25.Bölüm

253 22 0
                                    

VOTELER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM 🙏

Ertesi gün Lauren bir kez daha kendini okul kapılarının dışında Camila'yı beklerken buldu. Neyse ki, genç artık okulun programının bir parçası olduğunu kabul etmişti ve bu sabah rahatça içeri girdi, bu da Lauren'e ev işlerini halletmesi için çok ihtiyaç duyduğu zamanı vermişti.

Dün gece de daha kolay geçti, çünkü Camila şimdiye kadarki en küçüğü gibi görünüyordu ve sadece tutulmaktan memnundu. Oynamak, televizyon seyretmek ya da üretken başka bir şey yapmak istemiyordu ve Lauren tam da bu nedenle Camila'yı çok az sevdiğini fark etti.

Yine de onu anlayan, küçük kızın bilinçaltında tekrar uykusunda emzirmeye çalışmasıydı. Üzerinde gömleği olmasına rağmen, yine de ince malzemeyle cildi emmeyi başardı. Lauren, bir dahaki sefere boş vakit geçirdiğinde, onunla bunun hakkında konuşacağına söz verdi.

"Anne!"

Başını telefonundan yukarı kaldırarak, tam hızla ona doğru koşan bir Camila ile karşılandı. Gözleri hafifçe genişledi, kız hızlı adımlarla ona telefonunu cebine atması için sadece birkaç saniye vererek kollarına çarptı ve geriye doğru tökezleyerek birkaç adım atmasına neden oldu.

"Merhaba mutlu kızım, iyi bir gün geçirdin mi?" Camila'yı kollarına kaldırırken sevgiyle selamladı ve küçük bacaklarının destek için beline dolanmasına izin verdi ve elini alnındaki birkaç saç telini fırçalamak için kaldırmadan önce.

Hala bu sabah giydiği tulumla kaplıydı, şınav çeken Lauren onu kaçınılmaz kazalardan korumaya gönülsüzce koymuştu. Dün kazanın korkudan geçtiğini ve Camila olmadığını ve gitmeyi unutmadığını düşündüğü için ona bir tane takmayacaktı, ama değişirken genç, koruma altında daha güvende hissedeceğini ve Lauren'ın kim olduğunu itiraf etmişti. ona hayır demek için?

Genç hızla başını salladı, "evet anne. Matematik ve heceleme yaptık. Anne, anne tahmin et ne oldu?" Hareketli bir şekilde konuştu, eli kadının saçıyla oynamaya başladı.

Lauren "Ne bebeğim?" Bebeğinin bu tarafını daha önce görmemiş olduğu için sesinde bir şaşkınlıkla kıkırdadı.

"Dinah benim en iyi arkadaşım. O gerçekten anne, öyle dedi," Camila sırıtarak cevap verdi ve sonunda okuldaki uzun gününü bitirdiğine göre kendini kaybetmeye başladı.

Lauren bunu hissetti ve genç kızın "vay canına, en iyi arkadaş ha? Ne kadar şanslı bir kızım? küçük kız koltuğa oturdu. Alnına bir öpücük bastırmadan önce onu güvenli bir şekilde bağladı.

Camila onaylayarak başını salladı. Şanslıydı. Bırakın en iyisini, daha önce hiç arkadaşı bile olmamıştı ve iyi olmaya ve her şeyi mahvetmemeye kararlıydı.

"Hala dondurma yemeye gitmek istiyor musun aşkım?" Lauren şoför tarafına girerken sordu.

Camila alt dudağını ısırdı, "küçük olabilir miyim?" Utangaç bir şekilde sordu.

Lauren usulca gülümsedi, "Elbette melek. Sadece otur ve yakında orada olacağız" diye cevapladı arabayı çalıştırıp alışveriş merkezine doğru gitmeden önce rahatlıkla.

Arabaya birkaç dakika kala Camila tekrar konuştu.

"Anne?"

Lauren inceleme aynasına baktı, "hmm?" Yoldaki dikkatini yanıtladı.

"Dinah yarın yatıya kalabilir mi?" Ellerine dünyadaki en ilginç şeymiş gibi bakarak tereddütle sordu.

Lauren önündeki arabaya bakarken bunu düşünerek dudağını ısırdı, ikisinin de birbirlerine alışmaya başladıkları zaman bile bilmedikleri birini evlerine getirmenin iyi bir fikir olup olmadığını bilmiyordu. Güvenli miydi? Kavgalar veya tartışmalar olur mu? Peki ya küçük alanı? Herhangi bir kaza veya hata olmadan yirmi dört saat bunun dışında kalabilecek mi? Kendi başına uyuyabilir mi?

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin