Capitolul 10

232 17 9
                                    

După ce eu și Katania, am mai vorbit puțin ne lom câte un palton pe noi, eu roșu i-ar ea negru.

După ce eu și Katania, am mai vorbit puțin ne lom câte un palton pe noi, eu roșu i-ar ea negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ieși din cameră și am coborât jos unde am dat de băieții, toți m-ai puțin Ayato

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ieși din cameră și am coborât jos unde am dat de băieții, toți m-ai puțin Ayato. În momentul când băieții văd cum suntem îmbrăcate, încep să se uite la noi din cap până în picioare, m-ai ales la la pieptul Kataniei care este destul de mare pentru placul lor.

Reiji: Unde credeți că mergeți îmbrăcate așa ?

Katania: Să ghicesc, nu le ai spus ce zi este azi ?

Eu: Păi nu aveam nici un motiv, lor nu le pasă de mine. Ei mă vor doar pentru că sângele meu este special.

Katania: Așa fa să zică, e l-as că pentru asta vă joc eu pe voi în picioare mai târziu. Acum mergem înorași să ne distrăm.

Reiji: Cine a spus că vă lăsăm să plecați ? (Autoritar)

Katania: Ascultă aici ochelaristule, astăzi este ziua de naștere a lui Yui, și vom ieși în orași să ne distrăm...

Reiji: Și crezi că nouă ne pasă de asta ?

Katania: Pe care îl prind că va comenta, îl castrez când doarme!

Băieții: Bine să vă distrați! (Speriați)

Katania: Așa mă gândeam și eu.

Încep să râd și ieșim din conac. Nu-mi vine să cred că îmi voi petrece aniversarea în orași, Katania este cea mai tare. Ieșim pe porțile cele mari și Katania scoate din geantă niște cheii de mașină, apasă pe buton și și aud clacsonul unei mașinii, îmi îndrept privirea în locul de unde sa auzit clacsonul și văd o super mașină parcată lângă niște copacii.

 Ieșim pe porțile cele mari și Katania scoate din geantă niște cheii de mașină, apasă pe buton și și aud clacsonul unei mașinii, îmi îndrept privirea în locul de unde sa auzit clacsonul și văd o super mașină parcată lângă niște copacii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Asta este mașina ta ? (Uimită)

Katania: Desigur, oi avea eu cazier la poliție, dar am muncit pentru carnetul de șofer, acum vino.

Am tăcut și am urcat în mașină, Katania bagă cheile în contact și pornim la drum. După un drum de aproape o oră cum mașin, Katania parchiază în fața unui restaurant. Intrăm și totul era frumos ba chiar am văzut că are și Karaoke. Ne așezăm la o mosă și comandăm din medui, după ce terminăm de mâncat îmi vine ideea de a cânta.

Eu: Hey, sa eliberat la Karaoke hai să cântăm și noi.

Katania: Bine, dar doar azi fincă e ziua ta!

Zâmbesc victorioasă și mergem la masa DJ-ului.

Katania: Hey DJ, este rândul nostru.

DJ-ul: Ce vreți să cântați ?

Încep să mă uit la lista de cântece și văd unul din cântecele noastre preferate.

Eu: Hmm, T35.

Katania: Da, sună bine.

DJ-ul pornește muzica și noi urcăm pe scenă cu microfoane.

Aut: Prima care cântă este Yui, și adoua Katania.

După ce am cântat toți din restaurant ne-au aplaudat, am achitat nota și am plecat la un club pe care îl știa Katania. Toată noaptea an dansat și petrecut, bineînțeles Katania nu sa putut abține și a băut, până a loată amețeala. Și ca lucrurile să fie "și m-ai bune" a început să se certe cu băieții care se dădeau la ea.

Katania: Băăiiii... Vrei o regină câștig-o, vrei o curvă du-te cu 300 de yeni, la mă-ta!

Aut: Daa, mă uit la 2degeaba.😅😅

Eu: Hai gata, ai băut destul.

Katania: Mdaaa, no hai că eu m-am plictisit de club, hai acasă.

Eu: Nici gând să te urci așa la volan! Conduc eu.

Katania: Ceee, dar sunt în stare să conduc, plus că nu nu ai condus decât în parcări și drumuri ne populate.

Eu: Nu contează, m-ai sigur este să fiu eu la volan, haide dă mi cheile.

Katania îmi dă cheile și pornim înspre casă, parchez ușor mașina și o ajut pe Katania să meargă în cameră, de cum o pun în pat adoarme. Îi închid ușa ușor și intru în dormitor meu, unde îl văd pe Ayato așezat pe pat.

Eu: Ayato, ce faci în camera mea ?

Ayato: Teașteptam, uite am vrut să...

Ayato sa oprit din vorbit în momentul când a observat că purtam rochie.

Eu: Pământul către Ayato. (Îi flutură mâna prin față)

Ayato:... Oh, scuze doar că ești... Foarte frumoasă, în roșu.

La auzul cuvintelor lui, am simțit cum obrajii mei au căpătat o culoare ușor roșie, și cum bătăile inimii mele au devenit mult mai rapide. Mă apropi de el îi prind fața în palmele mele și îl sărut, eu îl iubesc chiar dacă el nu sinte la fel, vreu să îi arăt că țin la și că îmi pasă de el.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum