1.

6 0 0
                                    

Izlazila sam iz firme, držeći nekakve crteže u rukama kad mi je zazvonio mobitel. Tiho sam opsovala jer do mobitela sad nisam mogla doći. Sjedam u auto, iskopavši mobitel koji je sad prestao zvoniti. Pogledam propušteni poziv koji je bio od moje prijateljice. Maša me zasigurno zvala zbog proslave, trebala sam prespavati kod njih večeras.

" Hej,oprosti što se nisam javila. Imala sam pune ruke. "
" Nema veze. Kad dolaziš?"
" Evo gotova s poslom, dolazim za koju minutu. "
" Super, vidimo se. " nasmijala se i spustila slušalicu. Roza baci mobitel na suvozačko te upali auto. Ubrzo je stigla do kuće svoje prijateljice i zeta, izvukavši torbu iz prtljažnika.
" Gdje su moji prijatelji?" nasmijano je izustila i zagrlila ih oboje.
" Kako je bilo na poslu?" Maša je upita na što ona slegne ramenima.
" Dobro. Malo smor no okej. " nasmiješila se kad joj je zavibrirao mobitel koji je iskopala iz torbice i pogledala poruku od šefice.

" Sve okej?" Maša upita na što ona kimne glavom.
" Da, sve je u redu. Idem samo obavit jedan poziv. " nasmiješila se, izjurivši van. Odmah je nazvala gospođu Grotowsky, prilično nervozna. Nije htjela upropastiti svojoj prijateljici to putovanje koje je dugo planirala za proslavu.

" Gospođo Grotowsky?" Roza ju nervozno zazove kad podigne slušalicu

" Roza, oprosti što te smetam na godišnjem. Imamo problem. Zvali su me iz Beča i trebaju tvoje skice.. ovo ti je velika prilika. Znaš tko sve dizajnira tamo? Trisha Gerhkan, Marco Smith.. Nisi luda da to propustiš. " srce joj je veselo zaigralo na riječi njene šefice. Ovo je stvarno bila nevjerojatna prilika.

" Poslat ću vam sve što imam sa sobom još danas. Hvala šefice, vidimo se sljedeći tjedan. " očarano je odgovorila i spustila slušalicu.

Kad se vratila u kuću, još nije bila svjesna što se dogodilo. Što ako stvarno dobije priliku surađivati s Bečom? To je nevjerojatna prilika.

" Jesi dobro?" Jakov je zbunjeno upita na što ona kimne.

" Maša! Iz Beča su zvali za moje skice! Pravit ćemo haljine!" Povikala je, poskočivši na što Maša iznenađeno razrogači oči i zagrli je.

" To je odlično! Još jedan razlog da slavimo!" usklikne.

" Poslije večere idemo pregledati skice i odabrati najbolje. Dogovoreno?" Roza uzbuđeno upita. Maša nasmiješeno kimne i počne postavljati stol za večeru.

" Mašo.. tko još ide s nama na put?" upitala je dok je uzimala pribor za jelo iz ladice.

" Pa, mislila sam ti to prije reći no čuvala sam za iznenađenje no vrijeme je da ti kažem. " Maša je misteriozno pogleda na što se Roza sumnjičavo nasmije. Ništa joj nije padalo na pamet, možda nekakav Jakovljev prijatelj. Roza se nije previše zanimala za veze, više je mislila o svojoj karijeri.

" O kome govoriš?" nasmije se.

" O Jakovljevom bratu, plesali ste zajedno na vjenčanju. Mislila sam da ti se svidio. " Maša slegne ramenima na što njena prijateljica prasne u smijeh. Nije mogla zamisliti da opet vidi seronju poput Borne, tog su samo zanimale lake žene i provodi.

" Borna jest zanimljiv no znam ja dobro što njega samo zanima, znaš? A to zasigurno nije brak i obiteljski život." odmahnula je rukom potom postavila pribor za jelo pokraj tanjura. Maša se nasmije.

" A tebe kao zanima? Bila si tako skeptična kad je Jakov mene zaprosio.."

" Jesam, ali Jakov je dobar lik. Borna nikako nije. "

" Vidjela si ga svega dva puta. Na proslavi zaruka i vjenčanju, kako možeš znati?" smeđokosa ženica položi ruke na bokove i namršti se. Roza prođe rukom kroz tamnu kosu te se osloni na šank.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now