Hey dragilor însfârșit am reușiit să postez ceva, înaite de a da drumul la poveste vă invit să aruncați un ochii și pe contul meu de youtube. Primul ep nu este editat așa de bine, dar pe parcurs editare devine mai bună.
Pov. Azula
A trecut o săptămână de când Yui, a plecat să aibe grijă de tatăl ei. Iar Ayato nu mai poate de dorul ei, Ah! Dacă Yui nu îmi era o prietenă așa de bună, chiar îl loveam pe roșcat să își revină! Dar am o soluție prin care îl pot face să nu se mai gândească atât de mult la ea, și îi va fi de folos foarte curând. Ies din cameră și intru în a lui, unde îl văd întins în pat cu o poză cu ea în mână.
Ayato: Îmi lipsești așa de mult, ...mă simt atât de singur frără tine. Mai ales noaptea.
Eu: Oh frate! (Jenată)
Ayato: AZULA! ...De-Decât timp stai acolo?
Eu: Suficient cât să regret! Dacă ai terminat să îmi provoci greață, atuci putem pleca.
Ayato: Unde? Dacă te referi să o vizitez pe Yui, ști că nu pot fincă tatăl ei...
Eu: Da, da un fost vânător de vampirii, mai scuteștemă că nu acolo mergem!
Ayato: Atunci unde?
Nu scos nici un cuvânt și pocnesc din degete, iar în următoarea secundă ne aflam pe o arenă imensă, făcută din cristal care plutea deasupra unui abis fără sfârșit.
Ayato: Unde dracu mai adus!?
Eu: Calmează-te, aceasta este arena unde vei fi antrenat.
Ayato: Antrenat!? Pentru ce și de cine?
Eu: Speram să spui asta!
Folosind piciorul desenez o pentagramă, din care iese flărări albastre care mă învăluiesc. Când acestea dispar îmi arăt adevărata formă demonică.
Ayato: Eștu un demon de safir!? (Uimit)
Eu: Ca și tine.
Ayato: Da-Dar cum!? Ne-ai spus că Lucifer te transformat în demon! Te-ai transformat în fața noastră, cum este posibil să fi un demon de safir!?
Eu: Povestea pe care v-am spus-o a fost inventată, iar înfățișarea de demon pe care a-ți văzut-o, a fost și ea una falsă.
Ayato: Oky, pot înțelege de ce ai ales să ți asta secrei de mine și de băieții chiar și de Yui, dar de ce nu i-ai spus Kataniei?
Eu: Am vrut să o fac când am ajuns în Japonia, dar m-am răzgândit în momentrul când țeam simțit puterea blocată înăuntrul tău. Așa că am așteptat o ocazie potrivită în care să îți spun ție.
Ayato: Incredibil! Dar cum de eu nu am putut să îți simt puterea?
Eu: Oh, chiar ai multe de învățat. Demonii de safir se pot amesteca perfect pe lângă muritorii, pot mirosi ca ei astfel nicio altă creiatură nu îi pot detecta, ăsta este unul din puținele motive care ne fac o specie așa periculoasă.
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...