Pov. Yui
După ce ne-am loat la revedere, de la Elena am pornit spre cabinet. Acum sunt împreună cu Katania, în sala de așteptare pentru a primi răspunsul, dacă sunt da sau nu însărcinată. Sinceră să fiu tot ce mi-a spus Elena, despre fetele din țara asta care nasc la vârste fragede, mi-a dat puterea de a merge mai departe dacă analizele vor fi pozitive! După 15 minute vine și doctorul, care evident vorbește doar română, așa că doar Katania la înțeles. Brusc o văd cum începe să zâmbească, și să îi spună ceva doctorului în română, mă uit agitată și confuză la ea.
Eu: Katania ce naiba ai, ce a spus doctorul ? (Stresată)
Katania: Sunt așa fincă testul a ești negativ, nu ești însărcinată!
În momentul în care aud, simt cum sunt cuprinsă de fericire, și o îmbrățișez pe Katania. Mă simt atât de bine că nu sunt însărcinată, este prea devreme să devin mama. Katania îi mulțumește doctorului, și ieșim fericite din clădire unde ne întâlnim din nou cu Elena, care avea părul ciufulit și tricoul rupt.
Katania: Făi nebuno, ce dracu ai pățit ? Arăți de parcă te-ai fi bătut cu o pisică, ...și a câștigat pisica!
Elena: Păi după ce ați plecat voi, eu m-am îndreptat înspre magazin, dar nici nu m-am apropiat bine că sunt trasă în spatele lui, de un nebun care a început să îmi rupă hainele pentru a mă viola!
Eu: Oh, doamne! Ești bine ? Trebuie să chemăm poliția!
Elena: Sunt bine, nu îți face griji. Spre ghinionul lui am pumnul și șutul greu, nu mai fute el nimic mult timp! I-ar polițiștii nu ar fi făcut decât să îi dea mie o amendă, pe bază că l-am bătut și că defapt a fost vina mea fincă m-am îmbrăcat provocator.
Eu: Provocator ? Purtai doar o bluză și niște pantaloni scurți, normali!
Katania: În țara asta, fetele și femeile sunt acuzate că ele sunt de vină pentru faptul că sunt violate, pentru hainele pe care le poartă, chiar dacă fata sau femeia respectivă poartă un trenic, lung și gros.
Eu: Asta chiar este revoltător!
Elena: Știu, dar asta este țara în care m-am născut, și tot cea în care o să mor.
Katania: Hey, mi-a venit o idee nebună!
Elena: Dacă este la fel cu cea, care ne-a făcut să ne petrecem noaptea în pădurea Hoia Baciu, atunci vreu să o aud!
Katania: Ce ar fi ca Elena, să vină cu noi în Japonia!
Eu&Elena: Cum!?
Katania: Da, oricum ești în vacanța de vară, i-ar acolo te poți plimda pe stradă fără să fi agresată, în plus mi ai spus că timp de 5 ani îți dorești să vezi Japonia cu ochităi.
Elena: Ăsta ar fi un vis împlinit! Vin cu cea mai mare bucurie.
Eu: Chiar ar fi plăcut să vi și tu cu noi, dar Katania îți aduci aminte cum am ajuns noi două aici ?
Elena: Oh, stai calmă știu de magie!
Eu: Cum! I-ai spus ?
Katania: Nu a fost nevoie șa dat seama, în plus Elena știe destul de multe chesti despre demonii și Ocultism, așa am și ajuns să ne înțelegem.
Nu am mai spus nimec, și Katania ne-a dus pe toate trei la conac chiar în sufragerie unde erau băieții. I-ar în momentul când au văzut-o pe Elena cu hainele rupte, au început să ne pună o grămadă de întrebării.
Reiji: Cine este ea ?
Subaru: Și de ce are fainele rupte ?
Laito: Dar mai important, ...are iubit ?
Elena: Mă numesc Elena, și am hainele rupte fincă, m-am bătut cu un idiot care vroia sa mă violeze, dar l-am trosnit bine: Și frumușelule credemă că nu vrei să, o ei pe drumul ăsta cu mine!
Eu: Este o prietenă a Kataniei, din România. Își dorește de foarte mult timp, să vină în Japonia și Katania a adus-o aici, în vacanța de vară.
Reiji: Într-un fel am înțeles, dar unde îți este bagajul, și cum de părinții tăi te-au lăsat să vi într-o altă țară ?
Elena: Da poveste amuzantă, Katania ma loat prin surprindere cu surpriza asta, și nu am avut timp să îmi fac bagajul. I-ar părinții mei nici nu spun!
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...