Capitolul 12

224 14 0
                                    

Pov. Katania

Dormeam liniștită în cameră, până când am fost trezită de un sentiment că ceva rău sa întâmplat.

Eu: O nu, Yui! (În șoaptă)

Mă ridic cât de repede pot din pat și fug în camera ei, acolo o văd inconștientă pe podea! O ridic și văd că are dâre de lacrimii uscate pe față o pun în pat. Respiră foarte greu ce s-o fi întâmplat cine a sufărat o așa de tare, ea știe că nu trebuie să se supere atât de tare ? Îmi pun măna pe fruntea ei și văd toate amintirile ei de când ne-am întors din orași. Acel vampir este ca și mort! Ies din camera ei cobor furioasă scările și merg în living.

Eu: AYATO, TE FAC PILAV! (Nervoasă)

Kanato: Ușor, ce dracu ai nebuno ?

Eu: Unde este tâmpitu' de frati-tu ? (La fel de nervoasă)

Laito: În camera lui, de ce ?

Nu le m-ai spun nimic și urc înapoi scările, spre camera acelui tâmpit. Ajung în fața uși, și îi dau o lovitură zdravănă de picior atsfel căzând jos.

Ayato: Ușa nu era încuiată să ști. (Neutru)

Eu: Mă doare în cot!

Mă uit la el cu multă mânie, și pot observa și urmele roșii de pe obrazul lui, de la palmele primite de la Yui.

Eu: Hmm, se pare că mica noastră blondă nu este așa de slabă nu ?

Ayato: Ia m-ai scuteștemă, și zi-mi ce dracu vrei!

Pe ușa spartă vin și ceilalți frații liliecii.

Reiji: Ne poate explica cineva și nouă ce este cu tine ?

Eu: Să vă explicie el! (Arată spre Ayato)

Shu: Ayato, despre ce tot vornește nebuna ?

Ayato: Da credeți că eu știu ?

Eu: Nu te preface că nu ști! De ce ai fost așa de rău cu Yui, de ce i-ai spus toate acele lucruri oribile ? Vrei să ști măcar cum am găsit o în cameră ?

Laito: Plângând de mama focului ?

Eu: NU! Am găsit o inconștientă pe pode!

Ayato: Stai, CUM!?

Eu: Ce ai auzit! Și bănuiesc că asta sa întâmplat fincă voi nu știți!

Reiji: Ce să știm ?

Eu: Yui, suferă de o problemă medicală la inimă, de când sa născut. Atunci când se supără foarte tare inima i se oprește pentru câteva clipe și leșină!

La auzul celor spuse de mine ochii lui Ayato, se măresc și se teleportează din camera lui, bănuiesc că sa dus la Yui. Îi părăsesc și eu camera în tăcere urmată de ceilalți liliecii în camera lui Yui, unde îl găsim pe Ayato ținând o de mână și privind o cu durere și regret.

Ayato: Este numai vina mea.

Eu: Nu fi așa de dur, ai spus toate acele lucruri să o protejezi de tine nu-i așa, fincă țea fost teamă de ce va crede despre tine când va afla că ești pe jumătate demon ?

Ayato:... Cum de...?

Eu: Mi-am dat seama ? Păi să vă spun ceva, eu nu sunt om!

Pocnesc din degete și îmi i-au adevărate înfățișare.

Pocnesc din degete și îmi i-au adevărate înfățișare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Subaru: Ești o vrăjitoare!

Eu: Exact, și Yui știe asta fincă i-am spus când eram copii. Dar asta nu este important acum, ce este cu adevărat important este starea ei. Yui este foarte slăbită, lucrurile pe care ileai spus au rănito foarte tare. Ea chiar te iubește și știu că și tu o iubești.

Laito: Wow...

Reiji: Stai...

Kanato: Cum...

Subaru: Pe bune...

Shu: O.O...

Ayato: DA, ACUM ȘTIȚI O IUBESC CU ADEVĂRAT. ȘI NU ÎMI PASĂ CE SPUNEȚI VOI. Dar nu pot fi împreună cu ea, eu nu sunt om. (Se întristează)

Laito: Tu... Chiar o iubești ?

Ayato: Din toată inima.

Pov. Ayato

Îmi mut privire spre frații mei, și le văd privirile pline de uimire dar și cu mici urme de părere de rău pentru mine.

Katania: Ayato, pot vedea în sufletul tău că o iubești cu adevărat, și nu oi fi eu om dar știu că atunci când o fată și un bătat se iubesc cu adevărat, ar trebui să fie împreună.

Eu: Ai înnebunit ? Nu pot fi cu ea, sunt demon! Un monstru care o va răni!

Katania: Ba nu! Tu o iubești cu adevărat, i-ar accesată iubire nu te va lăsa să o rănești.

Demonul din Mine. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum