Capitolul 34

54 6 0
                                    

Shu: Și ce sa întâmplat,mai departe ?

Eu: Primul lucru pe care l-am făcut, a fost să mă aplec în fața sa arătândui respect. El a râs ușor și mi-a spus.

Amintire

Lucifer: Sunt un pic surprins, nimeni înafară de demonii mei nu s-au aplecat în fața mea. Toții muritorii care ajung aici, încep să urle și să implore milă pentru viețile lor infecte!

Eu: Am făcut asta deoarece știam, că aici voi ajunge. Ce-i care aleg să nu credă în cel de sus, și merg pe drumul ocultismului, au onoarea de a vă întâlni.

Lucifer: De ce ai ales să mergi pe acest drum ?

Eu: Nu am să vă mint, când eram copil credeam în cel de sus, și în toate poveștile despre el. Dar apoi mi-am dat seama că nu, "zeitate" cum preveră mulții să îi spună. Nu este cu nimic mai mult de cât un, nemernic care îi vede pe oamenii ca pe niște animale!

Lucifer: Nici eu nu sunt mai presus de el, exact așa vă văd și eu.

Eu: Știu, dar asta fincă cei care ajung aici nu vorbesc cu nemoni, sau cu domnia ta. Însă despre el se spune că ascultă toate rugămințile fiecărui om, dar nu vace nimic pentru ai ajuta, ei cred că dacă te vei ruga ți se va îndeplini fiecare dorință! Însă dacă ar fi în tr-adevăr așa, oamenirea nu ar minții doar ca să facă pe cineva să sufere, nu ar trăna uni pe alții pentru banii, lucruri materiale sau persoane care nu merită, oamenii nu ar suferi de foame și nu ar fi nevoiți să își vindă libertatea, pentru niște minciuni!

Lucifer: Acei oamenii despre care vorbești cu atât ardoare, dau vina pe mine pentru toate nenorocirile lor.

Eu: Știu foarte bine acest lucru, dar nu este vina ta. Fiecare om are propria sa conștință și propria sa minte liberă, dacă lucrurile nu sunt fericite în viața lro, ei sunt de vină. Oamenii își i-au siguri decizile și drumurile în viața, dar îl loc să creadă în ei însăși și în puterea lor, preferă să creadă în cel de sus că îi va scoate din acele sitoați. Oamenii aleg să aștepte și să nu acțianeze, fincă ei îi va salva, dar se înșală libertatea și bucria nu vor veni pur și simplu, ei trebuie să lupte pentru ele și să nu renuță!

Lucifer: Mi-am făcut speranțe cu tine, și întradevăr nu mai dezamăgit.

Eu: Ce vreți să spuneți ?

Lucifer: Am pus ochii pe tine de ceva mreme, ai potențial ca demon. Ai aceiași latură întunecată pe care o are Lilit, așa că de aceia te-am făcut să te arunci de pe stâncă, vroiam să fiu sigur că nu fac o greșală, dar mi-ai depășit așteptările. Acum te vei întoarce în lumea muritorilor, dar te vei renaște ca demon al iadului și tot o dată o punte între cele două lumi, oricând vrei să te întorci aici sau în acea lume calea îți va fi mereu deschisă.

Sf. Amintiri

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum