Pov. Ayato
Mă aflu la o altă oră super plictisitoare de Chimie, unde mai am puțin și adorm în bancă din nou .
Profa: Elevii, aveți de făcut un proiect pe echipe de câte doi, pentru următoarea oră. Notele primite la acest proiect reprezintă 50% din media finală. Echipele sunt... (Bla, bla, bla)
Tsk! Sunt sigur că indiferent cu cine mă pune în echipă, tot nu voi avea o notă prea mare. Fincă pur și simplu nu pot înțelege această materie! Am crezut că după ce scap de scorpia de maică mea, scap și de învățat dar separe că nu! Reiji nu știu cum, dar ai face bine să dormi cu un ochii deschis!
Profa: Domnule Sakamaki, tu vei face echipă cu domnișoara Komori.
Aut: Se referă la Ayato
Stai... CUM?! Ea chiar ma pus în echipă cu Pancake ? Tsk, păi măcar nu mi se va face sete, dar cum se face că dintre toate persoanele din clasa asta, ea ma pus în echipă cu Pancake?! După ce se sună aștept să plece toată lumea, și mă duc la profa de Chimie.
Profa: Este vro problemă Ayato?
Eu: Bineînteles că da! De ce m-ați pus în echipă cu ea ? (Nervos)
Profa: Nu știu dacă ai fost atent când v-am explicat, dar acest propict reprezintă 50% din media finală. Iar domnișoara Komori, este o elevă bună și tot odată colacul tău de salvare, pentru a nu repeta anul! Cu astea spuse am încheiat discuția, îți urez mult succes la proiect. (Pleacă din clasă)
Profa pleacă, la câteva clipe ies și eu nervos din clasă. Nu pot să cred că fac echipă cu Pancake! Ies din liceu și îi văd pe toți așteptându-mă la limuzină, tot drumul nu am scos nici un cuvânt sunt destul de nervos acum. Când ajungem acasă mă duc direct în camera mea unde mă schimb, și mă pun la somn.
Cam atât cu primul capitol, știu că nu a fost așa palpitant dar în această carte va dura puțin până la părțile mai interesante.
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...