Capitolul 16

172 10 0
                                    

Pov. Yui

Ayato: Nu trebuie să te temi sunt lângă tine, dă-mi mâna.

Spunând asta Ayato, își întinde mâna spre mine. Recunosc că am ezitat puțin, dar după l-am loat de mână și el ma ajutat să mă ridic pe marginea balconului. Simțeam cum bătăile inimi mele deveneau tot mai puternice, cu fiecare secundă în care mă uitam în jos. Cred că Ayato a observat că îmi era fircă, și mi-a pus mâna la ochii.

Ayato: Ai încredere în mine ? (Zâmbind viclean)

Eu: Hă!? C-Ce vrei să faci ? (Speriată)

Ayato: Liniștește-te, vreu doar să știu dacă ai încredere în mine.

Eu: Da am încredere, dar de ce mă întrebi ? (Suspicioasă)

Ayato: Vei afla, doar să nu te speri totul va fi bine.

Eu: La ce te re... Howwww!!!

Nu am mai apucat să termin ce aveam de spus, fincă am început să simt cum nu mă ai aflam cu picioarele, pe marginea de piatră rede. Și am simțit cum sunt ridicată tot mai mult în aer, dar Ayato tot nu mi-a dat mâna de la ochii. Totul a durat în jur de 5 minute, după am simțit cum picioarele mele au atins ceva moale și rece. Ayato șa dat mâna la oparte și atunci am putut să văd că el, ma loat în zbor de pe balcon și ma dus până la lacul de lângă conac. Eram așa fermecată de cât de frumos este lacul în lumina luni, în cât nici nu am observat că Ayato încă mă ținea în brațe pe la spate, dar asta a trecut în momentul când am simțit cum limba lui fierbinte, se plimbă pe gâtul meu provocândumi un fior rege pe șira spinări. Din reflecț îl împing și dau să fug, dar mă prinde și mă lipește de trunchiul unui copac.

 Din reflecț îl împing și dau să fug, dar mă prinde și mă lipește de trunchiul unui copac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Ayato...

Nu apuc să termin ce aveam de spus fincă începe să mă sărute sălbatic, în timp ce mâinile lui se plimbau pe sup rochia mea de noapte! Într-un final rupe sărutul de oarece eu rămăsesem fără aer.

Ayato: Te iubesc enorm.

Eu: Ai... Ai un... un mod sălbatic, prin care îmi dovedești asta. (Încă respirând greu)

Ayato: Mă poți învinui ? Până să apari tu în viața mea, nu știam cum se simte iubirea. (Se întristează)

Ayato se îndepărtează de mine și merge în fața lacului, cu privirea în pământ. El nu a iubit până acum pe nimeni, și nici nu a primit iubire de la cineva, astfel doar prin aceste moduri îmi pate arăta ce simte pentru mine, chiar dacă sunt mai mult perverse de cât romantice, eu îl înțeleg și nu mă voi supăra pe el chiar  dacă uneori este prea mult. Mă apropi ușor de el și îl îmbrățișez pe la spate.

Eu: Așa-i înaite nu știai cum se simte iubirea, dar acum ști și faci eforturi să o înțelegi, i-ar eu te voi ajuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Așa-i înaite nu știai cum se simte iubirea, dar acum ști și faci eforturi să o înțelegi, i-ar eu te voi ajuta.

Ayato se întoarce cu fața spre mine zâmbindumi cald, dumă mă îmbrățișază strâns și mă sărută pasional.

Pov. Ayato

Dacă acolo sus char există un "Dumnezeu" atunci trebuie să îi mulțumesc, pentru că a adus acest înger care poate să iubească un monstru ca mine. După câteva minute sunt nevoit să întrerup sărutul, fincă ea să poată respira, după ce îi revine respirația o prind de talie și o ridic în aer începând să mă învârtesc. Ea începe să râdă și mă roagă să mă opresc, dar în loc de asta o i-au în stil mireasă și încep să zbor înapoi la terasa camerei ei, unde o pun în pat așezândumă deasupra ei.

Eu: Cum ți sa părut plimbarea ?

Yui: A fost minunată, îți mulțumesc.

Eu: Orice, pentru iubita mea.

O sărut din nou, dar de data asta mai intens ea nu ezită și îmi răspunde la sărut, trăgândumi capul mai aproape de ea. AH! Cât pot să o iubesc, și cât de fericit mă poate face, dar prin simpla ei prezență. Dacă toate acestea sunt un vis atunci vă rog să nu mă treziți, de și a-și fi mai faricit dacă toate astea sunt reale, și nu doar un rod al imaginației mele!

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum