Capitolul 2

313 15 6
                                    

A doua zi

Mă trezesc din somn deuoare ce cineva bate la ușă. Spun intră și îmi pun perna peste față, aud ușa cum este deschisă după închisă. Câteva clipe după aceia simt cum cinava sa așezat pe pat, îmi dau perna jos de pe față și o văd pe Pancake, cu niște foi și cartea de Chimie în mână.

Eu: Să nu îmi spui că m-ai trezit pentru a face proiectul, că te omor! (Nervos)

Mă uit la ea și văd cum începe să tremure de frică, este așa o fricoasă în cât chiar mă mir că a rămas în viață după atâta timp petrecut aici. După două minute se oprește din a mai tremura ca o lașă, și mă privește serioasă.

Yui: Înțeleg că te supără faptul că vreau să ne apucăm acum de proiect, dar trebuie să înțelegi și tu faptul că vei repeta anul dacă nu obținem o notă bună la proiect. Așa că te rog, îl facem repede și după te las în pace.

Îmi dau ochii peste cap și mă uit la ea cu o privire neutră. Cam are dreptate dacă nu obțin o notă bună trebuie să repet anul, și spun adevărul când vă zic că nu vreu să se întâmple asta.

Eu: Bine! De unde începem ?

O văd cum zâmbește și deschide cartea de Chimie, după îmi explică ea ce trebue să fac și cum să fac. Dar sincer să fiu privesc ca mâța în calendar, fincă am mai spus că nu ÎNȚELEG NIMIC!!!

Yui: Ai înțeles ?

Eu: Păiiii... Nu!

Yui: Pe bune, ce este așa de greu ?

Eu: Totul!

Yui: Bine îți mai explic o dată, încearcă să fi atent acum.

Se apucă din nou să îmi explice, dar eu tot nu înțeleg nimic. Cred că mai bine o las baltă și repet anul.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum