3. Bölüm

1.4K 62 2
                                    




Ertesi sabah Lauren her zamanki saat yedi buçukta uyandı. İşi ya da başka bir şeyi yoktu, ama ne planlamış olursa olsun her gün bu saatte vücut saati onu ayağa kaldırıyordu. Bazen can sıkıcıydı, ama aynı zamanda işe yaradı, bu yüzden şikayet edecek yeri yoktu.

Yorganını arkaya doğru iterek yataktan çıktı ve yorganın ucuna oturan kapüşonlu giysiye uzanıp gece gömleğinin üzerine geçirdi. Sabahları genellikle soğuk olduğu için her zaman hazırlıklıydı.

Mutfağa giderken sessizce boş yatak odasına göz attı ve Camila'nın uykudayken, büyük yatağın tam ortasında küçük kıvrılmış halini görünce küçük bir gülümsemeyi yönetti, ama acıdan başka bir şey olmadığını görünce bu gülümseme kısa sürede yok oldu. kızın yüzüne kazınmış.

Onu bir saniyeliğine uyandırmayı tartıştı, muhtemelen kabus görürken onu tek başına bırakmaya devam etti, ancak dün gece geç yattığı için muhtemelen fazla uyuyamadığını fark ettikten sonra, onu terk etmeye karar verdi ve kapıyı çekerek tekrar kapadı, mutfağa doğru yoluna devam etti.

Camila kapının kapandığını duyduğunda ve artık birisinin ona baktığını hissetmediğinde rahat bir nefes verdi ve gözlerini açarak kendini oturmaya zorladı. Bu yatağın asırlardır uyuduğu en rahat yer olduğu için istemiyordu, ama artık olduğundan daha fazla yük olmak istemiyordu.

Bir süre boşluğa baktıktan sonra, yorganı bacaklarından tekmeledi ve tereddütle yataktan çıktı, bacakları vücudunun ağırlığının altında titriyordu. Yine de, herhangi bir yiyecek istemenin büyük bir hayır olduğunu bilerek bunu görmezden geldi. Bunu zor yoldan öğrenmişti.

Tam odadan çıkmaya gittiği sırada, kapı açıklığında durduruldu ve yerinde dondu.

Yanlış bir şey mi yapmıştı?

"Günaydın tatlım, iyi uyudun mu?" Lauren odasına girdiğinde, tek kaşını merakla kaldırdığını duyurdu.

Camila başını salladı. Doğrusu, hiç uyumamıştı, ama bununla ilgili hiçbir şey söylemeyecekti, sonuçta, bütün sorunlarını çok az tanıdığı birine atmak adil değildi.

Lauren odaya girip elini uzatırken kızın isteksizliğini fark etmeyerek gülümsedi. Elbette Camila, dünden beri kadının ona zarar vermeyeceğini bilerek bunu kabul etti. Yatak kenarlarında, Lauren'ın teninin ona verdiği annelik dokunuşunu çok beğenmişti.

"Harika, kahvaltımıza ne dersin? Eminim ılık bir banyo da iyi olur ha?" Lauren onu odadan çıkarmaya başlarken kızı nazikçe sıkarak mırıldandı.

Camila yemek düşüncesiyle bilinçaltında homurdandı ve kadının sorusuna yanıt olarak utangaç bir şekilde başını salladı.

"Sanki birisi oldukça açmış gibi" Lauren, kızın mutfağa girerken midesini bulandıran kıza karşılık olarak nazikçe kıkırdadı ve dün gece oturduğu sandalyeye oturdu.

Genç kız, en son ne zaman gerçekten bir şey yediğini hatırlamadan, onaylayarak başını salladı. Lauren vücut dilindeki çaresizliği hissetti ve usulca gülümsedi, sadece birkaç dakika önce pişirdiği önceden yapılmış kreplere doğru ilerldi.

İki tanesini cimri olduğu için değil, kızın ne kadar küçük olduğu için bir tabağa koydu. Ona çok şey vermek ve hepsini yemesinin beklendiğini düşünmesini istemiyordu. Midesi belli ki küçüktü ve kıza kasıtlı olarak karın ağrısı vermek istemedi.

"Şurup ister misin?" Bilinçsizce krepleri dilimleyerek, ısırılmış parçalar halinde olduklarını sordu.

Camila gözlerini yiyeceklerden ayırıp başını salladı, "evet" diye fısıldadı, nihayet yiyecek bir şeyler bulacağı düşüncesiyle karnında heyecanın arttığını hissetti.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin