La școală în ultima oră
Pov. Katania
Profa: Bine clasă acum pentru ce a mai rămas din oră, doi dinte voi vor veni în față și vor recita declarațile de dragoste dinte Romeo si Julieta.
Te rog nu eu! Te rog nu eu! Te rog nu eu! Te rog nu eu!
Profa: Reiji și Katania, vă rog veniți în față.
Fuck! De ce să te mai rogi dacă, nimeni tu te ascultă ? Băi bărbosule vezi că la tine mă refer! Vă zis sincer dacă asta nu era prima zi de școală, când m-ar fi strigat a-și fi aruncat cartea și ieșam din clasă, dar acum încerc să mă controlez, dar de ce tocmai pe Mr. Maniere ? Sau defapt are sens, el pare singurul din clasă care chiar îi ascultă pe profii vorbind, așa că nu am de ales și mergem în fața clasei cu, cărțile în mână deschise la acea pagină.
Katania(Julieta): Romeo, de ce ești tu... Romeo ? Uită de tată și leapădă al tău nume, sau dacă nu oh jură că vei fi al meu, și atunci de tot ce sunt mă voi lepăda și eu!
Reiji(Romeo): Să mai ascult ? O să vorbesc.
Katania(Julieta): Dușman doar numele îmi e, căci tu ești tu nu ești un Montaghu, ești tu. Și ce-i un Montaghu ? Nici mână, nici picior, nici braț, nici față și nicio altă parte din trupul bărbătesc alegeți altul, ce e acela un nume ? Un trandafir oarcum îi spui, îți dă același scum parfum. Așa Romeo, de nu îi spun Romeo nu pierde din desăvârșirea lui nimic! Oh Romeo, Romeo schimbăți numele ce nu-i nimic din tot ce ai, și în locul lui.... Mă ia dragă.
Reiji(Romeo): Fac tot ce îmi spui! Deci spunemi doar iubite, primind așa botezul meu ți-o jur, că nu mai vreu să fiu Romeo în veci!
Aut: Gata! Simt cum mă ia greața dar și râsul asa că opresc asta aici!
Dupa două zile
Au trecut două zile de la mica mea ceartă cu Yui, și de când simt că m-am făcut de râsul întregi clase, când am interpretatope Julieta în fața clasei. Am reușit să vorbesc cu ea și să îmi cer scuze pentru ce am spus, și până la urmă ma iertat. Asta îmi place cel mai mult la ea, nu poate să stea supărată pe mine mai mult de două zile, dar de școală nici nu spun. În fine cobor jos unde știu că o voi găsi utânduse la telefizor alături de Ayato, și am avut dreptate.
Eu: Yui, sunt nebună...
Yui: Da!
Pe Ayato îl pufnește râsul, dar nu îl bag în seamă.
Eu: Nu mai lăsat să termin, sunt nebună să cred că m-am îndrăgostit ?
Yui: Oh! asta, atunci da ești nebună!
Eu: Hm! Ayato ești drăguț să ne lași singure ?
Ayato: Nu știu ce să zic ? Par puțin nervoasă.
Eu: Hay măi că nu îi fac nimic! Asta e o discuție de fete.
Ayato: Oky! (Îi șoptește lui Yui le urechie) Mă strigi dacă îți face ceva.
Yui în șoaptă: Bine.
Ayato placă și eu mă arunc oftând pe canapea, punândumi o pernă peste față.
Eu: ÂH! Mă urăsc! (Aruncă perna)
Yui: Nu înțeleg, de ce ești așa nervoasă ? Să fi îndrăgostit e un locru minunat.
Eu: Poate pentru tine! Dar mie nu mi sa întâmplat asta, nu... Nu credeam în veci că de el!
Yui: Ușor, calmează-te și spune-mi îl cunosc ?
Eu:... Da, îl vezi în fiecare zi.
Yui: Mai am nevoie de indicii.
Haide Katania spune-i! Este prietena ta, va fi lângă tine cum și tu ai fost lângă ea, te poate ajuta. Bine, bine îi voi spune.
Eu: Poartă bandaji la ochii.
Yui: Wow! Stai Reiji!? De Reiji ești îndrăgostită ? Ce cum, când unde ?(Șocată)
Eu: Mai ști că acum două zile profa, ne-a pus pe noi să recităm din Romeo si Julieta ? În timp ce el recita la privit în ochiul... bun și am simțit, am simțit că îl plac.
Yui: Oooooooooo, asta este așa romantic, și când ai de gând să îi spui ?
Eu: CE!? Niciodată!
Yui: Cum, de ce ?
Eu: Fincă eu nu știu cum să mă comport, și în plus el nici măcar nu mă suportă.
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...