3.

2 0 0
                                    

U gostinskoj sobi mladog bračnog para Dragojević se odvijala prava mala modna revija. Roza i Maša su uspjele razbacati cijelu sobu, doslovce pokrivši pod.

Spremne su bile tek nakon dva sata, obukle su najljepše toalete koje su mogle pronaći.
Maša se oduševljeno odmjeravala u ogledalu, nasmijana. Nije se mogla zamisliti trudnom iako su je svi tjerali na to u zadnje vrijeme. Imala je lijepo tijelo koje nije htjela uništiti iako je s druge strane željela bebu s Jakovom. Jakov je muškarac njenog života i potpuno je sigurna u svoje osjećaje prema njemu.
Ali, strašno ju je živciralo što su ih svi požurivali, priče da su u braku već godinu dana i nemaju djece su ju polako počele izluđivati. Zar je u današnje vrijeme nužno odmah nakon vjenčanja napraviti dijete?

" Moja kraljica. " Roza ju odmjeri uz širok osmijeh.

" Obožavam tvoje haljine. Zašto se ti nisi obukla?" zbunjeno ju je pogledala. Bila je odjevena u obične poderane traperice i majicu do pupka.

" Ne znam, ne da mi se sređivat. " Smoreno je otpuhnula na što ju je Maša potapšapala po potiljku.

" Zemlja zove Rozu! Odmah da si se obukla u onu haljinu! Pokaži malo tog tijela!" cokne jezikom, bacivši običnu usku krem haljinu na nju.

" Ovo je preusko. " Roza zakmeči no Maša nije htjela slušati već ju je odgurala u kupaonicu na presvlačenje. Presvukla se u tu haljinu, osjećajući se nekako golo jer je haljina bila jednostavno preuska.

" Kako izgledam? Kao vreća krumpira?" upitala je Mašu koja se oduševljeno nasmijala.

" Jebeno izgledaš, Roza! Našminkaj se dok ti ja kovrčam kosu. " posjedne ju za stolić za šminkanje i upali uvijač za kosu.

" Oke, oke.. polako. " Roza se zbunjeno nasmije i uzme puder. Nakon petnaestak minuta su napokon bile gotove, spremne za pokret.

" Mislim da smo spremne. " Roza se oduševljeno osmjehne i izvadi mobitel iz torbice kako bi se uslikale.

U dnevnoj sobi su braća igrala playstation, udubljeni u igricu nisu ni primjetili uređene žene koje su sišle.

" Zemlja zove mog muža.." Maša preokrene očima na što se Jakov naglo trgne i odmjeri je od glave do pete. Nacerio se, ustavši na noge.

" Ovo je predobro za jedan izlazak, gospođo Dragojević. Mislim da bi se trebali presvući. " pogledao ju je i privukao sebi.

" Mislim da ne, gospodine Dragojeviću. Vidimo se kasnije. " otisnula je usne na njegove i uzela torbicu s ormarića.

" Izgledate super. " Borna se nasmije, odmjerivši Rozu. Morao je priznati da je bila jako zgodna.

" Volim te Roza, ti si meni svee.." tiho je zapjevao na što ga je samo prostrijelila pogledom.

" Bok dečki, vidimo se. " pozdravila je braću potom požurila za Mašom van iz kuće.

" Idemo tvojim autom? Znaš da ne volim vozit. " Maša nasmijano odmahne rukama i sjedne u njen auto na što se Roza nasmije, sjedajući na vozačevo mjesto.

" Dvorište mi je puno nekih luksuznih auta.. što svi vozite te aute kao da ste mamina i tatina djeca?" Maša se osmjehne. Kad voziš BMW ili Mercedes, odmah se pričalo da si razmaženo bogataško dijete. Tako je barem bilo na njihovom faksu.

" Sjećaš se Borisa koliko su ga ubijali u pojam zbog BMW-a kao da vozi Lamborghinija. " Roza se nasmije, lupkajući prstima po volanu svog crvenog Mercedesa kojeg je od dragosti nazivala Crvenko.

" Zato sam ja svoj auto kupila nakon što sam počela radit, starci su platili vozački no auto sam zaradila sama. Mislim, na kredit. " nasmijala se potom skrenula do njihovog omiljenog noćnog kluba.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now