********************Lauren ön kapıyı arkasından kapatırken derin bir iç çekti ve ayakkabılarını çıkarırken alnındaki bir miktar teri silmek için elini kaldırdı. İşten gelen durum bir nebze olsun düzelmemişti ve ne yazık ki Camila'yı işten arabaya, arabadan daireye tekmeleyerek ve çığlık atarak taşımak zorunda kalmıştı.
Kelimenin tam anlamıyla.
Lauren, Camila'nın ona çarptığı andan itibaren muhtemelen kaç yara alacağını saymayı yitirmişti (tabii ki kasıtlı olmadığını biliyordu) ve olup bitenlerle kaybolmuştu.
Bir an Camila iyiydi, sonra sanki bambaşka bir kız oynamaya gelmiş gibiydi.
Son bir derin nefes alan Lauren, neler olup bittiğini anlayabilmesi umuduyla Camila'nın yatak odasına gitti. Elini saçlarının arasından geçirirken yavaşça kapıyı çaldı, ancak beklendiği gibi cevap alamadı ve bir kez daha iç çekmesine neden oldu.
Kapıyı açmadan önce "Camila? İçeri giriyorum tatlım" diye uyardı.
Elbette genç kız, başı dizlerinin arasına gömülü olarak köşelerden birine kıvrılmıştı ve bu arada vücudu titriyordu, Lauren ancak hâlâ çok üzgün olduğunu varsayabiliyordu.
Ve bu onu şaşırttı çünkü neden olduğuna dair hiçbir fikri yoktu.
Arkasından kapıyı sessizce kapatan Lauren, geçici olarak küçük kıza doğru yürüdü ve önünde diz çöktü. Camila, Lauren'ın yakın çevresinde bir santim bile kıpırdamadı, sadece yerinde kalmayı ve onun tekrar kızacağı korkusuyla yaygara yapmamayı seçti.
"Bana ne olduğunu söylemek ister misin?" Lauren bağdaş kurup oturmak için kendini biraz düzeltirken birkaç saniyelik sessizlikten sonra söz konusu mırıldandı.
Sessizlik.
"Bak bebeğim, bana neyin yanlış olduğunu söylemezsen sana yardım edemem. İşimde olanlar yüzünden üzgün müsün?" Umutla sordu, "çünkü eğer öyleyse, düzeltmenize yardımcı olabilirim. Sadece bana güvenmeniz gerekiyor" diye ekledi, sesinin ne kadar çaresiz olduğunun farkındaydı.
Camila önündeki kadına tereddütle bakmadan önce göründü, titreyen derin bir nefes aldı. Ne olduğunu gerçekten bilmiyor muydu? Yoksa ona aşık olmasını istediği için bihaber mi davranıyordu? Lauren'ın gözlerine baktığında, bir kez olsun kırılganlığın gözlerinde kaldığını gördü. Kızgın ya da üzgün görünmüyordu, sadece kafası karışıktı.
"B-benim ... babam" bir saniye sonra inledi, kırılmasını engellemeye çalışırken alt dudağı bir kez daha titremeye başladı.
Lauren yaklaştı, ifadesi umutluydu, "peki ya bebeğim?" Elini uzatarak Camila'nınkini nazikçe almasını istedi. Neyse ki, genç kaçmaz, bunun yerine bir cankurtaran halatı gibi ona tutundu.
"O ... o ... o senin patronun!" Camila, yüzünü bir kez daha görüş alanından gizlerken tüm vücudu titriyordu. Şimdi Lauren'e sorunun ne olduğunu söylediği için onu ona geri göndereceğinden korkuyordu.
Lauren'ın gözleri paniğe kapıldı. Ne oluyor be? Tavrı dışında zararsız görünen patronu, iki haftadan biraz daha uzun bir süre önce yanına aldığı kırık genç kızdan uzak mıydı? Bunun doğru olmasının hiçbir yolu yoktu. Yok ebesinin. İmkansızdı ... değil mi?
Camila yerdeki konumundan ayağa kalktığında düşüncelerinden sıyrıldı, ama kendini geçmekten daha fazla ilerleyemeden, onu kollarına geri almakta hızlıydı. "Hayır! Bana inanmıyorsun, bırak gitsin!" Camila ağlayarak Lauren'ın kollarını belinin etrafından çekmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziyet (yaş gerilemesi)
Fiksi Remajacamila cabello 16 yaşında bir kız. ev hayatı en iyisi değil ve sürekli bir sonraki 'dayak'sının ne zaman olacağından korkuyor. bir gece, babasıyla bir başka 'tartışmadan' sonra, gerçekten kaçmak ve kaçmak için cesaretini toplar. Orada, onu kişisel c...