Ujutro se probudila sva polomljena. Nasmijala se sama sebi što je pomislila kako će se kao u filmovima probuditi zagrljeni. Borna je tiho hrkao, glave skrivene pod jastuk. Ležao je na trbuhu dok je njegova strana prekrivača bila na sredini kreveta. Nasmijala se. Spavao je kao nekakvo dijete.
Istuširala se i oprala zube potom se obukla u kratke hlačice i bijelu svilenu majicu na volančiće.
Kosu je podigla u uredan visoki rep potom stavila nekoliko kapi parfema na vrat te dezodoransa.Izašla je iz sobe, pronašavši Mašu i Jakova kako prave doručak.
" Kad bi mi netko ovako svako jutro.." nasmijano je izustila, protegnuvši se.
" dobro jutro. " pozdrave ju jednoglasno." Kad tvoji dolaze?" upitala je dok se smještala za šank.
" Kroz sat vremena, krenuli su. Malo sam nervozna. " Maša otpuhne na što ju Jakov privuče na svoja prsa i poljubi u kosu.
" Ne brini se, mala. Sve će biti dobro. " nasmiješio se te stavio doručak na tri tanjura." Probudit ću ja Bornu, nije problem. " krenula je ustati na što su je njih dvoje upitno pogledali.
" Što?" namrštila se.
" Zar Borna nije u policiji?" Maša zbunjeno upita.
" Ne, ja sam ga sinoć dovezla kući oko tri. " iskreno je odgovorila na što su njih dvoje razmijenili nasmiješene poglede.
" Tebe je zvao?" Jakov ju u nevjerici pogleda.
" Pa da. Zajedno smo u sobi, nije htio budit vas dvoje. Logično. " mahnula je rukama potom otišla u sobu kako bi probudila Bornu koji je nešto mrmljao u snu.
" Hej, Borna.." kazala je, prodrmavši njegovo čvrsto tijelo. Naglo je otvorio oči potom se pridigao na ruke.
To je bilo brzo.
" Dobro jutro, što me budiš tako na prepad?" nasmijao se. Taj jutarnji glas ju je zabetonirao.
" Oprosti.. Maša i Jakov su pripremili doručak. " hrapavo je odgovorila na što je kimnuo i ustao s kreveta.
" Otkrio si se jutros. " obavijestila ga je dok je odlazio u kupaonicu.
" Uvijek tako spavam. " samo je brzinski otvorio potom nestao iza bijelih vrata. Roza posloži krevet te uzme njegove kratke hlače i bijelu majicu, stavljajući je na posložen krevet.
Zastala je.
Što ona to radi? Kao da su u braku.
Ogledala je oko sebe je li to itko vidio potom bacila odjeću natrag u ormar. Nema šanse.Kao napadnuta je izletjela iz sobe, ušavši u kuhinju.
" Roza jebote, kao da si duha vidjela.." Jakov ju zbunjeno pogleda
" Ma kakvi. Sad će Borna. " odgovorila je potom postavila stol kako bi doručkovali.
" Nešto se dogodilo.." Maša joj prišapne kad sjednu za stol. Smijala se tako vragolasto da se i Roza morala nasmijati.
" Smiri taj svoj prljavi um, ništa se nije dogodilo. Samo sam posložila krevet i ostavila mu odjeću da obuče kad se okupa. Nisam normalna. " otpuhne.
" Awh, sad si kao ja. Tako ja svom Jakovu kad ide na posao. " razdragano je izustila na što ju je Roza blijedo pogledala.
" Jakov i ti ste u braku, Borna i ja nismo ni prijatelji. "
" Pazi što sam ti rekla. Znaš da sam ja rijetko kad u krivu, gospođice. " osmjehne se. I plašila se toga, Maša nikad nije bila u krivu.
Borna je prekinuo njihov mali razgovor kad je sjeo za stol. Tek oprane kose, istuširan i s onim jutarnjim glasom.
Da je malo drugačiji, već bi bila do ušiju zaljubljena u njega.
YOU ARE READING
Roza i njene ljubavne skice
Romance"Roza nije željela da zna, Koliko volim njena crna oka dva, Koliko želim da bude pored mene, Roza, Roza nije željela da zna..." Roza Cvitušić je mlada modna dizajnerica koja u zadnje vrijeme proživljava pravu krizu svoje osobnosti. Kad njeni prijate...