Camila, on dakika içinde üçüncü kez midesine döndüğünde içini çekti, yüzünde yoğun bir ifadeyle karanlık odasının köşesine baktı ve kayıtsız koşan düşüncesini toplamaya çalıştı. Yaklaşık bir saat önce, saat dokuzdaki her zamanki yatma vaktinde yatağa konmuştu, ama tuhaf bir nedenden ötürü, henüz gerçekten uykuya dalmamıştı.Kavgadan yanağı ağrıyordu ve gerçeği tam olarak söylememekten kaynaklanan suçluluk onu neredeyse canlı canlı yiyordu. Anneye yalan söylemek istemedi, dürüst olmak gerekirse, gerçekten yapmadı, kendini durduramadan ağzından çıktı ve o zamandan beri bu hatayı ikinci kez tahmin etti.
Kendi kendine bunu yaptığını çünkü halihazırda olduğundan daha fazla kelime oyunu olmaktan korktuğunu söylüyordu, ama korkmanın gerçekten birine, özellikle de anneye yalan söylemek için en iyi bahane olmadığını biliyordu.
Ama misilleme yaptığını söylese nasıl tepki verirdi? Şiddete tahammül etmediğini söylediği için kesinlikle ondan nefret ederdi, özellikle bu evde ve şiddet olarak sayılan birini zorlayarak, değil mi?
Titreyen bir iç çekerek sırtına kaydı ve bir kez daha kendini tavana bakarken buldu. Her bir gözden tek bir gözyaşı düşmesine izin verdi ve her ikisinin de yüzünün iki yanından o kadar yavaş aktığını hissediyor ki neredeyse gıdıklandı. Alt dudağı titrerken ve daha da fazla gözyaşı, gerçeği söylerse ne kadar belaya gireceği düşüncesiyle düşmekle tehdit ederken, ağlamanın sadece olacağını bilerek derin bir nefes almaya ve onları geri almaya zorladı ama anlamsız oldu.
Normani neden bu kadar kaba olmak zorundaydı?
Buna aslında, annesinin rahatlatıcı dokunuşunu istediğine karar vererek, örtüleri çıkardı ve yatağının ucundan geçici olarak kaymadan önce oturdu. Odadan çıkarken örtülerini eğik bir şekilde bıraktı, normalde yapacağı gibi enerji harcama çabası göstermedi ve her halükarda anne bir yalancıyı rahatlatmak istemeyebilir ve kendi yatağına geri gönderilebilirdi.
Annesinin odasına gittiğinde, zaten açık olan kapıyı açtı ve beklendiği gibi kadını uyurken buldu. Bu konuda tereddüt etti, onu uyandıracak cesareti olup olmadığını bilmiyordu, ancak birkaç saniye sonra annesinin oturmasına gerek olmadığı ortaya çıktı, belli ki bastırmak için çok uğraştığı çığlıkları duydu.
Hafifçe geri çekildi, "s-üzgünüm anne, seni uyandırmak istemedim" diye özür diledi ve küçük bir adım geri attı.
"Anne uyumadı bebeğim, c'mere" Lauren dirseğinin üstüne oturup örtülerini geri çekerken yumuşak, yorgun bir gülümsemeyle cevap verdi. Camila, basit hareketle rahat bir nefes verdi ve neredeyse tanıdık kollara koştu, yatağa tırmandı ve olabildiğince yaklaştı.
Lauren örtüleri geri çekip tekrar uzanarak genci de kendisiyle birlikte çekerek, "Hadi gidelim, rahat olalım" diye mırıldandı gözlerini kapatıp Camila'nın göğsüne yaklaştırıp göğsüne yakın bir kendini rahat ettirmek için kolunun altında.
Camila, annesinin göğsüne olabildiğince yakın kıvrıldı, tek bir kolunu ve bacağını yan tarafına attı. Serbest eliyle gömleğini sıkıca kavradı ve yeterince yakın olduğunu düşündüğünde, gözlerini kapatabilmek için düşüncelerini kapatmaya çalıştı.
Birkaç saniyelik sessizlikten sonra "Seni seviyorum anne" diye fısıldadı, bu üç basit kelimeyle neden yeniden ağlamaya bu kadar yakın hissettiğini gerçekten bilmiyordu. Belki annem gerçeği öğrenip ondan nefret etmeden önce son kez söyleyecekti.
Lauren gençin kafasının arkasını, kolunun altına sıkışmamış koluyla kapladı ve yatıştırıcı bir eliyle saçlarına doğru koştu, "Annen seni çok seviyor melek, şimdi hadi, geç oldu ve ikimizin de geri dönme zamanı geldi uyu. Yarın konuşuruz tamam mı? " Sıcak alnına bir öpücük bastırmak için eğilerek cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Novela Juvenilcamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...