Capitolul 23

178 9 29
                                    

Pov. Yui

Discuția cu Katania chiar ma surprins, adică mă bucur că îi place de cineva, dar ma surprins când a spus că acel cineva e Reiji! Dar cred că e adevărat cum se spune: Opuși se atrag. Mi-a venit și o idee de al face pe Reiji să vadă o altă parte din ea, sper totuși ca asta să meargă. Am provocat o să poarte toată noaptea o pijama potrivită pentru nopțile fierbinți, și a acceptat cu condiția să port și eu una așa că asta am și făcut.

Stați că veți înțelege de ce am făcut asta, ies din cameră și merg la cea a lui Reiji, dar stați liniștiți m-am acoperit cu un galat de baie până să ies

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stați că veți înțelege de ce am făcut asta, ies din cameră și merg la cea a lui Reiji, dar stați liniștiți m-am acoperit cu un galat de baie până să ies. Ajung la ușa lui și bat acesta îmi spune intră și deschid ușa, intru în cameră îi îl văd pe Reiji că tot cauta ceva.

Eu: Bună Reiji, ai pierdut ceva ?

Reiji: Bună și da, nu îmi găsesc cartea preferată, vroiam să o recitesc dar nu o găsesc!

Eu: E cumva de culoare neagră, și are o frunză aurie pe ea ?

Reiji: Da, ai văzut-o ?

Eu: Da, a loat-o Katania la ea în cameră.

Reiji: Cum!? Mă duc să mi-o recuperez până nu o rupe!

Reiji trece nervos pe lângă mine și merge spre camera Kataniei, asta e bine și nici măcar nu făcea parte din plan! Serios am văzut când Katania a loat ieri acea carte din cameră, dar nu știam că este cartea lui preferată. Reiji intră în camera ei, atunci îmi folosesc telechinezia și închid repede ușa, apoi îmi pun lănțișorul pe clanța uși și aceasta va rămâne blocată până când cineva va loa lănțișorul de pe ea. Dacă vă întrebați cum face lănțișorul meu asta este simplu, fincă piatra de pe el se numește ochiul corbului, și îl protejază pe purtătorul său de multe lucruri, dar cel mai important blochiază magia, astfel Katania nu se poate teleporta din cameră. Îl las pe cei doi și mă întorc în camera mea unde arunc halatul pe un scaun, vrând să mă schimb de pijama dar simt cum sunt loată pe la spate și împinsă în pat.

Ayato: Te-ai îmbrăcat așa, fincă vrei să mă exciți ? (Privire perversă)

Eu: Poate. (Zâmbet viclean)

Ayato: Misiune îndeplinită! (O sărută apăsat)

Cu zece minute în urmă

Pov. Reiji

Trec nervos pe lângă Yui, și merg în camera acelei neobrăzate. Nini nu mă mai obosesc să bat și intru direct, dar cred că mai bine băteam. Fincă era îmbrăcată într-o bijama nu foarte decentă.

Nici unul din noi nu apucă să spună ceva, că ușa se trântește brusc și se blochiază! Perfect, nu doar că sunt blocat în aceiași cameră cu ea, dar mai este și îmbrăcată într-un mod în care mă excită!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nici unul din noi nu apucă să spună ceva, că ușa se trântește brusc și se blochiază! Perfect, nu doar că sunt blocat în aceiași cameră cu ea, dar mai este și îmbrăcată într-un mod în care mă excită!

Eu: Âh! De ce ești îmbrăcată așa. (Ferinduși privitea)

Katania: Chiar îți pasă ?

Eu: Nu.

Katania: Atunci de ce mai întrebi ? În fine ce vrei de la mine ? (Ridicânduse din pat cu mâinile în sân)

Eu: Am venit să îmi i-au cartea înapoi!

Katania: Serios ? Ai o biblotecă plină de cărții, ce contează dacă am loat una ?

Eu: Contează, fincă e cartea mea preferată.

Katania: Păi atunci înțeleg de ce îți place atât de mult, tocmai am tereminato  de citit este ocarte foarte bună. (Io dă înapoi)

Îmi întinde cartea, dar când am vrut să o i-au din creșală mi-am pus mâinile peste ale ei, tresărim amândoi și cartea cade pe jos, ne aplecăm amândoi după ea, dar i-ar ni se ating mâinile! Simt cum fața mea capătă o culoare roșie, și mă ridic de jos îi întind mâna Kataniei și o ajut să se ridice, la fel ca mine și ea era roșie în obrajii. Timp de câteva minute nici unul din noi nu a spus nimic, dar abea atunci am observat că încă o țineam de mână! Îi dau drumul și îmi mult privirea în pământ, Katania se aprobie de mine mă prinde de vestă, și mă împinge în patul ei punduse peste mine! Fața ei devenise și mai roșie iar privirea era una stângenită, mă uit la ea câteva clipe apoi o prind de talie trăgând-o într-un sărut franțuzesc.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum