Capitolul 25

199 7 2
                                    

Pov. Katania

Reiji mă ptinde de talie sărutândumă din nou, doar că acum era unul sincer. Recunosc că am ezitat puțin, dar după mi am dus mâinile după gâtul lui făcând sărutul mai intens, după ce rupem sărutul îi sar în brațe, iar acesta cade pe spate cu mine deaupra lui.  Acum înțeleg de ce a fost pervers în dormitor, și nu sunt supărată. Lui nu îi plac femeile ușoare, cum mie nu îmi plac bărbații obsedați de sex. Îmi ridic capul pentru a îi privi în ochii, de și îmi este puțin cam greu din cauză că încă avea acel bandaji la ochiul drept. Îmi duc mâna la ochiul rănit și îi dau bandajul jos, ochiul lui drept încă era vânăt și destul de unflat, acum chiar îmi pare rău fincă l-am lovit atât de tare. Îmi trec ușor mâna pe lângă vânătaie și ochiul i se vinecă instant, el îmi zâmbește cald și mă așez pe iarba loale lângă ei privind cerul, înstelat al nopții.

 Îmi trec ușor mâna pe lângă vânătaie și ochiul i se vinecă instant, el îmi zâmbește cald și mă așez pe iarba loale lângă ei privind cerul, înstelat al nopții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi duc privirea înapoi la el, și văd că privea cerul uimit.

Reiji: E fromos, n-am mai făcut asta. (Privind în continoare cerul)

Eu: Serios ? Eu și Yui făceam în fiecare noapte asta când eram copii.

Reiji: Sunteții prietene bune de mult timp ?

Eu: Da, ne-am înțeles bine încă din prima zi în care ne-am cunoscut, însă totul sa schibat când sora ei a.... Murit. (Gândinduse la acea zi)

Reiji: Nu știam că Yui avea o soră!

Eu: Yui avea 10 ani când Arkayna a murit, a suferit foarte mult și încă suferă, de aceia nu vorbește despre ea.

Reiji: Trebuie să îi fi fost greu.

Eu:.... Da dar eu voi fi lângă ea, n-am de gând să îi iau locul Arkaynei, însă e prietena mea iar prietenii adevărați, rămân lângă tine orice ar fi!

Reiji: Ști, nu știu cum dar am sentimentul că ei trebuie să, îi mulțumim fincă acum suntem împreună. Asta doar dacă vrei să fi iubita mea ?

Eu: Păi să mă gândesc. Hmmm, DA!

Îl iau în brațe și ne sărutăm tandru, după îmi folosesc magia și ne teleportez pe amândoi înapoi în camera mea, unde adormim împreună.

Dimineața.

Pov. Yui

Îmi deschid leneșă ochii și cobor ușor din pat îndreptândumă spre baie, de și a-și fi preferat să mai dor. Încă sunt obosită după noaptea trecută, Ayato a fost destul de sălbatic! Și deabea ce am putut să îi opresc să îmi de-a lenjeria intimă jos, însă nu am avut același noroc cu sutienul. Mă dor sâni îngrozitor! Ayato nu sa putut stăpânii, și ma mușcat de ambii sâni lăsând dârele de sânge fierbinte, să îmi alunece ușor pe corp iar limba lui la scurt timp după ele. Intru în baie și îmi dau jos lengeria rșie pe care o purtam, pornesc dușul și dau drupul apei ușor rece să se lovească de trupul meu fierbinte. Am ales să fac un duși mai rece, de oarece încă mă simt obosită iar apa rece mă va înviora puțin. După scurt timp cineva îmi acoperă ochii, mă întorc doar pentru a fi trasă într-un sărut dulce.

Eu: Ayato ce îți închipui că face ?

Ayato: Nu este evident ? Fac un duși.

Eu: Cu mine în el ?

Ayato: Este rău în asta ? Doar sunt iubitul tău.

Eu: Așa-i este, dar nu este încă momentul să facem duși împreună.

Ayato: Știu asta, dar nu îi pasă! Te iubesc și vreu să fi a mea, numai a mea!

Fără a mai spune mă sărută apăsat, și își duce mâinile pe coapsele mele forțândumă, să îmi încolăceșc picioarele în jurul bazinului său. Și trebuie să menționez, că nici el nu era îmbrăcat! Din cauza dureri rup sărutul, și îmi las capul pespate gemând puternic.

Eu:...Ay-ato! ....AHhh! ...Mă ...Doare! ...AHhhhh!

Sa apropiat de urechia mea, și mia șoptit: 'Ești a mea,. Apoi ma lăsat joș și ma împins în cadă, punânduse desupra mea. Împiigânduș puternic masculinitatea în feminitatea mea începând să facă mișcări puternice de dute-vino, întip ce cemetele mele de durere erau înăbușite de săruturile lui flămânde, după buzele mele. Iar stropi puternic de apă rece aluneca cu viteză pe corpurile noastre, care deveneau tot mai fierbinți cu fiecare minut de plăcere.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum