Capitolul 8

284 17 4
                                    

În living

Pov. Ayato

Eu: Și cum visepare prietena lui Pancake ?

Shu: De loc plictisitoare.

Reiji: Glumești cumva ? În viața mea nu am m-ai întâlnit o fată, așa de nemanierată și obraznică! (Revoltat)

Laito: Nu pot să înțeleg, cum de o fată așa blândă și liniștită ca Little-Bitch, este prietenă cu ea!

Kanato: A spus că se cunosc de la grădiniță, poate că atunci nu era așa.

Eu: Oricum, voi m-ai certațivă căt vreți, dar eu mă duc la culcare.

Urc scările repede până să apuce să îmi mai spună ceva, merg pe hol și aud râsete din camera Kataniei, mă apropi ușor de ușă și o aud vorbind cu Yui.

Aut: Acum ele vorbesc în cameră dar Ayato le aude din spatele uși.

Katania: Bine, ești aici de ceva vreme. Deci spunemi de care dintre ei își place ?

Yui: CUM?! De dici unul! (Se înbujorează)

Zâmbește viclean Katania: Hmm, păi dacă așa stau lucrurile, nu te superi dacă mă dau la băiatul acela cu păr roșcat și ochii verzi nu ? (Vorbește despre Ayato)

Yui: SĂ NU ÎNDRĂZNEȘTI!!!

Katania: HA! Te-am prins. Îți place de el!

Yui: Of! Te urăsc când faci asta! Bine este adevărat m-am îndrăgostit de el, ești mulțumită?!

Katania: Poate. (Râde) Dar de ce nu îi spui ?

Yui: Fincă știu că el nu mă place! (Se întristează)

Katania: Oh, haide aici. (O îmbrățișază)

Cred că am ascultat destul, merg în camera mea și închid ușa. Wow, Yui mă place! Simt dinou acea căldură în piept și un sentiment de bucurie, de ce tot simt asta ? Oare posibil să mă... Mă fi îndrăgostit și eu de ea ? Nu, nu pot face asta! Chiar dacă ea mă iubește și posibil să o iubesc și eu, nu putem fi împreună. Ea este om are propria viață de care să se bucure, iar eu sunt un monstru care ia viețile oamenilor, dacă vom fi în împreună o voi răni sau chiar și m-ai o voi omorâ! Nu miași ierta asta niciodată, chiar dacă mă va durea foarte tare să îi spun, nu pot fi împreună cu ea. M-ai ales după ce va afla ce monstru sunt eu cu adevărat, sentimentele ei pentru mine vor dispărea. Dar mâine este ziua ei și îi voi da cadoul, dar printr-un gest drăguț nu romantic. Mă așez în pat și încep să mă holbez la tavan, până când adorm.

Dimineața

Mă trezesc îmi fac rutina și i-au cadoul pentru Yui, din sertar. Ies din cameră și merg întra ei, acolo o văd la oglindă pieptănduși părul. Mă apropi de ea și aceasta mă observă.

Yui: Bună dimineața Ayato, s-a întâmplat ceva ?

Eu: Nu vroiam doar să îți dau ăsta. (Îi întinde cadoul)

Yui: Ce-i asta ? (Nedumerită)

Eu: Păi... La mulții anii!

Yui: Ayato, cât de frumos din partea ta, dar de unde ai știut că astăzi este ziua mea ?

Eu: Ăsta este secretul meu.

O văd cum zâmbește, și deschide cadoul. Când îl vede fața ei se luminează, și îi apare un zâmbet mare pe chip.

Eu: Își place ? (Zâmbește)

Yui: Foarte mult! Este cel mai frumos lănțișor pe care l-am văzut vrodată. Mi-l pui la gât te rog ?

Poza de la media

Eu: Desigur.

Ea se întoarce cu spatele și își ridică părul pentru al puta pune. Mă uit la ea prin oglindă și văd că este fericită, e așa de fumoasă când zâmbește dar nu pot fi cu ea.

Yui: Ayato îmi place foarte mult, îți mulțumesc.

Eu: Mă bucur că îți place, fincă vreu să îmi promiți ceva.

Yui: Sigur, ce ?

Eu: Vreu să îmi promiți că nu îl voi da jos, niciodată.

Yui: Promit solemn. (Cu mâna pe inimă)

Zâmbesc și îmi pun mâinile după talia ei, lipindui spatele de pieptul meu. O văd cum se înroșește la față, îmi așez capul pe umărul ei, și nu știu din ce motiv am început să o sărut pe gât. Ea începe să gamă ușor, asta făcândumă să o sărut m-ai apăsat. Îmi ridic capul și o privesc profund în ochii, apoi îmi unesc din nou buzele cu ale ei. Ce este în capul meu ? Nu pot fi împreună cu ea! Vroiam să rup sărutul, dar am simțit cum una din mâinile ei se plimba prin părul meu, și recunosc că este o senzație plăcută, dar este greșit. O împing ușor astfel rupân sărutul, mă uit cu o privire tristă la ea câteva clipe apoi fug cu viteză de vampir din camera ei, și nu mă opresc decât la copacul de lângă lac unde adormise ea ieri.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum