32. Bölüm

218 22 0
                                    




*******************

Camila yeni bir bebek bezini giydi ve Lauren ellerini yıkayıp banyoyu kendisi kullanır kullanmaz, genci dün gece hakkında konuşmak zorunda olduklarını bilerek oturma odasına taşıdı. Bugün evden çıkmadıkları ya da hiçbir şey yapmadıkları için pantolonunu giydirme ya da onu giyinmeye zorlama zahmetine girmedi.

Hızlı bir şekilde sonrasına bir şişe hazırladıktan sonra, Camila ile kucağına oturdu. Rahatlatılırsa ve ihtiyaç duyduğu rahatlığa kavuşursa, genci rahatsız eden her neyse, daha kolay ortaya çıkacağını düşünüyordu.

"Öyleyse ..." diye başladı, iki kolunu Camila'nın beline doladı, "annene neler olduğunu anlatmak ister misin? Seni bu kadar endişelendiren ne?" Diye sordu, çenesini göğsündeki Camila'nın kafasının üstüne yaslayarak.

Camila, annesinin süveterinin ipiyle gergin bir şekilde oynadı, "Beni kızmanı ya da cezalandırmanı istemiyorum" diye fısıldadı gönülsüzce, konuşmaya ve neyin yanlış olduğunu kabul etmeye cesaret edemedi.

Lauren dudaklarını büzdü, "Kendine veya başkasına zarar verecek bir şey yapmadığın sürece kızmayacağıma söz veriyorum tatlım." Tüm seçeneklerini düşündükten sonra mırıldandı ve "seni cezalandırmaya gelince, söz vermeyeceğim, ama seni dinleyeceğime söz vereceğim." Bir saniye düşündükten sonra bitirdi, bunun ciddi bir şey olup olmadığını, cezalandırılacağını biliyordu.

Genç anlayışla başını salladı, "dünkü kavga, ben ... sana hiçbir şey yapmadım dediğimde yalan söyledim" diye fısıldadı gözlerini yaşlarla doldururken, bir tanesi kaçıp yanağından aşağı düşen parlak bir iz bırakarak . Kalbi çarpıyordu ve annesinin sözlerine tepkisinin ne olacağından korkuyordu. Ona vurur mu?

Lauren şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı, "yaptın ha? Ne yalan söyledin?" Diye sordu, elini sırtını aşağı yukarı ovmanın yatıştırıcı eylemine devam ettiğinden emin olarak. Şaşırtıcı bir şekilde, henüz ona kızmamıştı, ama bu muhtemelen tüm hikayeyi bilmediği içindi.

Yanağından başka bir gözyaşı daha düştü, "Beni yumrukladıktan sonra onu ittim, Dinah yanımdaydı ama söylememe sözünü verdim. Üzgünüm" Camila, gözyaşlarını silmek için elini kaldırırken sessizce burnunu çekerek özür diledi.

"Yani misilleme mi yaptın?" Lauren sessizce sordu.

Camila, annesinin hayal kırıklığına uğramış görünmesinden nefret ederek başını salladı.

Yeşil gözlü kız iç çekti, "Sonunda bana doğruyu söylediğin için teşekkür ederim tatlım. Yaptığını neden yaptığını anlıyorum ama bir daha olmasını istemiyorum, tamam mı? Uzaktan benzer bir şey olursa, gitmeni istiyorum bir öğretmen bul ve bununla başa çıkmalarına izin ver "dedi ve genci muhtemelen kendini yeterince cezalandırırken cezalandırmanın hiçbir anlamı olmadığına karar verdi.

Camila bir kez daha başını salladı ve annesinin kollarına oturdu ve ona sarılabilmek için kollarını boynuna sıkıca sarmak için kaldırdı.

Lauren kucağına geri döndü ve başına bir öpücük bastırdı, "Şimdi gidip eğlenceli bir şeyler yapalım, tamam mı? Tatilini en iyi şekilde geçir" dedi alaycı bir sırıtışla küçük kızı ondan çekerken.

Genç kızardı, "aldırabilir miyim ... boşver" diye başladı, kendini kesip utanç verici bir şekilde başını kadının göğsüne gömdü. Kendini ikinci kez tahmin etmeyi gerçekten bırakmalı.

"Hayır hayır, ne tatlım? Sorun değil, annene söyleyebilirsin" diye rahatlatan Lauren, kızın kafasını nazikçe yumuşatarak göz teması kuruyorlardı. Camila'nın gözleri tedirginlik ve korkuyla şaşkınlık içinde kaşlarını çattı. Neden bu kadar korkmuştu?

Eziyet (yaş gerilemesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin