Capitolul 28

123 9 12
                                    

Shu:... Subaru dă-mi una! (Șocat)

Subaru: Po-Poftim!? (Confuz)

Shu: Ce ai auzit! Cred că visez! (Încă în șoc)

Subaru se apropie de el, și îl lovește în cap. Însă la băgat în podea!

Aut: Ceva de genul ăsta.😅

Shu: Băi! Țeam zis să mă trezești, nu să mă adormi nebunule! (Ridicânduse în plicioare)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Shu: Băi! Țeam zis să mă trezești, nu să mă adormi nebunule! (Ridicânduse în plicioare)

Subaru: Da la ce dracu te așteptai ? Doar ști cât de tare lovesc!

Eu: Revenin, cum adică ești împreună cu Katania ? (Șocat)

Reiji: Păi după ce am vorbit normal unul cu altul, am aflat că înafară de personalitate și alte câteva lucruri, noi doi nu suntem chiar așa de diferiți.

Laito: Să îmi dau foc, dacă mă așteptam la asta!

???: Nu știu despre ce este vorba, dar îți pot da eu foc.

Recunosc vocea asta enervantă dintr-o 1.000!

Eu: Tu ce cauți aici vierme! (Privindul cu ură)

Kino: Oh, asta ma durut Onii-chan. (Zâmbind enervant)

Reiji: Credeam că vi peste două zile ?

Kino: Așa trebuia, dar m-am gândit să vă fac o surprinză și să vin mai devreme.

Eu: Ne făceai o surpiză mai bună, dacă nu mai veneai de loc!

Kino: Ești rău Onii-chan, cred că de asta nu ai o prietenă. (Râde batjocorit)

Eram gata să îl transform într-un morman de cenușă, dar spre norocul lui Yui își face apariția cu un semn de circulație îndoit.

Laito: WOW! Așa pur și simplu... La smuls din trotuar O_O!?

Yui: E mai puternică de cât pare, ce sa întâmplat cu podeaua ?

Shu: Poveste lungă!

Reiji: Katania unde e ?

Yui: Poveste și mai lungă! (Punânduși mâna la tâmplă)

Cu o oră în urmă

Pov. Yui

Ayato dispare din camera mea, lăsândumă să plâng. Nu îmi vine să cred că a reacționat, așa violent doar pentru că nu l-am sărutat! De ce a făcut asta, el chiar ma rănit fizic dar și emoțional! Îmi șterg lacrimile și merg la dulap unde mă îmbrac, cu o rochie și o haină care îmi ascunde umeri.

 Nu îmi vine să cred că a reacționat, așa violent doar pentru că nu l-am sărutat! De ce a făcut asta, el chiar ma rănit fizic dar și emoțional! Îmi șterg lacrimile și merg la dulap unde mă îmbrac, cu o rochie și o haină care îmi ascunde umeri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce sunt gata cobor jos, totuși am sentimentul că am uitat ceva ? Știu sigur că ar trebui să mai fie ceva ? In fine, merg în living unde îi văd pe băieții și pe Katania cu talismanul meu în mână.

Katania: Măi, măi, măi cine a decis să coboare până la urmă.

Eu: Am știut că uitasem ceva. Ha ha, hopa! (Vinovată)

Katania: Aha, frumoși pantofii.

Eu: Ăm, mersi.

Katania: Alergi repede cu ei ?

Eu: Nu știu ?

Katania: Hai să aflăm!

În următoarea secundă încep să fug spre ușă și ies din conac, deși port tocuri încă alerg destul de repede, și chiar nu știu cum nu am căzut și nu mi-am rupt gâtul! Katania ma alergat până când am ajuns în orași, până la urmă ma prins când am ajuns la autostradă.

Katania: 1 La mână cum mama dracu poți alerga așa repede pe tocuri, și 2 la mână ce p$#*a mami lu' bunica lui Satana a fost în capul tău!

Eu: Nu înțeleg de ce ești așa nervoasă pe mine, credeam că îl placi ?

Katania: Păi da și mulțumită ție acum suntem împreună, dar nu pentru asta sunt furioasă!

Eu: Atunci pentru ce ?

Katania: Fincă a trebuit să îi spun lui Reiji, de talisman!

Eu: CE-AI FĂCUT!? Și ce i-ai mai spus ?

Katania: Ușor, i-am spus doar că talismanul ți la dat, tata de ziua ta când eram mici.

Eu: Ah, ce bine.

Katania: Zău că uneori îmi vine să...

Katania prinde un semn de circulație și îl zmulge cu totul din trotuar! Eh, e ceva normal pentru ea până la urmă asta ia spus și un polițist, să facă atunci când e nervoasă. Și că tot vorbeam de polițiștii, unul se îndreaptă spre noi. Asta trezește amintiri.

Polițistul: Domnișoară a-ți smuls acel semn, cu mâna goală!?

Katania: Bun deci ești ori idiot, ori faci caterină. Doar ai văzut cum l-am smuls, la ce mama dracu mai întrebi!

Katania îmi dă semnul în mână și începe să se certe cu polițistul, iar eu o pornesc spre conac. Ajung și merg la băieții unde îl văd pe Ayato că se certa cu un băiat, destul de frumușel.

 Ajung și merg la băieții unde îl văd pe Ayato că se certa cu un băiat, destul de frumușel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toții își îndreaptă privirile spre mine, mai ales Ayato care mă sorbea din priviri. Însă mie chiar îmi vine să îi dau o palmă!

Eu: El cine este ?

???: Mă numesc Kino.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum