*****************"Hey, anne, bebeğim, neden akşam yemeğine ailemin evine gitmiyoruz? İkisi de seninle tanışmak için can atıyorlar" Lauren oturma odasına girerken telefonunu bir zamanlar onunla konuştuğunu söyleyerek duyurdu. anne kanepeye.
Camila yerdeki konumundan yukarı batı ve başını yana eğerek "yaparlar mı?" Sessizce sorudu, oynadığı oyuncağı dizlerinin üstüne koyup annesine doğru sürünmeden önce yanına koydu.
Lauren onu koltuk altından nazikçe tuttu ve kollarına kaldırdı, "Kesinlikle melek. Yapmak istiyor musun? Onun yerine burada kalmak istiyorsan sorun değil, seni olduğun bir şeye zorladığımı sanma "yumuşak bir şekilde gülümsedi, kızın yastıklı poposunu okşayarak değiştirmesi gerekip gerekmediğini görmek için.
O yaptı.
"Onlar ... biliyorlar mı ... küçük ben?" Genç, Lauren'ın boynuna sarkan kolyeyle oynarken utangaç bir şekilde fısıldadır ve isteksizce yatağa indirilmesine izin verdi.
Lauren yumuşak bir gülümsemeyle kızın gerginliğini hissederek, "bunu biliyorlar tatlım. Bunu yapmak benim yerim olmadığı için tüm ayrıntılara girmedim" diye yanıt vererek kız çocuk bezini çıkarmaya başladı.
"Yani büyük olmam gerekmiyor mu?" Camila uykulu bir şekilde gözlerini ovuştururken merak etti.
"Hayır bebeğim, istemiyorsan hayır"
Camila, "onlarla tanışmak istiyorum" diye fısıldadı, başını sallamadan önce bir an sözlerini düşündü.
Lauren sırıttı, "harika. Büyükannene haber vereceğim. Yine de kestirdikten sonra gideceğiz, bunu kaçırmanı istemiyorum" dedi ve kasık kısmındaki tulumu iliklemeden önce altını bantlayarak.
Camila başını salladı, "sen de mi?" Umutla sordu, tulumuna takılı klipsi sarkan emziği kapıp ağzına koyarak yumuşak bir şekilde emdi.
"Elbette melek, annem de kestirebilirdi" diye cevapladı Lauren, altlarına tırmanmadan önce örtüleri geri çekerek. Camila, saniyeler sonra onu takip etti ve kısa süre sonra bebeği başını göğsüne koyarak yan tarafına sarıldı.
Başına yumuşak bir öpücük bastıran Lauren, içini çekerek elini saçlarının arasından geçirmeye başladı.
********************
"Hazır meleğim?" Lauren arabayı durdurmak için çekerken sordu ve camilaya bakmak için gözden geçirme aynasına baktı. Genç, kendi dünyasında gibi görünüyordu, ancak annesinin sesini duyar duymaz hemen dikkatini verdi.
"Gergin anne" tek cevapladı, ses tonu sessiz ve tereddütlü.
Lauren emniyet kemerini çözdü ve koltuğunda döndü, "Bebeğim endişelenecek bir şey yok, ebeveynlerim seni sevecek, söz veriyorum" diye güven vermeye çalıştı, Camila'nın küçük elini eline alıp yumuşak bir şekilde sıktı.
Camila isteksiz görünüyordu, ama yine de başını salladı, "Tamam mı?" Umutla sorudu, sessizce onu rahatlatacak emziği olmasını diledi. Lauren yanlarında getirebileceklerini söylemişti ama şu anda alamazdı. Nedenini bilmiyordu.
Lauren başını salladı, "elbette" mırıldandı ve koltuğunda arkasına döndü. Arabadan inmeden önce anahtarları kontaktan çıkardı ve Camila'yı da arabadan çıkarmak için arkaya doğru giderken kapıyı arkasından kapattı.
"Her şey yoluna girecek bebeğim, söz veriyorum. Sakinleşmek için bir saniyeye ihtiyacın olursa, sadece bana haber ver, tamam mı? Beni umursamazlar, ben de umursamazdım, ben de Camila'nın emniyet kemerini çözmek için uzanırken yumuşak bir şekilde açıkladı. , genci kalçasına kaydırmadan ve arkasından kapıyı kapatmadan önce çocuğu yukarı kaldırıp kollarının içine aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Novela Juvenilcamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...