Katania: Ce idee bună! Tot e vară, așa că hai să mergem la plagă.
Laito: Eu sunt de acord.
Subaru: Tu ești de acord cu orice, implică fete mai ales dacă sunt în costume de baie!
Kino: De parcă ți-e nu o să îți placă.
Subaru: Gura!
Katania: Deci așa facem, mergem la plajă.
Eu: Mai bine tăceam!
Azula: Păcat că n-ai făcut-o.
Adoua zi la plajă.
Ne aflam cu toții la plajă, chiar dacă Reiji, Kanato și Shu nu au vrut să vină. După ce am vorbit cu ei sau răzgândit imediat după ce, șau amintit ce le poate face Katania! Și până la urmă toții băieți par că se simt bine, mai ales după ce ne-am pus costumele de baie.
Aut: Știu că nu seamănă, dar mi-a plăcut costumul.Totuși lucrul care mă deranjează, este felul în care mă privește Kino. Parcă este pe punctul de a sări pe mine, ca acum două zile. Mă aflam în camera mea gândindumă, să mă împac cu Ayato, când brusc apare în spatele meu.
Amintire
Eu: Kino! Sa întâmplat ceva ?
Kino: Nu, doar voiam să te văd și să îți aud vocea blândă. (Privește viclean)
Kino începe să se apropie tot mai mult de mine, până când cad pe state în pat. El se pune repede peste mine, ținândumă strâns de mâini, am început să mă zbat dar fără rost. Când voiam să țip ma sărutat! Am început să mă zbat și mai tare dar de geaba, cu fiecare zbatere a mea Kino forța tot mai mult sărutul. Până când ma mușcat de buză, lundumi din sânge.
Kino: De ce nu îl acvepți ?
Eu: Dă-te de pe mine, pervers ordinar!
Kino: Pervers! Hmm... M-am prins ce se întâmplă, tu chiar crezi că Ayato va fi din nou cu tine, după ce l-ai părăsit ? HAHAHA!
Eu: Ce este așa de amuzant ?
Kino: Mă amuză faptul că ai impresia că veți mai fi în preună, ...trezește-te la realitate! Ayato nu își dorea decât trupul tău pur, și bănuiesc că deja la obținut.
Îmi întorc privirea în timp ce fața mea, devenea tot mai roșie.
Kino: Deci așa-i e, Ayato țea loat puritatea, acum nu vei mai însemna nimic altceva decât o pradă!
Eu: GREȘEȘTIII!!!
Reușesc să îmi eliberez o mână și îl plesnesc puternic, apoi îl împing jos.
Eu: Ayato a continuat să țină la mine, și după ce am făcut-o! Mă iubește cu adevărat, și eu pe el! Și nu voi mai lăsa nimic să de nespartă, acum ieși din camera mea!
Sf, Amintitei
Chiar dacă au trecut două zile de la acea întâmplare, nu am apucat să vorbesc cu Ayato un pic din cauza fetelor, dar și din cauza faptului că am început să o văd pe Arkayna peste tot, rugândumă să mă întorc la mănăstirea unde am copilărit. După ce sa întâmplat acum 11 ani, în acel loc mănăstirea a fost închisă și abandonată, până în ziua de azi. Dar dacă sora mea mă roagă să mă întorc atunci trebuie să mă duc singură!
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...