Seara
Pov. Yui
Mă trezesc cu o durere mare de cap, încep să mă uit prin jur și văd că mă aflu în camera mea. Probabi unul dintre băieții, ma găsit dormind la acel copac de lângă lac, și ma adus înapi în cameră ? Mă ridic din pat și simt cum durerea a devenit m-ai apăsătoare, încep să îmi masez ușor tâmplele ies din cameră, și încep să îl caut pe Reiji. Poate că el are ceva pentru durerea de cap ? Merg la ușa camerei lui, dar în momentul cân am pus mâna pe clanță, îi aud vocea venind de jos. Cobor ușor scările și îi văd pe toții certânduse în living, mă pregăteam să îi opresc dar fix atunci pe ușă intră un domn înalt cu pelerină și un păr foarte lung allb, care trăge după el o fată cu păr roșcat ce avea cătușe la mâinii.
Băieții în cor: Tată ? (Nedumeriți)Este tatăl lor?! Bun la asta chiar nu mă așteptam! Încep să mă uit mai bine la el și la fata pe care o tot trăgea, mi se par amândoi cunoscuții.
Fata: Nu mă m-ai trage așa! Nu sunt un câine, liliacule! (Nervoasă)
Domnul: Cum îndrăznești să mite adresezi așa! (Autoritar)
Eu: Hey, ce se întâmplă aici ?
Ayato: Te-ai trezit. A și ciudatul în pelerină este tatăl nostru Karl Heinz.
Reiji: Tată cine este această fată, și de ce ai adus-o aici ?
Karl: Ea, este fiica unul vechii prieten care va sta la voi o vreme.
Pe tatăl lor tot nu îmi pot da seama de unde îl știu, dar când mă uit mai bine la fată o recunosc!
Eu: Katania ?
Katania: Yui, Yui Komori chiar tu ești ?
Țipăm de bucurie și ne îmbrățișăm strâns.
Shu: Wow, wow, stați puțin. Voi două vă cunoașteți ? (Confuz)
Eu: Da, ea este Katania Roberț prietena mea cea m-ai bună încă de la grădiniță.
Katania: Hey, liliecilor.
Ei: Liliecii ? (Iritați)
Karl: Sta-i! Cum țeai dat jos cătușele ?
Katania: AM ÎNVĂȚAT LA ȘCOALA DE CORECȚIE!!!
Băieții: O_O!!!!!?????
Karl: Unde îți sunt manierele?! (Revoltat)
Katania: În pom! (Tupeistă)
Eu: Wow, 5 ani și tu nu țeai schimbat de loc comportamentul. (Râde)
Katania: Ei haide, tu mă cunoști mai bine ca oricine! Ști că nici dracu nu mă poate schimba!
Eu: Adevărat. (Se îmbrățișază din nou)
Karl: Gata eu m-am săturat, vă urez multă baftă cu ea! (Dispare pe ușă)
Katania: Tsk! Ce boșorog fără pic de haz, in fine se pare că acum voi locui aici o perioadă, și vă avertizez de-acum cine va face pe perversul, cu mine îi voi folosi ca sac de antrenament pentru MMA!
Subaru: MMA, ce m-ai este și asta ?
Eu: Este ca și box-ul, dar că ce-i care practică asta ajung să fie răniți mai des.
Reiji: Uite nu îmi pasă ce lucru este, dar nimeni nu se comportă așa în casa asta!
Katania: Hmm, păi să îți m-ai spun ceva șoarece de biblotecă, eu vorbesc cum vreu eu, și mă comport cum vreu eu, pentru că sunt F,C,T.
Laito: F,C,T. Asta ce mai înseamnă ?
Katania: Fată, Cu, Tupeu! Acum dacă ați terminat cu întrebările tâmpite, îmi poate arăta careva camera în care voi dormi ?
Reiji: Yui, conduă te rog la camera sa. Este cea de lângă a ta.
Eu: Bine, vino.
Încep să curc scările cu ea în urma mea, ajungem în fața uși o deschid și văd că acest dormitor se potrivește cu gustul ei.
De cum închid ușa, ne pufnește un râs de zile marii.
Eu: Nu pot să cred ce le ai zis! (Râde cu lacrimi)
Katania: Ba să crezi! Uite nu știu cum s-au comportat cu tine de când te afli aici, dar îți promit că atâta timp cât sunt eu în casa asta, nu se vor mai comporta urât cu tine, îți promit.
Eu: Mersi, întotdeauna m-ai protejat. (O îmbrățișază)
Katania: Hey, ești prietena mea cea mai bină de când aveam 6 ani este și normal. În plus ești singurul muritor care îmi cunoaște adevărata identitate.
Eu: Da, poți sta liniștită nu am spus nimănui secretul tău, așa cum știu sigur că nici nu l-ai spus pe al meu.
Katania: Da, poți sta liniștită nu am spus nimănui.
Va urma...
Hey, dragilor m-am gândit să renuț la ideea de a face capitolele de 300 de cuvinte, sper că va plăcut acest capitol, și vă urez un an cât mai plăcut și ușor la școală.
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...