15.

1 0 0
                                    

Probudila se s glavoboljom koja kao da joj je razarala mozak. Protrljala je oči, razmazavši maskaru još više. Gadila se sama sebi u ovom trenutku.

" Odvratna sam.." otpuhne kad se pogleda u ogledalo u kupaonici. Ušla je pod tuš, pokušavajući saprati gorak okus prošle večeri.
Umila je lice i dovela ga u normalno stanje potom oprala zube.

Dok se presvlačila u kratke hlačice i majicu, pogled joj privuče nova poruka.

Onda? Idemo li zajedno u Zagreb?

Preokrenula je očima i bacila mobitel na krevet. Zašto je morao biti tako napadan?
Stavila je dezodorans potom izašla iz sobe, nije se potrudila ni ponijeti mobitel sa sobom.

" Dobro jutro.." promuklo je pozdravila Klaudiju i Mašu koje su zajedno pripremale doručak.
" Oprosti, Roza. Ja tako užasno lažem.." Klaudija joj priđe, ispričavajuće ju gledajući.

" Niste vi ništa krivo rekli. Večerala sam s bivšim kolegom, ništa opasno. Borna i ja smo okej. " nasmiješila se i pokazala Maši pogledom da odu porazgovarati.

" Mama, možeš ovo dovršit sama?"

" Mogu. Samo vi. " odmahnula je rukom na što dvije prijateljice nestale u hodnik.

" Što se dogodilo sinoć? Borna nam je rekao da možemo ići na spavanje. Nisam se htjela suprotstavljat. "

" Ma sve u redu, ne brini se. On misli da sam ga odbila zbog Marka, svi znamo da to nije istina. " otpuhne.

" Kako se osjećaš?" Maša ju toplo pogleda potom pomiluje po kosi.

" Ne znam ni ja. Opet mi šalje poruke i pita hoćemo zajedno kući, ja ne znam što je s tim tipom. Dođe na drugi kraj države samo da bi večerao sa mnom." pomalo iznervirana je odmahnula glavom.

" Ili se bezglavo zaljubio ili je jednostavno psihopata. Mislim da drugog objašnjenja nema. " Maša sliježe ramenima što Roza jasno potvrđuje.

" To su jedine dvije ispravne teorije. Drugo nema smisla. "

" I ja mislim. "

" Nego, pokaži mi Jakovljevu reakciju! Briga me više za te glupe muške.. samo ste vas troje bitni sad. " osmjehnula se i uzela Mašin mobitel u ruke.

" A vidi ga.." raznježeno je izustila dok je gledala video.

" Ja njega tako volim, Roza. Nadam se da ćeš i ti jednom pronaći ovakvu ljubav. Tako bi me usrećilo kad bi nam djeca odrastala zajedno.." sanjivo je rekla.

" Ne brini se. Sredit ću ja to nekako, ionako želim dijete ubrzo. " Uistinu, već dugo vremena je htjela dijete no nije mogla naći pravi način. Bila je dobro osigurana, htjela je imati jedan mali dio svog svemira koji će bezuvjetno voljeti i podizati.

" Znam.. pričale smo nedavno o tome." Maša se nasmije.

" To je jedino što uopće želim. Veze i spojevi me smaraju. " prizna kad se Jakov najednom stvori kraj njih.

" Čujem li ja to priče o djeci?" razdragano je rekao i pomilovao Mašin trbuh

" Da, da. Pričamo kako Roza mora brzo dobiti bebu kako bi i naša djeca bili najbolji prijatelji ili prijateljice. " nasmijano je odgovorila svom mužu koji je otisnuo poljubac u njenu kosu.

" A i ja bi to volio. Kad se već tako dugo znamo. " osmjehne se.

" Da, samo ne znam tko će mi ga napravit. " nasmijala se, pokušavajući to okrenuti na nekakvu šalu.

" Kako je prošlo s Bornom sinoć?" oprezno je upitao. Dobro je znao da su žene prilično ćudljiva bića.

" Nema pomaka. Završimo ovo danas i gotovo. " slegnula je ramenima kad se Šimun pojavio na hodniku. Pospano je izlazio iz sobe.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now