Vratile su se oko tri ujutro, apartman je bio u mraku, potpuno tih.
" Laku noć, ujutro me probudi ranije da idemo u ljekarnu. " Maša joj dovikne te ode u svoju sobu.
" Noć. " Roza se osmjehne potom ode u svoju sobu, misleći da je sama. Skinula je štikle potom haljinu i otišla pod tuš. Nakon kratkog tuša je skinula šminku i oprala zube potom onako u ručniku izašla iz kupaonice. Ovila je svileni bademantil oko golog tijela, legnuvši u krevet.
Vrisnula je kad je osjetila nečije toplo tijelo u krevetu. Borna upali lampu, zbunjeno je pogledavši.
" Jesi ti normalna? Pomislio sam da je rat počeo!" povikao je i vratio glavu na jastuk.
" Oprosti. Mislila sam da ste ti i Jakov na pecanju. " zbunjeno je odvratila potom naslonila leđa na uzglavlje.
" Što si tako gola? Izazivaš?" osmjehnuo se na što je pokrila izložena prsa svilenom tkaninom.
" Što si ti takva seljačina pa ispituješ?" odmahnula je glavom potom ugasila lampu kako bi mogla zaspati.
" Sad sam sto posto siguran da bih volio nalaziti se s tobom kad odemo odavde. "
" Nema šanse. Još tri dana i doviđenja, Borna. " nešto ju je peklo iznutra dok je izgovarala to. Ipak, on ju je napravio da se ponovno osjeti živom. Onaj poljubac joj je značio iako to sama sebi nije mogla priznat.
" Zašto si takva? Vidiš da nisam toliko loš. " tiho je kazao. Osjećao se prilično zbunjeno jer mu stvarno nije bilo jasno što je toliko pogriješio u vezi nje. Zbilja se potrudio biti što normalniji, ne odgovarati na poruke drugim djevojkama i fokusirati se na nju. Stvarno ju je htio upoznati, samo upoznati.
Bila je tako provokativna i lijepa." Ne znam, Borna. Nemam vremena za glupa upoznavanja i spojeve da ništa ne bi bilo od toga. "
" Kako znaš da neće?" skočio je na laktove i pogledao ju u polumraku.
" Ma daj.. mislim da mi je jasno kakav si ti. " složeno je odgovorila potom pogledala na sat na mobitelu.
" Još danas i sutra, Borna. " nasmiješila mu se kad ju je snažno uhvatio oko struka i spustio usne na njene. Nije se mogla oduprijeti ili nije htjela. Nije stigla razmišljati dok ju je samo tako grabio i ljubio posvuda.
Zoru je dočekala na njegovim čvrstim prsima, prelazeći noktima preko tamne kože. Nasmiješila se. Ovo je definitivno bio dobar kraj, Borna je napravio dobar potez. Nije se mogla ljutiti na njega nakon toliko vremena koje je provela s njim noćas.
" Ovo je lijep rastanak. Moram priznat da stvarno-" nije uspjela završiti kad ju je snažno poljubio. Osjetila se kao zaljubljena klinka.
" Kakav rastanak? Ovo je tek početak." slatko se nasmiješio. Zar je netko ovako muževan mogao biti i sladak poput nekog dječaka?
Pomilovala ga je po neobrijanom obrazu i otisnula usne na isto mjesto." Ne. Rekla sam ti već, ali želim da me pamtiš. "
" Roza, ovo nije bila samo avantura. Jebote, ja sam se stvarno zaljubio u tebe." samo je ispalo iz njega na što su oboje ostali nijemi. Ona jer to apsolutno nije očekivala, a on jer je prvi put nekom priznao da je zaljubljen.
" Ne, ne mogu ti vjerovat. Toliko sam toga prošla s glupim muškima i ne mogu. A tu je i moja karijera.." stala je govoriti na što je on samo razočarano odmahnuo glavom, okrenuvši se na drugu stranu. Dok je gledala njegova široka leđa i nijemo sjedila u krevetu, kroz glavu su joj samo prolazile njegove riječi. Zar je moguće da se takav lik uspio razočarat? Nije toliko vjerovala u svoje ženske moći, ali ovo je izgledalo tako stvarno.
YOU ARE READING
Roza i njene ljubavne skice
Romance"Roza nije željela da zna, Koliko volim njena crna oka dva, Koliko želim da bude pored mene, Roza, Roza nije željela da zna..." Roza Cvitušić je mlada modna dizajnerica koja u zadnje vrijeme proživljava pravu krizu svoje osobnosti. Kad njeni prijate...