4.

2 0 0
                                    

Ujutro se probudila čak prije alarma no suhih usta i bolne glave. Jedva se ustala iz kreveta te otkotrljala do kupaonice gdje se istuširala i oprala kosu.

Dugu kosu je ostavila da se suši u ručniku dok je oprala zube i očistila lice. Nije se sjećala detalja od sinoć no imala je neku grižnju savjest kojoj nije mogla otkriti uzrok.. samo je bila sretna što se probudila u Mašinoj gostinskoj sobi sama u krevetu.

Osušila je kosu potom ju dobro počešljala i izašla iz kupaonice onako umotana u ručnik. Otvori ormar, kopajući po njemu. Obukla je grudnjak i gaćice kad je netko blago pokucao na vrata.

" Mašo, jesi ti?" upita. Uzela je blijedoružičastu cvjetnu haljinicu i obukla ju. Bilo je užasno vruće, a vožnja u autu sigurno neće biti laka ovako.
" Ne, Borna je. " nekakvi trnci nervoze joj prođu kroz želudac kad začuje njegov glas. Nešto se s njim dogodilo sinoć.

" Uđi. " nervozno je izustila dok je špricala parfem na vrat. Borna je ušao u sobu potom sjeo na sofu pored vrata. Nosio je običan bijeli dres i crnu majicu kratkih rukava. Smeđa kosa mu je još bila razbarušena, mirisao je na muški dezodorans.

" Izvoli. " zbunjeno ga je pogledala. Najednom se osjećala jako neugodno u njegovoj blizini, kao da je nešto skirivila.
Ustao je sa sofe i prišao joj.

" Oprosti što sam te naveo da pomisliš tako nešto sinoć, ali znaš kakvi su konobari, uvijek zajebavaju. " nasmiješio se na što je ona zbunjeno stala. Što je ona to pomislila?

" Nešto se dogodilo između nas?" bojažljivo je upitala. To si nije mogla dopustiti, da ima nešto s njim sa svojim pijanim mozgom? Nema šanse.

Borna se zaigrano nasmijao.

" Nemoj bit takav nego mi reci. " nervozno je izustila na što se naslonio na zid i prekrižio ruke na svojim čvrstim prsima. Imao je tako čvrsta prsa da je skoro zaprela.

" Ništa nije bilo, Roza. Pomislila si da sam rekao svom konobaru kako ću te ševit iako ne znam kako si ti to tako shvatila no dobro. Moje isprike. "

" Zar si se ti to meni ispričao? Ne mogu vjerovat. " položila je ruku na srce, gledajući ga.

" Daj, ne zajebavaj me. " otpuhnuo je potom izašao iz sobe. Prasnula je u smijeh potom otišla do stolića kako bi stavila barem maskaru.

" Hej, živa si. " Maša poviri u sobu na što Roza kimne uz osmijeh.

" Jesam, jesam. Borna mi se došao ispričat jer je ispalo da je rekao konobaru kako će me vodit u krevet. " pomalo u nevjerici je to rekla. Maša se znatiželjno uvuče u sobu, upitno je pogledavši.

" Kako to misliš?"

" Ne znam ni ja. Ne sjećam se. " slegne ramenima. Maša se nasmije potom joj priđe, uhvativši je za ramena.

" Djevojko, što možeš izgubit? Mlad, zgodan.." nasmijala se na što je Roza kimnula.

" Vidjet ću što donese ovaj tjedan. " namigne joj potom ustane sa stolca kako bi uzela putnu torbu.

" Jesi ti spremna?"

" Jesam. Možemo krenut? Mislim da su dečki spremni. " kimnula je i krenule su izaći iz sobe kad ih je na vratima zaustavio Jakov.

" Djevojke, spremne?" nasmijano je upitao.

" Jesmo, taman smo krenule po vas. " Maša se osmjehne potom svi troje izađu iz sobe.

" Kako ćemo ići? Svi zajedno ili?" Jakov upita na što žene slegnu ramenima.

" Meni treba moj auto, morat ću otići na neka dva sata sutra. " Borna izusti, počeškavši se po potiljku.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now