Pov. Kino
Tata: Ai înțeles ce ai de făcut ?
Eu: Sigur. (Cu ochii în telefon)
Tata: Bun atunci, ce ai înțeles ?
Eu: Fata blondă bla, bla, bla, Ayato nervos bla, bla bla. (Butonând telefonul)
Tata: Dă-l în coa! (Îi smulge telefonul din mână)
Eu: Hey! Îmi actoalizam statusul!
Tata: Lasă bucata asta din plastic și metal, și ascultămă că nu îți mai repet! (Nervos)
Eu: Tsk! Bine. (Dânduși ochii peste cap)
Tata: Cercetași mei mau informat că Ayato, sa îndrăgostit de o muritoare.
Eu: HU! Știam că Ayato are standarde joase, dar nu credeam că atât de joase! (Râde)
Tata: Într-adevăr este dezamăgitor, însă din ce mi-au spus Ayato este deadreptul vrăjit de fata asta. Tot ce ai tu de făcut în planul ăsta este să o faci pe fată să se îndrăgostească de tine, asta îl va face pe Ayato să își piartă cumpătul, și se va transformă în demon.
Eu: Ca după ce mă omoară pe mine să te poată distruge și pe tine, isteț plan tată! (Ironic)
Tata: Nici tu nu ști ce fel de demon este.
Eu: Ăm, bineînțeles că NU! Nimenii înafară de Cordelia, nu știe ce demon este!
Tata: Este adevărat că la nașterea triplețiilor, Cordelia a refuzat să le spună chiar și părinților ei, ce demon este. Însă am reușit să aflu într-un final, Ayato este un demon de safir!
Eu: CUM!? Imposibil, acești demonii sunt o legendă, sau chiar dacă sunt adevărații. Sunt ca și moartea însăși!
Tata: Acești demonii sunt reali, i-ar Ayato este unul dintre ei. Această specie de demonii sunt la fel de rari pe cât sunt de periculoși. Ayato își va loa pentru prima dată înfățișarea de demon, i-ar asta este spre avantajul meu.
Eu: Cum așa ?
Tata: Motivul pentru care sunt așa periculoși, este că își pierd memoria când se transformă. Asta făcândui să distrugă pe oricine le ese in cale, dar și ușor de manipulat odată ce îl atrag de partea mea, voi fi de neoprit!
Înapoi în prezent.
Trebuie să recunosc că nu îmi convine așa tare planul ăsta, dar dacă nu îl ascult pe bătrân voi fi omorât! Însă același lucru risc să pețesc când Ayato se va transforma, totuși singura parte bună este că am ocazia să îi fur iubita. Care este destul de drăguță, partea asta din plan chiar îmi place.
???: El cine este ?
Eu: Mă numesc Kino, și numele tău domnița mea ? (Îi sărută mâna)
???: Yui. (Îmbujorată)
Eu: Un nume frumos, pentru o fată frumoasă. (Șarmant)
Ea începe să chicotească și să mă privească cu un zâmbet cald pe chip, mă uit cu coada ochiului către Ayato, care ardea de gelozie. Planul ăsta va merge mult mai repede de cât mă așteptam!
Pov. Yui
Kino mi-se pare de treabă, și e singurul care sa comportan ca un adevărat domn cu mine. Mă uit cu coada ochiului la Ayato, și îl văd cum arde de gelozie. Acum face pe gelosul dar când am refuzat să îl sărut, ma rănit. Cred că cel mai bine ar fi să i-au o pauză de la relație, măcar până își va controla mai bine emoțile.
Aut: Katania apare impinsă de polițist.
Katania: Îți jur că dacă mă mai împingi o sigură dată, vei gusta din talpa cizmei mele! (Nervoasă)
Polițistul: Domnișoară aveți necauzi, și trebuie să îți informez părinții!
Katania: Păi ai ghinion, că taică-miu e plecat din țară!
Polițistul: Dar mama ta ?
Katania: PĂI TU SĂ ÎMI SPUI!
Polițistul își face o cruce și ese pe ușă, lund cu el și semnul rupt. Katania se duce la Reiji și îl ia în brațe.
Shu: Mama s-ar răsuci în sicriu, dacă am fi înmormântat-o!
Katania: Țineți gura, somnorilă!
Laito: Te-ar termina să fi măcar o dată amabilă ?
Eu: Ea! Amabilă ? Nicio șansă. (Amuzată)
Katania: Pot să fiu amabilă... Dacă vreu.
Eu: Da sigur, n-ai putea să fi amabină nici cinci minute.
Katania: Vrei să punem pariu!
Reiji: Cum! Vă rog nu pariați!
Eu: Desigur! Care e miza ?
Katania: Dacă reușesc să fiu amabilă o săptămână întreagă, îți faci un tatoaji dar dacă pierd mi-l fac eu! Ești de acord ?
Reiji: Nu este!
Eu: De acord! (Bat palma)
Reiji: Eu cum de mă aud ?
Kino: Îmi spune și mie, cineva ce sa întâmplat aici ?
Eu: Ai vro 3 ore ?
Kino: O_O!?
Am revenit cu un nou capitol, sper că va plăcut. Scrieți în comentari ce creteți că se va întâmpla mai departe, oh și dacă vreți să alegeți ce tatoaji vreți să își facă cea care pierde pariul, aștept propuneri și pentru el. PS. Scrieți la comentarile de la cartea cu anuțurile, să nu scriem prea multe aici. Bay bay
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...