Pov. Yui
Arkayna: Yui nu te mai holba așa, este doar un desen!
Eu: Știu asta! Doar că nu îmi place ce simbolizează, mai ales textul în Aramic."Orice suflet corupt poate fi salvat, dar cu un preț,,.
Arkayna: Este un desen, care ilustrează capitolul 5 din biblie, nu uita că tata și părintele Drake, m-au pus să o studiez.
Eu: Știu, doar că nu înțeleg de ce ești atrasă de astfel de părți ale Evangheliei ?
Arkayna: Întunericul face lumina mai strălucitoare, Yui. Vei înțelege asta când vei crește, acum dute și joacăte cu Katania.
Eu: Bine.
Ies din încăpere, dar ușile se trântesc brusc după mine! Încep să strig la Arkayna să deschidă ușa, dar în zadar încep să îi strig pe tata și părintele Drake. La scurt timp o aud pe Arkayna țipând, apoi un răget înfricoșător! Ușile se deschid și cu pași tremurândumi intru în încăpere, însă Arkayna nu se mai afla acolo și doar sânge! Sânge proaspăt, cad în genuchii și încep să plâng. Când îmi deschid din nou ochii, observ că mă aflam în dormitorul lui Ayato. A fost doar un vis.... Ba nu, a fost amintirea acelei zile blestemate! De ce... De ce dintre toții oamenii și păcătoși din această lume, el a loat-o pe sora mea ? Îmi pun fața în palme și dau drumul lacrimilor, însă la scurt timp simt cum sunt loată în brațe de cineva. Recunosc îmbrățișarea asta, îmi ridic privirea îlăcrimată pentru a o întâlni pe cea îngrijorata a lui Ayato.
Ayato: Ai visat urât ?
Eu: Da, dar nu trebuie să te îngrijorezi pentru asta, dar stai de ce suntem din nou acasă ?...(Observă că este în lenjerie)...Și de ce nu am haine pe mine!?
Ayato nu îmi răspunde și în schimb se pune peste mine, i-ar abea atunci observ că avea doar bocxeri pe el! Instant am simțit cum mă înroșesc la față, Ayato sa uitat preț de câteva clipe la mine.
Ayato: Nu știu din ce motiv te-ai certat cu Katania, dar am observat cât de tristă ai fost de când am plecat la școală. Așa că te-am păcălit că îmi este sete pentru a te putea aduce înapoi acasă, nu prea mă pricep la arătatul sentimentelor prin cuvinte, așa că m-am gândit să avem această noapte pentru noi, dar nu o voi duce prea departe doar dacă nu vrei și tu asta.
Am început să simt cum mii de fluturii zburau în stomacul meu, când îl priveam în ochii. Pot vedea o flacără și dorința de a mă face doar a lui, însă nu pot nu acum. Îl iubesc enor însă nu, nu sunt pregătită.
Eu: Ayato eu... Eu nu sunt încă pregătită pentru asta, dar nu înseamnă că nu putem avea o noapte pentru noi.
Pe chipul lui apare un zâmbet mare și începe să mă sărute pasional, până când coboară cu ele în zona pieptului, în timp ce mâinile lui se plimbau ușor pe coapsele mele. Am început să gem ușor la atingerile lui. Nu voi renuța niciodată la ideea de o aduce pe Arkayna înapoi, însă singurul lucru care m-ar ajuta să ies din starea pe care mi-a adus-o acea amintire, este o noapte petrecută alături de el. Ayato a urcat cu săruturile înapoi sus, dar acum sărutul lui a devenit unul sălbatic și dezordonat, în timp ce limbile noastre aveau un dans nebun al lor, una din mâinile lui a început să îmi maseze destul de tare unul din sânii, iar cealată se blimba jicăuși pe lângă feminitatea mea, am tot gemut dar fiecare geamăt a fost înăbuși de sărut. Sărutul devenea tot mai lung, iar eu simțeam cum rămân fără aer, am început să îl trag pe Ayato mai tare de păr cu o mână, iar cu cealată îi făceam zgârieturi cu unghiile pe spate. Într-un final rupe sărutul, și eu am putu să respir, mă simțeam de pară urma să leșin, dar nu am leșinat. După ce respirația îmi mai revenise l-am împins și m-am pus eu deasupra lui, privirea lui devine una mirată și începe să se înroșească puțin la față, am început să râd ușor apoi m-am aplecat spre gâtul lui începând să îl mușc, el geme de durere și mă opresc însă i-am lăsat un semn destul de vizibil, îmi ridic capul și era mai roșu la față.
Ayato: A durut! (Jenat)
Eu: Acum ști cum e. (Râde)
CITEȘTI
Demonul din Mine. Diabolik Lovers
FanfictionAyato este ce-l mai mare fiiu al Cordeliei, care ia moștenit și partea demonică, dar ce se va întâmpla atunci când roșcatul nostru va începe să aibă sentimente de iubire pentru, mica mireasă de sacrificiu? Va putea iubirea lor să învingă? S-au întun...