca banyoya gitmeden önce onu kollarının arasına kaldırdı.

Camila kaşlarını çattı ve başını iki yana salladı, "Önlük anne yok" dedir küçük bir suratla.

Lauren nazikçe, ancak masum bir şekilde surat asmasını gagaladı, "tamam, ama annene temiz kalmaya çalışacağına söz vermelisin" dedi, küvetin önünde Camila bacaklarının üstüne çömelirken.

Camila, ne olursa olsun tekrar yiyecekle kaplanacağı için sözünün boşuna olacağını biliyordu, ama bu çok da önemli değildi.

Camila sözünü ciddiye alarak başını salladı. Hafifçe eğildi ve elini küvete soktu, tenindeki ılık su hissine gülümseyerek "anne mi?" Umutla sordu.

Lauren usulca gülümsedi ve suyu durdurdu, "tabii ki ufaklık. Önce bu bezi senden çıkaralım." Kucağındaki küçük kızla ayağa kalkarak açıkladı. Bezini açmadan önce yavaşça ayağa yatırdı, yuvarladı ve çöp kutusuna attı.

"Tamam, içeri gir" Kıçını küvetin zeminine koymadan önce koltuk altlarından kaldırarak yatırdı. Hem fiziksel hem de zihinsel olarak hala oldukça ağrılı olduklarını bildiğinden, arka tarafını saran hafif morluklara dikkat etti.

Duş başlığını kavrayan Lauren, Camila'nın saçını ıslatmaya başladı, "hala bu gece annenle film izlemek ister misin?" Küvetin yanında duran şampuana uzanarak sordu.

Küçük bir plastik ördekle oynamaktan bakan Camila başını sallayarak sırıtarak "Hemşire de mi?" Diye sordu, elini kaldırıp gözüne sürttü.

Lauren "elbette" sırıtarak başını salladı ve saç kremine uzandı.

Banyo zamanının geri kalanı hızlıydı ve çok geçmeden Camila'nın küçük çerçevesini küvetten çıkardı ve onu kapüşonlu bir havluya sardı, "git odamda bekle bebeğim, annen bir saniye sonra orada olacak" dedi ve onu göndererek popoya yumuşak bir dokunuşla.

Camila odadan çıktığında, hızla toparlanmak için çalışmaya başladı. Tüm oyuncakları dolabın altındaki küçük kovaya yerleştirdi, küvetten bir şekilde kaçan su damlalarını temizledi ve aynaları sildikten sonra odasına gitti.

Oraya vardığında, Camila ile yatağın ucuna uzanırken karşılandı. Battaniyesi ve emziği elindeydi. Kaymaya hazır görünüyordu.

Uykuya dalmadan önce en azından hemşiresine izin vermesi gerektiğini bilerek, dolabından bir bebek bezi ve bir takım elbise aldı ve yanına "Biri uykulu ha?" Yanında getirdiği yedek havluyla Camila'nın vücudunu kurulamaya başlarken usulca sordu.

Onunla dövüşemeyecek kadar yorgun olan Camila başını salladı, "uykulu anne" kabul etti ve vücudunun tekrar gevşemesine izin vermeden önce kalçalarının kaldırılmasına ve altına bir bez yerleştirilmesine izin verdi.

"O kız çocuğu görüyorum." Lauren bebek bezinin önünü yukarı kaldırıp her iki tırnağı da ona sabitleyerek kustu. Bodysuit'i kapmadan ve Camila'yı hafifçe oturma pozisyonuna getirip havlusunu çekmeden önce sağlam olup olmadığını kontrol etti.

"Ne kadar iyi bir kız" diye övdü, Camila onunla kavga etmediği için mutlu. Kasık çıtçıtlarını iliklemek için hızlı bir çalışma yaptıktan sonra, kollarındaki küçük şeyle kendini yatağının tepesine oturdu. Gömleğini kaldırmadan ve Camila'nın kilitlenmesine izin vermeden önce rahatlamak için hafifçe kaydı.

********************

"Anne?"

Lauren dizüstü bilgisayarından başını kaldırıp kısaca "aşk nedir?" Yanındaki küçük not defterine bir şeyler yazarak sordu.

Bugün bir çift tulum ve uzun kollu bir gömlek giymiş olan Camila gergin bir şekilde ayağa kalktı, "Dinah bugün buraya gelebilir mi? Sıkıldım anne ve günlerdir içeride sıkışıp kaldık" kadının sözlerine kaşlarını çattığını görünce şikayet etti.

Lauren ağır bir şekilde iç çekti, "Tamam, git onu ara. Annesinin onu kapıya götürmesini sağla" diye sert bir şekilde uyardı ve Camila'ya sivri bir bakış göndererek dikkatini dizüstüne geri çekti.

Ani tepkisi hayır olurdu, ama Camila haklıydı, sonsuza kadar içeride kalamazdı. Elbette, riskliydi, ancak Matthew'dan iki haftadan fazla bir süredir haber almadıkları için, bu şansı değerlendirmenin uygun olduğunu düşündü.

********************

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin