10.

1 0 0
                                    

Za ručkom je atmosfera bila nekako čudnjikava.

" A gdje ti spavaš?" Klaudija upita Bornu koji se nakašlje.

" U sobi s Rozom. " nesigurno je odgovorio na što su se ozareno nasmijali.

" Ajme, pa još jedno vjenčanje! Dvije najbolje prijateljice i dva brata!" Klaudija uzbuđeno usklikne.

" To je baš.. čudno. " Roza naposlijetku izusti na što razmijeni pogled s Bornom koji je na iglama sjedio do nje. Znali su što ovo znači, trebali bi glumiti da su u vezi i to se nijednom nije previše sviđalo.

" Ma zašto? Borna je sigurno divan momak. Pogledaj kako je lijep.." Klaudija se vrckavo osmjehne.

" Da, da. " Roza se nelagodno nasmiješi.

" Koliko ste zajedno?" Šimun upita.

" Mama, Borna i Roza-" Maša krene reći no znali su kako će to izgledati ako kažu da nisu u vezi, a spavaju zajedno u sobi.

" Pet mjeseci. Ne dugo. " Roza se ubacuje na što se dečki nasmiju.

" Sad si moja. " Borna joj prišapne, njegov dah na vratu ju natjera da se naježi.

" Dečko si mi samo van sobe, ne u sobi." mahnula je vilicom prema njemu na što se nasmijao.

" Nisam ništa drugo očekivao, djevojčice." namigne joj.

" Roza, još radiš kod Grotowske?" Klaudija upita na što ona slegne ramenima.

" Ne znam, upale smo u mali konflikt. Razmišljam o promjeni firme. "

" Zašto to?"

" Grotowska previše traži. " složeno odgovori potom završi jelo.

" Idem malo prošetati, moram nešto srediti usput. " pristojno je izustila i ustala od stola. Morala je pod hitno razbistriri misli, malo se ispuhati i mentalno pripremilti za još pet dana navodne veze s Bornom.

" Hoćeš se vratit do večere?" Maša ju upita na što ona kimne.

" Naravno da hoću, bit ću na plaži. " otišla je uz sobu, obukla kupaći te običnu sivu haljinu.

" Vidimo se kasnije. " pozdravila je sviju potom krenula do plaže. Ostavila je stvari i uskočila u more. Prepustila se vodi, pustivši se. Osjećala se kao da je upala u nekakvu vrstu ponora i da se nikad iz njega neće izvući.

Izašla je iz mora, iscijedivši svoju dugu kosu kad je ugledala Bornu kako sjedi pokraj njena ručnika.
" Otkud ti ovdje?" upitala je kad mu je prišla. Uživao je u ovom prizoru, ta voda koja je curila s njenog tijela i vrućina su ga udarili u glavu da je zanijemio.

" Što?" zbunjeno ga upita potom sjedne na ručnik.

" Ništa.. došao sam vidjet kako je moja nova cura." osmjehnuo se te okrenuo na bok prema njoj.

" Nisam ti cura.."

" Ako smo to već rekli Mašinima, onda bi i moji trebali znati. "

" To je oke. Kad se vratimo u grad, nećemo se ionako više nikad vidjet. " odlučno je odgovorila na što se nasmiješio.

" A što ako sam ja htio nastaviti tu vezu?" upita što ju malo zatekne. Mislila je da Borna to također radi samo zato da ne bi bilo čudno što su zajedno u sobi.

" E pa ja ne želim. " odgovorila je prvo što je stigla.

" Tvrd si orah, ali to ne znači da neću nastavit. "

" A primjetila sam da si naporan kao uši u glavi. " preokrene očima što ga natjera da se grleno nasmije.

" Što si bio onako raspadnut sinoć?" upitala ga je na što je slegnuo ramenima.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now