După ce i am explicat și lui Kino, cum stă treaba în legătură cu Katania. M-am dus în dormitorul meu, pentru a vedea dacă strânsoarea lui Ayato, mi-a provocat vro rană. Din ochii mei au început să cadă lacrimi, amare la vederea vânătăilor în forma mâinilor lui. Aceasta a fost pentru prima dată când Ayato ma rănit, nu pot să înțeleg de ce a reacționat așa ? Chiar cred că ar fi mai bine să facem o pauză de la relație, îmi i-au haina înapoi pe mine dar până să ies pe ușă, Ayato își face apariția în spatele meu.
Ayato: Yui, legat de ce am făcut...
Eu: Este în ordine nu m-am supărat, doar mai speriat. Nu te-am mai văzut atât de nervos.
Ayato: Chiar îmi pare rău, nu știu ce a fost cu mine! Îți promit că nu se va mai repeta.
Privirea dinovată din ochii lui, îmi dovedește că se simte cu adevărat rău. Dar după cele întâmplate, simt că totul ar fi mai bine dacă ne despărțim. Măcar până mă asigur că nu am rămas însărcinată! Chiar îmi doresc să am un copil cu el, dar nu acum. Nu sunt pregătită să devin mamă.
Eu: Te cred, dar nu mai putem continua!
Ayato: Poftim ? Nu, Yui te rog nu îmi face asta! Te implor! (O prinde strâns de încheietură)
Eu: Dă-mi drumul! (Speriată)
Ayato își dă seama ce îmi face, și iese din camera mea cu o privire pierdută. Timp de câteva minute rămân cu privirea ațintită asupra uși, cad în genuchii îmi pun ambele mâini pe față, și îcep să plâng. Nu îmi vine să cred că m-am despărțit de el, eu chiar îi iubesc dar nu suport să îmi facă asta! La scurt timp Katania dă buzna pe ușă.
Katania: Hey, ce i-ai spus roșcatului ? (O vede că plânge) Yui acum ce sa mai întâmplat ? (O ridică de jos)
Eu: M-am despărțit de Ayato!
Katania: CUM!? De ce ?
Îmi dau haina jos și încep să îi povestesc, tot ce sa întâmplat de aseară și până acum.
Katania: Nu pot să cred, că țea făcut asta! AH, dacă pun mâna pe el...
Eu: Lasă-l în pace, sunt sigură că deja suferă destul. Acum am o altă problemă pe cap, ce fac dacă am rămas însărcinată ?
Katania: Păi la 18 ani, nu este nicio rușine să ai copil, doar ești majoră. Dar dacă nu ți-l dorești îl poți avorta.
Eu: Nici nu mă gândesc, să fac una ca asta! Katania este seroas.
Katania: Ușor, erau doar niște sugesti. Înaite să te stresez, să mergem la un ginecolog să te consulte așa măcar vom ști.
Eu:... Bine.
Katania: Oky, îți fac programare la ginecologul unde tata își, duce toate iubitele.
Eu: Fără supărare, dar tatăl tău are nevoie de un hobi!
Katania: Nu mă supăr! Asta i am spus și eu, i-ar el ma trimis aici. Alo, bună Doctor Gems, sunt Katania fiica lui Morgăn Roberț.... Dap, ce-l care șa făcut abonament, la cabinetul tău. Vam sunat fincă am o prietenă, care vrea să știe dacă este însărcinată... Da... Am înțeles, bine mulțumesc. (Închide telefonul)
Eu: Deci ?
Katania: Mâine după prânz, mergem la cabinetul lui din România.
Eu: bine... STAI CE!? Cum adică România!?
Katania: Ce ? Doar ști că ultimi cinci ani, i-am petrecut acolo cu tata. Și frate cum sunt românii, rămâi mască! Dar alții sunt de treabă, dar nu suport melodiile lor!
Eu: În fine! Ce le vom spune băieților ?
Katania: Că am ieșit să ne plimbăm, doar ști că mi-e nu au ce să îmi facă. Ah, să nu uit! Bărbații din România sunt la fel de obsedați de sex mai mult de cât Laito, așa că să nu pleci de lângă mine.
Eu: Bun acum îmi este frică să merg!
Katania: Stai liniștită, atâta timp cât ești cu mine, totul va fi bine. Acum înceară să te relaxezi, cât timp eu îmi voi căuta mădușile de Box.
Eu: Da la ce ai nevoie de ele ?
Katania: Crede-mă îmi vor trebui pentru când ajungem, încă o dată rămâi lângă mine! (Serioasă)
Eu: Nici măcar nu le înțeleg limba, unde crezi că mă pot duce ?
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...