Capitolul 13

189 13 0
                                    

După un timp

Pov. Ayato

Au trecut ore, zile chiar și săptămănii! Dar Yui, tot nu sa trezit în fiecare clipă am stat lângă patul ei, ținând-o strâns de mână așteptând să îi văd din nou ochii rozali plini de viață și iubire, dar timpul trece și ea tot nu se trezește. Încep să îmi fac tot mai multe griji, dacă nu se mai trezește, dacă... Dacă va muri?! NU! Nu trebuie să gândesc așa! Îmi dau o palmă imaginară, și îmi întorc privirea înapoi la îngerul meu adormit.

Katania: Ce vei face ? (În tocul uși)

Eu: Huh ? (Confuz)

Katania: Atunci când se va trezi, își va aminti toate ccuvintele, pe care ileai spus, și care au adus-o în această stare. Va fi foarte supărată pe tine, și nu cred că i-ar face bine ca prima persoană pe care o va vedea, să fie băiatul care ia rupt inima în bucăți.

Eu: Ai dreptate, mă simt cu adevărat groaznic pentru ce am spus, dar am crezut că este pentru binele ei, că așa va fi în siguranță. Dar acum știu că m-am înșelat amarnic, și nu pot schimba trecutul pentru a putea evita asta.

Katania: S-au poți.

Eu: Ce vrei să spui ?

Katania: Cunosc o veche vragă, de călătorit în timp. Ne întoarcem în timp înapoi de ziua lui Yui, și în loc să îi spui toate acele cuvinte oribile, îi vei spune că și tu o iubești.

Wow, asta este incredibil, pot schimba totul i-ar Yui nu se va mai afla în starea asta.

Eu: Sunt de acord, dar de ce vrei să mă ajuți ?

Katania: Nu te ajut pe tine și pe Yui, ea este ca o soră pentru mine, și e singura persoană care nu ma privit ca pe o ciudată s-au ca o neadaptată. În plus cred că arătați drăguț în preună, și ea merită să fie fericită.

Eu: Woaw, Katania tu chiar ai spus lucruri din inimă.

Katania: Fiecare cuvânt a fost adevărat, dar dacă mai spui asta cuiva te leg și te dau la rechinii! (Serioasă)

Eu: Șiii ești din nou tu!.... Bun, dar ce trebuie să fac ?

Katania: Este simplu, mă ți de mână în timp ce rostesc vraga, dar trebuie să ne gândim la dimineața zilei în care vrem să ne întoarcem.

Dau din cap aprobator, și o prind de mână înaite să rostească vraja mai arunc o ultimă privire, la frumoasa mea adormită. Katania rostește vraja și un vânt puternic acompaniat de o sferă de lumină ne înconjoară pe amândoi, închid ochii și mă gândesc la dimineața zilei de naștere a lui Yui. Când îmi deschid ochii mă aflu în patul din camera mea, îmi iau telefonul și văd că este din nou ziua lui Yui! A mers, am călătorit prin timp! Acum pot evita acel dezastru și îi pot mărturisi dragei mele cât de mult o iubesc. Îmi fac rutina și ies din cameră dar nu înaite de a loa cadoul pentru ea. Bat la ușa ei și exact ca acum câteva săptămânii, se întâmplă tot ce am făcut când am venit în camera ei. Doar că de această dată sărutul mi-a plăcut mai mult și a fost mai lung. Am șansa de a loa de la capăt această zi, acum va fi alfel în locul lacrimilor vor fi doar râsere. Îi voi spune cât o iubesc, dar nu acum vreu să fac asta diseară când îmi va spune și ea că mă iubește, plus că simt cum înebunesc când poartă aceea rochie roșie.

Seara când sau întors fetele

Pov. Katania

Ne-am distrat de minune exact ca prima dată, doar că dedata asta nu am mai băut alcool și am putut conduce eu, nu că Yui nu a condus bine atunci. În fine acum știu sigur că Ayato, nu a mai făcut vro tâmpenie fincă când am venit în camera ei, am găsit-o învârtinduse de fericire prin cameră, și când am întrebat-o ce este cu ea mi-a spus că doar sa sărutat cu Ayato și lui ia plăcut. Dacă sa bucurat atât pentru un sărut nu vreu să o văd când îi va spune că o iubește!

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum