Capitolul 15

227 16 1
                                    

Au mai rămas câteva minute din film până să se termine, este un film destul de bun. Oricum nu prea am fost atentă la el, fincă m-am tot uitat la Yui, care tremura de frică în brațele lui Ayato, la fiecare șcenă de groază, știți părțile cele mai interesante, o vedeam cum se băga tot mai mult în pieptul lui Ayato, închizânduși ochii. M-am uitat și la fața roșcatului, și nu îmi pot da seama dacă e roșu la față, fincă fata după care e topit îi stă în brațe, sau fincă Yui a ajuns să îl strângă destul de tare în cât să rămână fără aer ? Într-un final se termină și filmul.

Subaru: A fost un film bun, nu ?

Kanato: Da, cei din Amerca se pricep să facă fime de groază.

Eu: Da acum înțeleg de ce unii oameni se tem de clovnii. Yui ți-e cum ți sa părut ?

Yui: Interesant... Și traumatizant, tot o dată! (Tremură de frică)

Yui este speriată până în măduva oaselor, SUPER! Acum clar îl va ruga pe Ayato să doarmă cu ea, și apoi câțiva pași până voi fi domnișoară de onoare la nunta lor!

Eu: Vreți să ne m-ai uităm la unul?

Reiji: Cred că este destul pentru noaptea asta, și măine mergem la școală.

Eu: Și domnul maniere sa găsit să ne strice cheful! Fix de școală te-ai găsit tu să vorbești. Mai scuteștemă, mă duc în camera mea.

Pov. Ayato

Katania urcă scările în camera ei, și Reiji urcă nervos după ea. Ăștea doi chiar își vor face zile fripte.

Eu: Am plecat și eu, trebuie să o duc pe Yui în camera ei.

Laito: Oky, mergem și noi în camerele noastre, ne vedem dimineață.

Dau din cap afirmativ, și urc scările. Înaite să intru în dormitorul lui Yui, îi aud pe Reiji și Katania cum se ceartă, nu știu de ce, dar am un sentiment că ei doi nu vor mai apuca să doarmă în noaptea asta. Intru în dormitor și o așez ușor pe iubirea mea în pat, o învelesc și o sărut protectiv pe frunte.

Eu: Noapte bună prințesă, ne vedem dimineață.

Spun și dau să plec, dar când să pun mâna pe clanță simt cum sunt loat în brațe pe la spate, mă întorc și o văd pe scumpa mea cu lacrimi în ochii.

Yui: Te rog nu pleca, rămâi cu mine. Te rog nu mă lăsa singură. (Plânge)

Eu: Așteaptă aici, vin imedeat.

Îi spun și ies pe ușă mergând în camera mea pentru a mă schima în ceva mai comod. Mă îmbrac cu o cămașă dar nu o mai închid la nasturi, îmi place să dorm cu ae deschisă de tot. Mă întorc înapoi în dormitorul lui Yui, și de data asta nu îi mai aud pe cei doi certânduse, probabil au lăsat o moartă și sau culcat ? Intru în cameră și îmi văd micul înger cu pătura deasupra capului, la fel ca un copil mic care a avut un coșmar. Îmi apare un zămbet mic pe față și mă apropi ușor de ea, lundo în brațe. E mult prea speriată pentru a putea dormi, la dracu cu tine Katania!

Eu: Ești mult prea speriată, nu vei putea dormi așa.

Yui: Ce?! Ba nu, e doar un film! (Minte)

Eu: Nu mă păcălești, dacă încerci să dormi vei avea coșmaruri.

Yui: Și ce propui, să stau trează restul nopți ?

Eu: Nu, hai să ne plimbăm lângă lac, poate așa îți vei loa gândul de la film.

Yui: Nu e o idee rea, stai să mă schimb.

Eu: Nu este nevoie poți rămâne așa.

Yui: Bine, dar înaite.

Se apropie de mine și îmi închide nasturi cămășii lăsândui pe ultimi doi de sus desfăcuți încep să râd. Deschid ușa de la terasă și mă sui pe margine îmi întorc privirea către Yui, și văd că este speriată.

Eu: Nu ai de ce să te temi sunt lângă tine, dă-mi mâna.

A ezitat câteva secunde, apoi mi-a întins mâna. O prin ușor și o ajut să se ridice, îi puteam simți bătăile inimi cum devint tot mai puternice din cauza fruci, dar am mai spus nu are pentru ce să îi fie teamă, fincă sunt îlângă ea și mereu voi fi de acum în colo.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum