7.

2 0 0
                                    

" Oprostite, vi nekog trebate?" zaprepašteno je upitala.
" Da, trebaju tvog dečka. Onog malog. Kakvog ste mi kriminalca doveli?" ljutito je upitala.

" Gospođo, smirite se. On nije moj dečko niti je kriminalac koliko znam. " zaprepašteno je izustila kad su se braća pojavila iza nje, policajac odmah Borni rukom pokaže da priđe.

" Brate, što se dogodilo?" Jakov upita na što on samo odmahne glavom.

" Ništa bitno, vjeruj mi. Sve ću ti objasnit jer nisam kriv. " užurbano je govorio dok mu je policajac stavljao lisice. Roza je prvi put u životu vidjela uhićenje, sve je bilo kao u nekom snu. Zar je Borna napravio nešto?
" Idemo, gospodine Dragojević. Bez previše rasprave. " policajac je strogo izustio potom ga poveo niz stepenice.

" Ja se ispričavam, gospođo Horvatić. " Jakov ispričavajuće pogleda vlasnicu potom obuje tenisice.

" Reci Maši da sam otišao za bratom, vidimo se poslije. " užurbano se obratio Rozoj potom izletio van iz apartmana.

" Što je problem?" zbunjeno je upitala vlasnicu koja je još tamo stajala.

" Kad budete izlazili, dva puta ću provjerit nedostaje li nešto. " prijeteći je zamahala prstom pred njenim nosom na što ju je htjela tako udariti po licu no civilizirano se suzdržala.

" Kao da vi znate što se dogodilo.. vidimo se. " nasmiješila se, doslovce ju izguravši van pošto je gospođa postajala prilično naporna.

" Što se dogodilo?" zbunjena Maša poviri iz spavaće sobe.

" Bornu je upravo odvela murija. Jakov je otišao za njim. "

" Molim? Zašto?" namršteno je upitala na što je slegnula ramenima.

" Možda Bornino poslovanje nije čisto. Ako znaš na što mislim. " podigla je obrve, Maša slegne ramenima i sjedne na kauč.

" A onda ćemo mi gledat ženske filmove. Jakov i on će sigurno već nešto srediti. " bez previše brige je rekla potom pokrenula film i otvorila bocu vina. Roza je preuzela pizze koje su stigle te se i sama smjestila s prijateljicom u dnevnu.

" Nisi zabrinuta? Mislila sam da će ti ovo uništit odmor. " Roza nesigurno izusti.

" Ma kakvi.. misliš da je lako voditi noćne klubove? Zasigurno se dogodio neki incident. "

" Ma da, to je i meni palo na pamet. " Roza je odgovorila potom pripalila cigaretu što je ubrzo učinila i brineta do nje.

" Sutra dolaze moji, malo sam nervozna. Opet će me za djecu ispitivat. " nasmije se.

" Ja ću pričat za tebe. " Roza se osmjehne i otpije gutljaj crnog vina.

" Hm, to ima smisla. Mogla bi malo, ha?" Maša se zaigrano nasmijala na što je njena prijateljica kimnula.

" Zašto ne? Ja volim tvoje roditelje, oni vole mene. Možemo se kvalitetno napričat." podigne palac u znak lajka.

" A tvoje skice? Jesi slala što Grotowskoj?" nakon Mašina pitanja, spustila je pogled na satenski materijal kauča potom uzdahnula.

" Što je bilo?" Maša namršteno upita kad zamijeti vidljivu promjenu na njenoj prijateljici.

" Ne znam, Maša.. ona mene iscrpljuje. Ne mogu radit pod tolikim pritiskom. Jutros, kad smo se vozili, rekla mi je da mi je posao bitniji od umiranja moje majke i tako te stvari. " smoreno je odgovorila. Maša odloži čašu na stolić, privukavši je u zagrljaj.
I sama je napustila modeling zbog ovog, u početku je sve predivno no kasnije se pretvara u pravi pakao.

" Vidiš, zato sam i ja napustila svijet mode. Mogla sam ja nositi revije po svijetu, ali to nije to. Svijet mode je tako prokleto odvratan i surov. Kao da ideš u nekakav rat. " odmahne glavom.

" Upravo tako. Nisam luda, zar ne?" tužan pogled je podigla na svoju prijateljicu koja se nasmiješila i odmahnula glavom.

" Nisi, srećo no ti imaš dosta veliku karijeru u ove tri godine što radiš tamo.. to je malo teško za napustiti. "

" Znam, ali ja bih samo htjela mali odmor. Pustila me na godišnji, a isto mi je kao da sam u gradu. Moram radit na glupim haljinama za koje više ni nemam ideje!" frustrirano je povikala i potegla dobar gutljaj vina.

" Razumijem te, potpuno te razumijem. " Maša uzdahne, pomazivši ju po ramenima.

" Ti sebi sama uzmi odmor, nemoj joj ništa slati. Moraš biti bezobrazna u nekim situacijama jer će to tebe iscrpiti kao ljudsko biće, okej?" kimnula je kad je Mašin mobitel zazvonio.

" Jakov je. " pogledala je Rozu potom se javila.

" Halo?"

" Ej, ljubavi. Borna mora ostati do jutra na nekom ispitivanju, ne znam još što se dogodilo jer mi nitko ne želi reći. Ja dolazim kroz pola sata." zabrinuto je izustio. Znala je koliko je volio svog brata i koliko se brinuo o njemu, bila je čak i sretna kad nije znao neke pojedinosti iz Bornina života koje je njoj ispričao. Borna nije loša osoba no željan je novca što bi ga moglo uništiti.

" Dobro, vidimo se ubrzo. Volim te. "

" I ja tebe, Mašo. " nasmiješio se potom spustio slušalicu. Bacila je mobitel do sebe, otpuhnuvši.

" Što je s Bornom?" Roza je napadno upitala na što se ona nasmijala.

" Jakov još ne zna, nisu mu rekli. A ja mislim da znam pošto mi je Borna pričao o nekim svojim poslovima. "

" Kakvim poslovima?" Roza namršteno upita. Nije valjda da dijeli sobu s nekim kriminalcem? Život joj je iz poslovnog i dosadnog prerastao u roman, za tako kratko vrijeme. Istinski je bila zadivljena.

" Život mi je naglo postao zanimljiv. " prokomentirala je.

" Barem nešto. Samo da se Jakov toliko ne brine, Borna dobro zna što radi. "

" Što? Upetljan je u neke poslove s drogom?"

" Više oružjem, to nikad nije spominjao. Borna je jako osjetljiv na tu temu. Pretpostavljam da se nešto loše dogodilo, nikad ne priča o ikakvim drogama. " iskreno je odgovorila jer je znala da Roza to nikome neće reći, imala je bezgranično povjerenje u nju.

" I misliš da ga terete zbog oružja?"

" Ne znam, doznat ćemo. " slegnula je ramenima kad je Jakov ušao u prostoriju. Izgledao je iscrpljeno, jedva da je stajao na nogama. Srušio se do svoje žene na kauč i položio glavu u njeno krilo potom sklopio oči.

" Taj lik nije normalan.." otpuhne.

" Nemoj biti uzrujan, ljubavi. Znaš Bornu i njegove gluposti. " odmahne rukom na što Jakov kimne iako se briga nije mogla izbrisati iz njegovih očiju.

" Jel on dobro?" pitanje je samo ispalo naglas na što su se oboje zbunjeno okrenuli prema njoj. Imala je osjećaj da su joj se obrazi zacrvenjeli.

" Jest. Ujutro je natrag, tako mi je rekao. " Jakov mirno odgovori na što ona kimne i podigne se na noge.

" Trebala bih na spavanje. Sutra imam bitan zadatak. " namignula je Maši koja se nasmiješila. Ušla je u sobu i pogled joi je pao na njegove stvari, nije htjela kopati no nju je iznutra kopalo.
Odmahnula je glavom sama sebi i otišla u kupaonicu kako bi se presvukla. Bilo je užasno vruće i pošto je spavala sama, legla je u grudnjaku i gaćicama.

Još malo je pokušavala izvući barem nekakvu ideju iz sebe no jednostavno nije išlo. Oči su joj postajale teške, a glava bolna.
Zaspala je ubrzo jer stvarno više nije mogla. Osjećala se previše iscrpljeno.

____________

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now