********************"Aman Tanrım, çok üzgünüm" Lauren, deri ceketini omuz silktiği için çabucak özür diledi ve arabasına gitmek için aceleyle birisine çarptığını fark etti.
Daha fazla özür dilemeye hazır gözlerle baktığında, gergin görünen orta yaşlı bir adamla yüz yüze geldi, ancak ona çarptığı için mutluduydu.
Tamam, öyleyse tekrar özür dilemek masanın dışında gibi görünüyordü, bakışları altında rahatsız bir şekilde kayarken kendi kendine düşündü.
Camila'yı okula yeni bırakmıştı ve genç yataktan kalkmak istemediği için küçük bir öfke nöbeti geçirdikten sonra, okul sabahı onun için normal olan saat 9'da işe başlarken geç kalıyordu.
Adam neredeyse ürkütücü bir gülümsemeyle "endişelenme. Bugün güzel bir gün, değil mi?"
Lauren onun sözlerine şaşkınlıkla kaşlarını çattı, "uhhh, sanırım öyle" diye cevapladı, kısa bir süre mavi gökyüzüne bakarken ondan küçük, ince bir adım attı.
Ne yazık ki, adam bunu fark etti ve bir kez daha yakınlarına uymak için bir adım ileri attı, "Ben Matthew, peki ya sen?" Lauren'ı endişelendirerek neredeyse çaresizce sordu.
"Uhh, ben bir insanım, şimdi, izin verirseniz işe geç kalmadan gitmem gerekiyor" dedi adamdan kaçmaya çalışırken kibarca, davranışları sarsılıyordu ancak sıkı bir şekilde tuttuğunda kolunda.
"Sana bir kahve ısmarlayabilir miyim?" Matthew itti, eli hala Lauren'in pazı çevresinde.
Lauren sözlerine neredeyse eğlenerek güldü, ama şimdi zamanı olmadığını bilerek geri çekildi, "Dostum hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm ama bu şekilde sallanmam ve yapsam bile ilgilenmezdim. hayır'ın anlamını bilmeyen saldırgan insanlardan hoşlanmıyorum. Şimdi, gerçekten gitmeliyim, iyi günler "dedi sertçe, arabasına acele etmeden önce kolunu adamın elinden çıkararak.
Sürücü koltuğuna oturduğunda, emniyet kemerine ulaşmadan önce arabayı hemen kilitledi. Matthew ya da adı her neyse ona komik bir his veriyordu ve beyni ona onda bir şeyin yanlış olduğunu ya da ikisinin yaşadığı garip karşılaşmayı söylüyordu.
Onu en çok etkileyen şey, çevresinde tonlarca insanın olduğu okul binasından ayrılırken tesadüfen ona çarpmış olmasıydı. Elbette, yaşayan en uzun insan değildi, ama kesinlikle görülecek kadar büyüktü ve neden tüm insanlardan ona çarptığını anlayamıyordu.
Bilerek yapıldığını anlıyordu, iyi, kasıtlı olduğunu biliyordu, ama neden?
Sürtünme kolunu dalgınlıkla kavradı, arabayı çalıştırdı ve park yerinden çıktı. Ne de olsa işe geç kalamazdı.
*******************
"İyi?"
"Onunla konuştum efendim, öyle görünüyor ki ... uhhh, çok iradeli." Matthew endişeyle konuştu, elleri arkasından kırıldı.
Alejandro gözlerini devirerek "Artık bir kadından mı korkuyorsun?" Tehditkar bir şekilde koltuğundan ayağa kalkarak alay etti.
Adam küçük bir geri adım attı, "hayır efendim, elbette hayır" diye kekeleyerek önceki sözlerinden pişmanlık duydu.
"Öyleyse neden burada olduğunu anlamıyorum. Git ve işini yap seni acınası bir insan var. Senden istenenleri yapana kadar geri gelmeni istemiyorum." Alejandro bağırdı, gözleri belli ederek Matthew dediğini yapmazsa, başı ciddi bir belaya girerdi.
"Evet efendim, elbette efendim" Matthew odadan çıkmadan önce neredeyse sızlandı.
********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Teen Fictioncamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...