Capitolul 37

69 6 0
                                    

Pov. Ayato

Toții ne distrăm de minune pe plajă, bine singurul care nu se distrează de loc este Kino, care acum e fugărit de Azula, cred că de o oră! Și bine înțeles că am filmat puțin, așa să avem amintire. Însă nu apuc să mă bucur de filmare, fincă sunt tras de cineva după stâncii, i-ar acea persoană era Yui!

Eu: Sa întâmplat ceva....

Nu apuc să termin ce aveam de spus, deoarece ea ma sărutat! Îi răspund nu mai decât și o prind de talie, apropiindo tot mai mult de mine.

Yui: Îmi pare așa de rău, te iubesc! Te rog să mă ierți. (Îl sărută din nou)

Eu: Normal! Mi-a fost dor, de tine pitico. Nu vreu să mai stau fără tine nici o clipă!

În sfârșit sunt din nou, cu aleasa inimii mele! Și de-acum încolo voi avea grijă, să nu ne mai despărțim niciodată! Ne lom de mână și mergem la ceilalții, să le spunem și lor vestea.

Laito: Mă bucur că v-ați împăcat, Ayato chiar intrase în depresie fără tine.

Eu: Gura! (Înbujorat)

Toții încep să râdă și Yui mă îmbrățișază strâns, îi răspund și o sărut pe frunte.

Pov. Azula

Îl alergam pe boul de Kino, pe toată plaja până când l-am pierdut, prin mulțimea de oamenii. Mă întorc înapoi la ceilalții și îl văd acolo, mă apropi ușor la spatele lui.

Kino: În sfârșit, am scăpat de nebună! (Gâfind)

Eu: Ai vrea tu! (Nervoasă)

Kino: AH! Pe bune! (Fuge)

Eu: Vino aici! (Fuge după el)

Kino: Ajutooorrrrrr!!!!!

Eu: Bun, ajunge!

Pocnesc din degete i-ar totul stă pe loc, mai puțin eu și zăpă ăsta! Pocnesc din nou din degete, și mă teleportez în fața lui oprindul, cu o vrajă de înghețare dar în că mai putea vorbea.

Kino: Ce se întâmplă aici! De ce totul sa oprit, și de ce nu mă pot mișca!?

Eu: Calmează-te, eu am făcut asta. Acum scuipă tot!

Kino: Ce să "scuip,, ?

Eu: Nu face pe prostul, cu mine că nu îți merge! Motivul pentru care ai venit aici, este că taică-tău vrea să îl enervezi pe Ayato, așa de mult în cât să își piardă controlul, și să se transforme în demon!

Kino:... N-Nu înțeleg despre ce vorbesti.

Eu: Nu te mai prefece, știu tot de câteva zile!

Kino: Dacă știi, atunci de ce nu ai spus nimic ?

Eu: Naveam de ce, planul lui Karl nu ar fi funcționat. ...Iubirea dintre Yui și Ayato, este puternică. Deoarece iubirea lor este adevărată, ...i-ar acest lucru este rar întâlnit. (Dezgheață totul)

Kino:... Nu pot spune că înțeleg, fincă nu știu cum este iubirea. ...Dar îmi pot da seama, că nu mai are rost că continui planul.

Eu: Sper să fie așa, că de nu ai rupt-o în fericire! ...Și ce dracu ai de te holbezi, așa la mine ? Faci asta de când am ajuns!

Își mută privirea în altă parte, și pune mâna la gură. I-ar fața lui capătă o coloare ușor roșie.

....

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum