13.

3 0 0
                                    

Uzela je mobitel u ruke i krenula ga nazvati kad se nije vratio do navečer. Nije mogla trpjeti više Klaudiju i Šimuna koji su ju stalno ispitivali za njega.

" Halo?" nasmijala se kad je začula njegov dubok glas u slušalici.

" Hej, gdje si ti nestao? Pa sutra je proslava. " namršteno je rekla na što se nasmijao.

" Ne mogu bit ovdje više, ubijaš me. Ne mogu te tvoje gluposti slušat. "

" Daj, ostani bar zbog brata i Maše. Oni te trebaju. "

" Moram glumit da sam s tobom, zašto bi glumio kad nisam? Ja ne mogu tebe gledat kad si me tako odjebala. "

" Što si ti takav cmizdravac?" ljutito je upitala.

" Priznam ljubav nekom nakon toliko godina, a ti to nećeš da prihvatiš. "

" Nisam rekla da ne prihvaćam nego da ne mogu bit s tobom. Jednostavno se bojim, samo želim da me shvatiš. " nekako jadno je izustila i spustila pogled na posteljinu.

" O moja Roza.." zapjevušio je, natjeravši je da se nasmiješi.

" Dolaziš onda?"

" Doći ću ujutro, imam nekog posla u blizini. " nasmijao se i poklopio. Bespomoćno je bacila mobitel do sebe, otpuhnuvši. Možda je samo trebala šutjeti i pustiti da se stvari razvijaju svojim tokom.

" Hej, ideš večerat s nama? Maša i ia idemo kasnije van.." Jakov ju pozove s dovratka. Podigla je pogled i kimnula.

" Borna mi se javio, doći će ujutro. " nadodao je. Kako je on to saznao prije nje? Očito, braća su.

" Borna ti je rekao sve?" promuklo upita na što Jakov slegne ramenima i sjedne na rub kreveta.

" Nije rekao sve. Rekao mi je da se zaljubio, da se prvi put u životu jako zaljubio. " zaklopila je oči, svjesna svoje glupe greške. Zašto je morala govoriti gluposti? Zašto nije mogla samo pustiti stvari da idu niz vodu?

" Ja sam glupača, Jakove. Oprosti. "

" Što? Zašto?" namršteno ju je upitao, okrenuvši se prema njoj.

" Tvoj brat i ja smo imali nešto sinoć.." nesigurno je započela, pridobivši Jakovljevu pažnju.

" I on mi je priznao nakon toga svega, a ja sam ga samo tako makla od sebe. On nije ovdje jer ne može biti u mojoj blizini."

" Roza, samo patetizira. Borna je i kao dijete bio osjetljive guzice kad bi mu netko rekao nešto što nije po njegovom."

" Ma daj, ovo je drugačije. "

" Ne, nije. Vjeruj mi, tijekom odrastanja, ja sam imao osjećaj da sam ja mlađi od njega. Gospodin Borna je oduvijek bio bezobrazan i osjetljiv u drugu ruku. Zato i danas jest onakav. Znaš da ga volim više nego išta, ali postoje stvari koje mu zamjeram. Dosad je barem mogao biti u pristojnoj vezi, a ne onako. " odmahne glavom.

" Zato si ga i poveo?" Roza se podsmjehne.

" Bilo je normalno da ti ideš s nama jer smo znali koliko radiš i htjeli smo da se odmoriš. Ali, ja sam njega zvao jer sam htio da upozna normalnu i prizemljenu ženu koja je jednako uspješna kao on. Možda ga to promijeni, malo uozbilji." nevoljko je priznao na što je kimnula.

" Pa, hvala što misliš da sam ja dobar izbor. " nasmijala se.

" A i htio sam da se ti malo zabaviš. Borna je jako zabavan dečko, zna svakakve gluposti. "

" To je istina. Ali i potrudio se da me utješi kad mi se posao uništio."

" Što ti planiraš dalje? Što sad?" sa iskrenim zanimanjem ju je upitao.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now