Capitolul 24

150 6 0
                                    

Pov. Katania

Îl trag pe Reiji de mână și îl împing în patul meu, iar eu mă pun deasupra lui. Privirea lui exprima uimire dar și excitație, privirea mea exprima la fel excitație cât și una stânjenitoare. Am stat așa câteva clipe, după îl simt cum mă prinde de talie și mă trage într-un sărut, ci unul franțuzesc! Recunosc că am rămas plăcut surprinsă la asta, chiar nu mă așteptam ca Mr. Maniere să facă asta! Hmm, mă îndreb dacă așa se sărută cu fiecare fată ? După câteva minute rupem sărutul, încerc să mă ridic, dar mă prinde de mână și mă trage jos punduse el peste mine. Îl priveam destul de mirată, și habar nu am de ce ar putea să îi vină prin cap! Îl văd cum se apleacă ușor lipinduși buzele de gâtul meu, lăsând câteva săruturi umede. Din greșală îmi scapă gâteva gemete, mă uit cu coada ochiului la ei, și văd că pe chip ia apărut un zâmbet mare. Începe să își plimbe limba ferbinte pe gâtul meu, asta făcândumă să gem din nou. M-am prins ce are de gând, face pe perversul doar ca să vadă dacă îi pic în plasă! Nu-i va merge, nu cu mine! Îmi folosesc toată forța și îl împing de pe mine, iar acesta cade din pat pe podea, mă ridic din pat și îl privesc nervoasă, dar și dezamăgită.

Reiji: AU! De ce ai făcut asta ? (Iritat)

Eu: Mă creezi proastă ?

Reiji: Tu ai spus-o, nu eu!

Atunci mă enervez mai tare și îi dau o palmă zdravănă, îmi ridic privirea la el și îmi las lacrimile de durere să cadă.

Eu: Ai crezut că nu îmi voi da seama ce-ai în cap, ai crezut că îți voi pica așa ușor în plasă, apoi poți face ce vrei cum mine ? Ei te-ai înșelat! Eu nu sunt de loc așa, chiar am crezut că tu ești altfel, dar m-am înșelat. Ești exact ca toții băieții, doar un obsedat sexual! (Plânge mai tare)

Îl văd cum vroia să spună ceva, dar nu vreau să îi ascult vorbele de șarpe! Îl împing din calea mea și fug la fereastră deschizând o și sărind pe ea, dar înaite să ating pământul mă transform într-un lup alb, de 3m și fug în pădure.

Îl văd cum vroia să spună ceva, dar nu vreau să îi ascult vorbele de șarpe! Îl împing din calea mea și fug la fereastră deschizând o și sărind pe ea, dar înaite să ating pământul mă transform într-un lup alb, de 3m și fug în pădure

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pov. Reiji

Katania se transformă într-un lup alb foarte mare și dispare în pădure, nu pot lăsa lucrurile așa trebuie să o găsesc și să îmi cer scuze, sar pe fereastră și pornesc pe urmele ei. Mă simt destul de prost în momentul ăsta, am crezut că ea se dă inabordabilă doar fincă vrea să atragă băieții, dar nu ea chiar este așa am judecato greșit, n-ar fi trebuit să fac asta acum se simte rănită și este numai vina mea. După o bucată de timp o găsesc stând în fața lacului, încă era în forma de lup. Încep să mă apropi de ea, dar se întoarce repede și începe să mârie la mine, exact ca o fiară sălbatică! Bine, recunosc că asta mă sperie puțin, dar nu renuț! Continui să mă apropi de ea chiar dacă mârieturile devin tot mai puternice, mă apropi de ea și o sărut pe cap aceasta se oprește din mârâit și își ia din nou formă umană.

Katania: Ce mai vrei de la mine ?

Eu: Să îmi cer scuze, te-am judecat greșit îmi pare foarte rău, n-ar fi trebuit să fac pe perversul în dormitor. Acum știu că nu ești ca celelate femeii.

Katania: Oh, deci au mai fost femeii în viața ta! (Cu mâinile în sân)

Eu: Da, dar toate mi-au picat testul.

Katania: Test! Ce test ?

Eu: Un test care mă ajută să îmi dau seama dacă sunt femeii ușoare, iar absolut toate lau picat, înafară de tine.

În acel moment obrajii ei au loat o culoare roșie, și șa dus privirea în altă parte. Mă apropi de ea și o prind din nou de talie sărutândo, dar acum este un sărut sincer. Ea ezită puțin la început dar după îmi răspunde, și mă prinde de gât făcând sărutul mai apăsat. După ce rupem sărutul ne uităm puțin unul la altul apoi îm sare în brațe, eu mă dezechilibrez și ca jos cu ea deasupra mea.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum