Stáli jsme před Tobiovým bytem. "Miwa nebude doma. Je do večera v práci." Oznámil mi než odemkl. "Tak se mi zdá, že máš zaječí úmysly, lásko." Poznamenala jsem s úsměvem na rtech. "Tak to není… Já jen… chtěl jsem…" Začal koktat a já se tomu musela smát. Přistoupila jsem k němu a pohladila ho po tváří. Poprvé je to on kdo se červená a musím uznat moc mu to slušelo. Spojila jsem naše rty v dlouhý polibek, připojil se a probojoval se jazykem do mých úst. Polibek tak proměnil ve vášnivý.
"Dobře. Musím se přiznat k těm zaječím úmyslům." Pronesl přiznání, jakmile se naše rty rozdělily. Já se musela smát.Tobio otevřel dveře a pustil mě do bytu. Prošla jsem kolem něho a věnovala jsem mu šibalsky úsměv. Zavřel dveře a já si sundala ze zad batůžek, ze kterého jsem vylovila mobil.
Otočila se na Tobiho. "A myslíš, že by tobě a Miwě vadilo, kdybych tady přespala?" Zeptala jsem se a přistoupila k němu. "Myslím, že by v tom neměl být problém." Odpověděl a přitáhl si mě do náruče. "Tak chvíli vydrž. Zavolám mamce." Řekla jsem a vytočila mamčino číslo.
"Ahoj mami.… Mami, mám takovou prosbičku.… Mohla bych dnes přespat u Tobia?… Zítra se neučíme, máme ten výlet.… Jasně, ráno si pro to příjdu. Děkuji. Ahoj." A nadšeně jsem se na něho zavěsila. "Máma mi to dovolila ale musím se ráno přijít převléknout." Oznámila jsem. Tobi to odkýval a odešli jsme do pokoje.Jakmile zavřel dveře pokoje, hned jsem se mu přisála na rty. Nasměrovala jsem ho na postel. "Počkej. Co děláš?" Zeptal se šeptem. "Uvidíš." Odpověděla jsem a pomalu se s ním vydala k posteli. Cestou jsem mu sundala mikinu a tričko. Stáli jsme u postele, já ho jemně strčila a on si sedl na kraj postele. Sedla jsem si na něho obkročmo a mé rty zase našly ty jeho. Rukama jsem přejížděla po jeho nahé pleti. Byla tak jemná. Zvedl mi ruce vzhůru a vyslékl mi mikinu s tričkem.
Prádlo přistálo na zemi. Rozepl poprsenku na zádech a následně ji hodil na hromádku k mé mikině a tričku.
Naše rty se opět našly. Polibkami jsem se přemístila na jeho krk. Kde jsem se zdržela delší dobu abych tam zanechala dostatečně velkého cucfleka. "Shinju." Vyslovil mé jméno a já se vrátila k jeho rtům. Rukou jsem mu zajela k pasu až na opasek. Pomalu jsem mu rozepínala opasek, rozepnula kalhoty a zajela rukou pod spodní prádlo. Tím jsem si vysloužila hlasitý sten v podobě mého jména.
Usmála jsem se. "Ty zlobidlo." Vyslovil a se mnou v náručí se postavil. Položil mě na postel a zbavil se zbytku oblečení i mě sundal zbytek. Lehl si na mě. Jenže já se přetočila a role se vyměnily. Seděla jsem na jeho pasu a než začal jakkoliv protetovat spojila naše rty. "Tak já jsem zlobidlo, jo?" Poznamenala jsem, když se naše rty odpojily. Sklonila jsem se k jeho uchu.
"To si vypiješ." Šeptla jsem a laskala jeho ucho. Hlasitě zasténal. Vzala jsem jeho chloubu, která byla značně vzrušená a zasunula ji do mě. Oběma se vydral z úst tichý sten. Pomalými pohyby jsem se začala pohupovat. Pravidelně vzdychal a já s ním. Spojila jsem naše ruce a propletla prsty. Přitiskla jsem naše spojené ruce na postel a věnovala mu dlouhý vášnivý polibek. Nepřestávala jsem se pohupovat. Sténal do polibku. Vyprostil své ruce a přetočil se na mě.
"To je podvod." Poznamenala jsem. On se výtězoslavně usmál a začal mě zasypávat polibky. Zrychlil pohyby a tentokrát jsme začali hlasitěji sténat. Mezi sténáním jsme vyslovovali i jména toho druhého. Blížilo se vyvrcholení, rychle vysunul a popadl ručník, který měl na zemi u postele a vložil do něho ten svůj poklad. Odložil ručník na zem a sklonil se k mým rtům, které skryl svými. Dlouze a vášnivě jsme se políbili.
Lehli jsme si pod peřinu a přitulili se k sobě. Mlčky jsme takhle leželi.
"Teda Shinju, nevěděl jsem, že umíš být taková dračice." Prolomil to ticho Tobio. Usmála jsem se a zvedla hlavu abych mu viděla do tváře. "A líbilo se ti to?" Zeptala jsem se i když jsem věděla, že odpověď bude kladná. Usmál se a pohladil mě po vlasech. "Líbilo a moc." Odpověděl a políbil mě. "Co jsi mi to vytvořila na krku?" Zeptal se s úsměvem na rtech. "To co ty mě." Odpověděla jsem. "Ty zlobidlo." Poznamenal a zalehl mě. Udělal mi stejné značkování na druhé straně. Protože na jedné straně jsem ještě měla. Sice už mi to mizelo ale pořád tam byl. "Tobio, to ty jsi zlobidlo."
ČTEŠ
Shinju
FanfictionShinju, po zlé zkušenosti s holkama, přátelí s klukama. Ne proto že by je chtěla, však vy víte co, ale proto, že si kluci nedokážou přetvařovat a jsou upřímní. Jenže pak naše Shinju narazí na jednoho kluka, ze kterým je vše jinak. Poznává nové poc...