11.

1 0 0
                                    

" Mašo, ti bi trebala biti sa svojim mužićem, a ne tako izlaziti s prijateljicom kao da ste neke tinejdžerice. " Klaudija im je već pola sata držala predavanje dok su se spremale.

" Majko, mi smo odrasle žene i možemo radit što god želimo. " Maša odgovara dok stavlja maskaru na trepavice.

" Roza? Pa reci joj nešto. " Klaudija skoro poskoči od žestine.

" Što bih joj trebala reći? Idem i ja na večeru, nas dvije imamo što razgovarat. Otkad se udala se ne možemo toliko često viđat. Za to je ovaj odmor i bio, da se malo svi podružimo. " Roza pristojno odgovara, špricnuvši parfem po svom tankom vratiću.

" Znači Šimun i ja smo sami?" nevoljko je upitala.

" Da, mama. Što je tu problem? Imate cijeli otok na raspolaganju. " Maša se nasmije.

" Pa ne znam, ja sam mislila da ću se malo provesti s vama. "

" Kako da je sad odbijemo?" Roza prigušeno upita prijateljicu koja slegne ramenima, razrogačenih očiju. Nije valjda će morati povesti Klaudiju na svoju žensku večer.

" Pa mama, mi smo htjele malo razgovarati o nekim Rozinim privatnim stvarima. " Maša uhvati Rozu za ruku na što se ona nasmiješi.

" Da.. trebam svoju najbolju prijateljicu prilično puno u ovim trenutcima. " Roza se osmjehne, stisnuvši Mašu u zagrljaj.

" Nešto ti se dogodilo? Bolesna si?" namršteno ih je pogledala. Maša je imala njene plave oči.

" Ma kakvi. Sve je u redu samo moramo malo porazgovarat. " Roza složeno odgovori.

" A da ti nisi trudna?!"  Klaudija zaprepašteno poviče na što ju žene stanu smirivati. Jakov i Borna to sigurno ne bi trebali čuti.

" Ma daj mama, nemoj curu tako sramotit. " Maša otpuhne

" Pa zašto mi onda ne želite reći?" nastavila je navaljivati.

" Dobila sam otkaz u firmi i sad se želim malo razveselit kako bih to izbacila iz glave. Želim samo Mašu i sebe cijelu ovu noć. " Roza je pukla, nije se više mogla suzdržavati. Bila je tako tanka sa živcima ovih dana, nevjerojatno.

" Vi mislite da bih ja bila smetnja?" Klaudija ih uvrijeđeno pogleda.

" Ne, niste vi smetnja samo se Maša i ja želimo malo opustiti same. "

" A dobro, kako god želite. " nezadovoljno je odgovorila i zaputila se u svoju sobu.

" Moja mama se nikad neće promijenit. Samo da joj je pravit se mlada i smetat nama. " nasmije se.

" Meni je tvoja mama bila idol kad sam bila mala, sva je bila vesela i poletna. Sad mi je to malo pretjerano. " Roza se sjetno osmjehne potom zatvori ruž koji je nanosila na pune usne.

" Istina. Klaudija možda nije bila najbolja i najbrižnija majka no nekako je volim." Maša se osmjehne svom odrazu u ogledalu.

" Trebala si joj reći da si trudna, pobjegla bi od nas glavom bez obzira. Ipak ste Borna i ti prekratko u vezi da bi imali dijete. " trkne ju laktom pod rebra.

" Daj šuti. " nasmijala se potom dohvatila torbicu i krenula van iz sobe za Mašom.

" Laku noć, vidimo se sutra!" doviknule su Mašinim roditeljima potom izašle iz apartmana.

" Pitam se što dečki pametno rade.." govori dok hodaju prema Jakovljevom autu.

" Piju i čekaju ribu.." Roza složeno odgovori potom sjedne na vozačevo mjesto pošto Maša nije voljela voziti.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now