Capitolul 11

205 15 0
                                    

Pov. Ayato

Eu:... Oh, scuze doar că ești... Foare frumoasă în roșu.

La auzul cuvintelor rostite de mine, obrajii lui Yui devin ușor roșii. La scurt timp se apropie de mine, îmi prinde fața în palmele ei și mă... Mă sărută!... Ea chiar sărută! Buzele ei șunt așa dulci și catifelate, AH!! Vreu așa de tare să îi răspund la sărut, dar nu pot. Chiar dacă am ajuns să o iubesc cu adevărat, ei îi va fi teamă de mine dacă va afla ce monstru zace în interiorul meu. După ceva timp oprind de umerii, astfel rupând sărutul mă uit neutru în ochii ei și văd cum ea mă privește cu tristețe. Acum credețimă pe cuvând că ce urmează să fac, îmi va rupe inima dar și pe a lui Yui.

Eu: De ce ai făcut asta ? (Neutru)

Yui: Fincă eu... Eu te iu-iub-IUBESC! Te iubesc cu adevărat Ayato, și vreu să fiu cu tine! (Îi sare în brațe)

Yui, îmi sare în brațe și mă strânge puternic. Ea chiar a spus că mă iubește și am putut vedea în ochii ei, că ce a spus este adevărat ea chiar mă iubește cu adevărat! Dar nu pot fi împreună cu ea, îmi pare foarte rău Yui, dar așa va fi ce-l m-ai bine pentru a rămâne în siguranță. Oprind din nou de umeri, dar de această dată o țin mai strâns, și o împing destul de tare în cât să o îndepărtez de mine, dar cât să nu ca-dă. Îmi i-au o privire bagjocoritoare și o privesc în ochii.

Eu: Sper că asta este o glumă ? Tu chiar creezi că Ore-Sama va fi împreună cu un om așa slab și patetic ca tine ? Doar auzind asta mă apucă râsul! (Râde batjocorit)

Văd cum din ochii ei au început să curgă lacrimii de durere, și credețimă că și pe mine mă doare nespus de rău, să o văd plângând m-ai ales că eu am făcut-o să plângă. O văd cum își șterge lacrimile apoi se apropie de mine, și îmi dă o palmă zdravănă! Recunosc că pentru ce i-am spus o meritam.

Yui: Cum poți fi așa... ? Cum poți așa un monstru?! Eu te iubesc cu adevărat, și îți mărturisesc sentimentele mele față de tine, și tu mile calci în picioare ? (Plânge mai tare)

Mă doare așa de tare să îi fac una ca asta. Îmi doresc să o pot strânge în brațe și să fac ca acele lacrimii de durere să dispară pe veci din ochii ei, dar nu pot dacă vreu ca ea să rămână în siguranță atunci trebuie să mă comport în continoare, ca un nesimțit cu ea.

Eu: Creezi că niște simple lacrimii îl vor îndupleca pe Ore-Sama ? Tu ești doar un om! O sursă de hrană nimic m-ai mult pentru mine, și niciodată nu vei însemna m-ai mult de cât o simplă pradă!

Plânsul ei devine m-ai puternic și îmi mai arde o palmă, chiar mai puternică decât prima.

Yui: Ești un monstru... Un monstru fără scrupule, care calcă inimile oamenilor în picoare, ieși afară... N-ai auzit ? IEȘI AFARĂĂ!!!

Nu m-ai stau pe gânduri și în următoare clipă dispar din camera ei, și merg întra mea unde mă arunc cu spatele pe pat. Nu am simțit niciodată o durere așa de mare în inimă, până acum. Prima dată în viața mea când simt iubire pentru o fată, și îi calc inima și sentimentele în picioare. De ce atrebuit să mă nasc eu așa ? De ce trebuie eu mereu să sufăr ? Simt cum din ochii mei curg mici dâre de lacrimi amare. Yui, de-a și putea să îți spun cât de mult te iubesc.

Pov. Yui

După ce am început să țip la el, Ayato mi-a părăsit camera în câteva clipe lăsândumă în durerea mea. Cum a putut să îmi spună toate acele lucruri, chiar și după ce i-am spus că îl iubesc cum ? Am știut de la început că el nu simnte nimic pentru mine, dar nu mă așteptam să fie așa de rău. Am plâns până când am simțit o durere cumplită în piept, din cauza dureri cad la pământ și totul devine negru.

Va urma...

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum