5.

1 0 0
                                    

Nasmijao se, pogledavši ju kako spava. Odložio je kavu u držač za piće potom vratio pogled na cestu i pojačao muziku. Tiho je pjevušio pjesmu dok je jurio za bratom kako bi ga pretekao.

" Jebena gužva!" povikao je kad su uletjeli u zastoj pred tunelom. Roza se naglo trgne iz sna.

" Što se dogodilo?" zbunjeno je upitala, izgledala je tako simpatično dok ga je zbunjeno odmjeravala ispod tamnih okvira skupih naočala.

" Sve je okej. Samo zastoj, spavaj slobodno. " mirno je odgovorio potom se naslonio i otpio još kave.

" Hoćeš da ja vozim? Jesi se umorio?" upitala je. Okrenuo se prema njoj uz osmijeh.

" Kako to da ti mene pitaš jesam se umorio? A i ne bih ti vjerovao za volanom. " tupne ju prstom po koljenu na što ona ljutito frkne nosom.

" Ja vozim bolje od tebe, zasigurno. "

" Protiv bivšeg trkača ne možeš. " provokativno ju je pogledao, plavi pogled mu zastane na njenim grudima koje su malo ispale kako je spavala.

" Sram te bilo. " odmahnula je glavom i popravila haljinicu.

" Trebala bi ti pronosati koju svoju reviju, to bi baš bilo fora. Onako Maša i ti na pisti. " nasmijano je rekao kad su auti napokon krenuli.

" To ti nije loša ideja. " Roza se nasmije, skinuvši sunčane naočale kako bi se pogledala u ogledalo.

" Jebote, izgledam kao smrt. Idem malo pudera stavit. Ne želim prestrašit ove ljude što izdaju apartmane. " nasmijala se te dohvatila toaletnu torbicu iz torbe.
Na trenutke ju je promatrao dok se šminkala, svaka njena radnja mu je bila tako simpatična.
Na vjenčanju je bila ona razdragana kuma koja je bila presretna što udaje svoju prijateljicu za dobrog muškarca. Tako ju je htio odvesti u krevet no ona se nije dala. Valjda mu je zato i ostala tako zanimljiva, nekako samozatajna.

" Tako. Sad idem jednu zapalit. " izvukla je kutiju cigareta iz svoje torbice potom pripalila jednu.

" Ti još pušiš?" upitala je na što je kimnuo i izvadio svoju kutiju iz džepa.

Nakon još sat i pol vremena vožnje potom i vožnje trajektom, stigli su na otok. Roza još nikad nije bila na Hvaru i uistinu je bila oduševljena tom ljepotom. Oduvijek je voljela more, trudila se biti što više na moru. Ovdje se osjećala tako dobro i slobodno.

" Predivno je.." oduševljeno je izustila na što je ispustio cerek. Izgledala je kao neka djevojčica dok je promatrala to more.

Maša je također razdragana iskočila iz auta, obje su bile kao neka dječica. Tako slatke i nasmijane.
" Djevojke su zadovoljne. " Jakov se osmjehnuo i zagrlio svoju ženu.

" Naravno da jesmo, prekrasno je!" Roza oduševljeno usklikne.

" Idemo do apartmana, odmah smo tu preko puta. " pokazao je rukom prema visokoj ogradi iza koje se nalazila velika žuta kuća.

" Mi imamo gornji kat. Tri sobe, kupaonica i kuhinja. " Jakov je nabrajao dok su ulazili u prostrano dvorište koje se šarenilo od silnog cvijeća. Roza se osjetila kao da je došla u raj, sve je izgledalo tako nestvarno.

" Taman svi imamo svoje sobe. " Roza se nasmije iako je znala da bi Mašini roditelji trebali doći.

" Roza, možemo porazgovarat?" Maša je upitno pogleda na što ona kimne.

" Hoćeš reći da sam s njim u sobi?" Roza ljutito položi ruke na bokove, pogledavši svoju prijateljicu brinetu.

" Ma ne moraš. On može spavat na kauču, znaš da sam htjela da svima bude dobro, ali svi drugi apartmani su zauzeti. " Maša tužno otpuhne na što ju Roza povuče u zagrljaj.

" Ne brini se. Pretrpjet ću i umišljenka zbog tebe, okej?"

" Jesi sigurna?"

" Prijeći će on sam na kauč, ne brini se. " namigne joj na što se Maša vrckavo nasmije i povede ju natrag do dečki koji su razgovarali sa srednjovječnim bračnim parom koji su držali apartmane.

" Vi ste sigurno supruga gospodina Jakova. " kovrčava ženica se veselo osmjehne, pomazivši Mašu po ruci.

" Jesam, drago mi je. Maša. " rukovale su se kad žena pogleda Rozu koja refleksno stane iza Borne koji se nasmije.

" Djevojko, iza mene se skrivaš?" nabelji joj se.

" A ti si sigurno njegova djevojka?" nasmijala se na što su njih dvoje razmijenili začuđene poglede.

" Oni su pas i mačka. Roza i Borna. " Jakov pokaže rukom na njih dvoje kao ne neko dvoje nestašne djece.

" Roza? Imaš prekrasno ime, tako se zove moja unučica. Ima pet godina. "

" To je baš lijepo.." Roza se razdragano nasmije potom pođu prema njihovom apartmanu.

" Kuća je predivna, ljubavi. Hvala ti na ovom. " Maša zaljubljeno govori svom suprugu koji otisne usne na njene.

" Ljubavi moja.. sve za tvoju sreću. " Jakov se nasmiješi, pomazivši je po leđima.

" volim te, Jakove. "

" I ja tebe, malena moja. " spojili su usne u dugačak poljubac na što su Roza i Borna samo ostali stajati pokraj njih.

" Nego, idem ja pogledat sobu.." Roza slegne ramenima i krene prema vratima kad Borna dođe za njom.

" Što ćeš ti ovdje?" namršteno ga je upitala, naslonivši se na vrata.

" To je i moja soba. Mašini roditelji spavaju u trećoj. " mahnuo je glavom. Preokrenula je očima te su zajedno ušli u prostranu sobu.

" Borna, ovo je prekrasno. " zadivljeno izusti. Soba je imala balkon, velike prozore, ispunjena svjetlom. Dovoljno za njenu inspiraciju i ispijanje jutarnje kave s Mašom. Nedostajalo joj je to.

" Što te toliko fasciniralo?" zbunjeno je upitao, sjedajući na bračni krevet ukrašen bijelom posteljinom.

" Moj stan je pun svjetla, u svakoj sobi možeš naći svjetlo. Ja obožavam svjetlo iako moram navući roletne kad je noć kako me ujutro ne bi probudilo Sunce. " nasmijala se te se spustila na krevet.

" Spavat ću na kauču, ne brini. Samo ću stvari ostavit ovdje. Ako nije problem." krenuo je ustati kad ga je uhvatila za snažnu ruku. Htjela je da ostane, bilo joj ga je nekako žao no nije si htjela dopuštati nikakve emocije. I ovaj odmor joj je dobro došao da krene u potragu za inspiracijom, da se ubaci u nešto novo.

" Svi ćete budit tamo, znaš da će se Mašini roditelji ustajat prije nas. "

" Kako ćemo pred njima spavat u istoj sobi?"

" Zar je Borni Dragojeviću nešto takvo problem? Ili sam ja toliko ružna?" pomalo uvrijeđeno je upitala. Palila ga je ta njena toplo-hladno igra. Prvo nije htjela da uopće uđe u sobu, a sad mu je govorila da ostane.

" Ostavit ću to na razmatranju. " bezobrazno se nacerio kad ga je snažno pogodila jastukom u leđa.

" Kretenu!" povikala je. Maša i Jakov su se samo nasmijali u susjednoj sobi, bit će veselo s njima.

______________

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now