BU BÖLÜMLERDE VOTE ATTIĞI İÇİN @frytle00 GELSİN
"Shhhh bebeğim, sorun değil" Lauren gençi küvete kaldırırken yatıştırıcı bir şekilde mırıldandı ve yıkama bezine uzanırken onu dik tutmak için kolunu arkasına dolamıştı. Kızın ateşi, sistemindeki Tylenol'e rağmen 103'e yükseldi, bu yüzden hastaneye gereksiz yere gitmekten kaçınmak için onu yıkamaya karar verdi.
Ve hayır, normalde yapacağı gibi köpüklerle dolu sıcak bir banyo değil, sadece ılık olan normal bir banyo. Elbette, hasta olmayan hiç kimse için çok soğuk görünmeyecekti, ama Camila ateşli olduğu için, bunda çok yüksek olduğu için, dokunulduğunda donmuş hissetmesi gerektiğini biliyordu.
"Hayır! Lütfen defolun!" Camila titreyen bir eliyle Lauren'ın süveterine yapışırken hıçkırıklarının arasında ağladı.
Lauren küvetin yanında diz çöktü, "Üzgünüm bebeğim, bunun çok hoş olmadığını biliyorum ama ateşini düşürmeliyiz. Daha da kötü hissetmek istemezsin, değil mi?" Kızı sakinleştirmek, el bezini suya batırmak ve cildinin kız vücudunda banyo suyuna değmeyen görünür kısımlarını ıslatmak umuduyla sordu.
Camila'nın çığlıkları bu eylemde daha da kötüleşti. Akciğerlerine giren oksijen eksikliğinden yüzü kızarırken neredeyse nefes nefese kalıyordu. Ayağa kalkmaya çalışırken nefesini tutmaya çalışırken öksürdü, kıçına geri dönmeye zorlandığında hıçkırıkları neredeyse histerik hale geldi.
Bundan hoşlanmadı, gerçekten bundan hoşlanmadı.
"Anne dışarı! Anne lütfen!" Umutsuzca ağladı, sinir bozucu bir şekilde bacaklarını tekmelediğinde kıvranması neredeyse düzensiz hale geldi. Tekrar öksürüyordu, neredeyse öğürüyordu, ama ağır bir şekilde ağlamaya ve Lauren'ın süveterine yapışarak onu sırılsıklam etmeye devam ederken bu onu hiç şaşırtmadı.
Lauren'in gözleri bu kelimeyle genişledi, ama kesinlikle bu konuda endişelenecek bir durum olmadığından, bunu adım adım attı ve histerik bebeğini yatıştırmaya devam etti.
"İkinci bir bebekte, birkaç saniye daha bekle, sonra dışarı çıkabilirsin" dedi ve Camila'nın ağlamalarının duyulabilmesi için sesini hafifçe yükselterek. Tam da söylediği gibi, birkaç saniye sonra kızı küvetten kaldırıp kollarının arasına alıp, doğrudan yatak odasına giderken etrafına bir havlu sardı.
"Sen çok iyi bir kızdsın, öylesine cesur bir kızdı ki" diye öttü, odasının köşesindeki küçük kanepeye oturdu, genç kız kucağında, hala havluyla sarılmış halde.
Hızlıca termometreyi yandan tuttu ve kısaca kızın kulağına yapıştırdı, kızın ateşi 99'a düştüğünü görünce rahatlayarak gülümsedi.
Çok daha iyi.
"Anne" kız, gözlerinden sessizce gözyaşları dökülürken, sadece onu tekrar soğuk suya koymaya çalıştığında diye iki eli kadının gömleğini sıkıca kavrarken, basitçe inledi.
Lauren titreyen çerçevesinin etrafında kollarını sıktı, "şşşt, ben ... annem seni yakaladım" dedi sonunda, sesi sadece bir fısıltıyla. Camila, sözleriyle rahatladı ve göğsüne yaklaşırken, burnunu çekerken gözleri yorgun bir şekilde kırpılıdı.
"Bakalım altını alayım mı? Sonra karnına nefis tavuk çorbası getirmeye çalışacağız" dedi, kızın bacaklarının altına bir kol takıp ayağa kalkıp yatağa yatırmadan önce geri döndü.
Camila inledi ve ona uzandı, "anne" diye fısıldadı, gözlerini bir kez daha gözyaşlarıyla doldu.
"Sorun değil bebeğim aşkım, annem sana temiz bir bez almalı. Herhangi bir kaza istemiyoruz, değil mi?" Paketten yeni bir bebek bezi alırken retorik bir şekilde sordu ve yatağa geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Ficção Adolescentecamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...