26.Bölüm

237 21 1
                                    




"Pekala kızlar, yatmaya hazır mısınız?" Lauren, oturma odasına girerken akşam yemeğinden bulaşıkları yıkamaktan sordu. İkisi kanepeye oturdu, Dinah rahatça uzandı ve Camila gergin bir şekilde kenara oturdu. Normalde olduğu gibi belli ki yanlış bir şeyler vardı, küçük kızın dikkati sadece televizyonda ve televizyonda olacaktı.

Dinah sözleriyle başını salladı, "Evet, şimdi dişlerimizi fırçalamalı mıyız?" Diye sordu, oturdu ve filmi durdurdu. Camila, kucağına bakmaya devam ederek en yakın arkadaşının sesinde kıpırdamadı.

Lauren yumuşak bir gülümsemeyle başını salladığında, kız hem kendisini hem de bebeğini yalnız bırakarak koridordan aşağıya indi.

"Sorun ne melek?" Sordu, önünde çömelmeden önce kıza doğru yürüdü ve yüzündeki saçları kulağının arkasına sıkıştırarak fırçaladı. Bu sabah bir fransız örgüsüne koymuştu ve kızları arkadaşlarıyla okulda meşgulken, saçlarının yüzde doksanından fazlası artık dik değildi.

Camila omuzlarını silkti, gözlerinin dökülmemiş yaşlarla bulanıklaştığını hissetti. Annesinin 'sana söylemiştim' demesinden korkarak neyin yanlış olduğunu kabul etmek istemedi.

Lauren bir an düşünerek dudağını ısırdı, "annenle yatıp biberon ve bezini alamadığın için mi?" Bir fısıltıyla sordu, genç kızı daha küçük ellerine alıp hafifçe sıktı.

Camila'nın alt dudağı sözlerini duyunca titremeye başladı, ama hayır, evet, annesinin haklı olduğunu kabul edemez, Dinah odaya geri koşarak onun düzelmesine ve gözyaşlarını silmesine neden oldu.

Arkadaşının kendisini bebek sanmasını istemiyordu.

Lauren buna iç çekip ayağa kalktı ve elini saçlarının arasından geçirerek, "Pekala, yatağa gidin. Bir saniye sonra sizi içeri sokmak için orada olacağım" dedi kızın yarattığı pisliği temizlemeye başlarken Bir film izlerken Camila mutfağa doğru yürürken gözlerindeki kalbi kırık bakışı fark etmeden.

Ellerini yıkadıktan sonra koridordan Camila'nın odasına yürdü. İçeri girmeden önce mahremiyet için birkaç kez kapıya vurdu ve o zamanlar yataktaki iki kız tarafından karşılandı.

Rahat mısın? Yatağın Camila tarafına otururken, sessizce ona her şeyin yolunda olduğuna dair güvence vermenin sessiz bir yolu olarak nazikçe yanağını kaparken sordu.

Dinah gülümsemeyle başını salladı ama Camila hiçbir kasını kıpırdatmadan sabit kaldı. Yeşil gözlü kız tekrar içini çekerek ayağa kalkmadan önce çocuğun kafasına bir öpücük bastırdı, "gece kızlar, bir şeye ihtiyacın olursa ikiniz de nerede olduğumu biliyorsunuz" dedi, maalesef odadan çıkıp kapıyı arkasından kapattı.

Bu gecenin pek de iyi bir gece olmayacağına dair bir his var.

********************

Ve haklıydı.

Bir saatten fazla geçmeden, dizüstü bilgisayarı Orange Is The New Black'i bitirirken kanepede oturduğunda sessiz ayak sesleriyle kesintiye uğradı. İzlediği bölüme bakıp duraklatırken, çok üzgün görünen Camila'nın görüntüsüyle karşılandı.

Gözleri yaşlıydı, alt dudağı titriyordu ve neredeyse tamamen kırılacakmış gibi görünüyordu.

Dizüstü bilgisayarını yana itip içgüdüsel olarak kollarını uzattı ve gözlerini kırpamaz, genç kollarındaydı ve kucağına oturuyordu. Ellerinden biri uzun saçlarının arasından koşmak için kalkarken kollarını güvenli bir şekilde küçük çerçevesine doladı ve hafifçe ileri geri salladı.

"Ah bebeğim ..." alnına bir öpücük bastırmak için eğilerek iç çekerek uzaklaştı.

Camila, sözleriyle kazağına daha sıkı tutundu ve sessizce hıçkırdı. Çevresindeki herkesi rahatsız edecek herhangi bir gürültü yapmaktan korkuyor gibiydi.

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin