Pov. Kataniei
Au trecut ore de când Ayato a loat-o pe Yui de mână și au dispărut pe ușă, nu știu unde stau atâta timp, dar cusiguranță e mult mai bine de cât aici! În tot acest timp doar m-am certat din nou cu patru ochii, fincă nu vreu să merg la nicio școală! Dar dacă nu merg după dau de belea cu tata, așa că n-am ce să fac decât să merg la acea închisoare. Înaite de a mă pregăti, mă furișez în dormitorul lui Yui, știu că nu este frumos ce fac dar trebuie să mă ajigur că sigiliul de pe carte este în perfectă stare. Încep să o caut dar fără rezultat, dar când vroiam să mă dau bătută găsesc o cutie mică de lemn, închisă cu lacăt. Fac o vrajă și lacătul se deschide, însă în cutie nu se afla cartea și altceva, în ea se afla ultima poză pe care Yui o mai avea cu Arkayna.
Îmi aduc aminte când a fost făcută poza, au făcut-o în spatele biserici cu doar o zi înaite ca ea să dispară, Yui avea doar 10 ani însă uitasem că înaite avea ochii de un albastru precum cerul. Mai arunc o privire în cutie și văd că mai era ceva.
Capitolul 5 din biblie, paragraful 9 scris evident în Latină.
Eu: "Iisus a găsit un om care era posedat de demoni. Când Iisus l-a întrebat: Care e numele lui ?
Yui: Acesta ia spus: Numele meu este Legiune, fincă suntem mulții.
Eu: Yui!? A-Ai venit, cum a fost ieșirea ?
Yui: De ce îmi cotrobăi prin lucruri ?
Eu: Nu vroiam, doar că încercam să găsesc...
Yui: Asta!? (Scoate cartea)
Eu: Ai avut o la tine ? AH! Trebuia să îmi dau seama! (Dânduși o palmă în cap)
Yui: Bineînțeles, ar fi trebuit să îți dai seama o iau cu mine peste tot încă din ziua în care...
Eu: Nu ai mai crezut în Dumnezeu, și ai căzut în întuneric.
Yui: Prefer să spun că m-am alăturat lui, dar ști prea bine de ce am făcut asta!
Eu: Cum să uit, am fost acolo când...
Yui: El a loat-o de lângă mine. (Plânge)
Eu: Yui știu cât de mult ai suferit atunci, și mai știu că încă suferi la fel de mult, dar sufletul Arkaynei erau unul corupt de întuneric și ocultism, trebuie să înțelegi că nu o mai poți aduce înapoi!
Yui!... Ieși afară... IEȘI AFARĂ!
Nu mai stau și ies în fugă pe lângă ea, timp de 8 ani Yui a tot încercat să o readucă înapoi pe Arkayna, dar nu a reușit. Odată ce un suflet corupt a fost loat este foarte greu să îl aduci înapoi, mai ales dacă a fost loat de el! Offf, chiar nu îmi place când ne certăm, dar Arkayna este un subiect încă prea sensibil pentru ea. Dar acum trebuie să mă pregătesc pentru calvar! Pocnesc din degete și uniforma școlii apare pe mine.
Eu urăsc să port fustă mai ales la școală, plus cu paltaloni îmi este mai ușor să le dau un șut direct celor care mă calcă pe nervi, cum ar fi domnul ciclop. (Reiji) în fine cobor jos unde așteptau ceilalți, îi arunc o privire lui Mr. Maniere și pare că vroia să îmi spună ceva, dar a preferat să tacă, bine a făcut în momentul ăsta sunt nervoasă! După cinci minute coboară și Yui ținduse de mână cu Ayato, bun acum că au venit și ei ne urcăm în mașină (Limuzină) și pornim spre școală, după un drum lung și super tăcut, ajungem primi care ne spun pa sun Yui, Ayato și Kanato. După ce pleacă Subaru și Laito îi intreb pe ceilalți doi.
Eu: Hey am uitat să întreb, știe careva în ce clasă sunt ?
Shu: Ești în clasă cu mine și Reiji.
Eu&Reiji: CUM!?
Shu: Am uitat să menționez asta ? Greșala mea. (Râde în gând)
Oftez exasperată și mă așez în bancă, care din și mai mare ghinion este cea de lângă Mr. Maniere, super! Norocul lui și al celorlalți este că nu aveam nici un chef de bătaie azi, nu mă puteam gândi de cât la Yui și la cum a schimbat o ocultismul și crezul în demonii.
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...