Bijesno je bacila mobitel na suvozačevo dok se vozila na posao. Zar se taj Borna baš njoj ne želi javiti? Taj se uvijek uredno javljao kad god bi mu mobitel zazvonio i baš sad se nije javljao. Htjela je znati kakav je ono cirkus bio jučer.
Ušla je u firmu i sjela u svoj ured potom ga nazvala ponovno.
" Pa tko se to javio?" njegov jutarnji glas je poslao trnce kroz njeno tijelo. Zvučao je tako dobro, zaboravila je kako zvuči." Ne javljam se zbog toga. Htjela sam te pitat, što je ono jučer bilo? Izađem na običnu kavu i ti si odjednom tamo. " bijesno je izustila na što je sekretarica ustuknula s kavom. Mahne joj rukom da ipak priđe i ostavi kavu.
" A o tome želiš pričat. Imao sam nekih problema jučer, nisam baš raspoložen za razgovor.." najednom je promijenio boju glasa.
" Što? Neka ženska se javila da je trudna?" podrugljivo je izustila.
" Ne, Roza. Pretukli su mi najboljeg prijatelja. " mogla ga je zamisliti kako preokreće očima.
Nije to shvaćala ozbiljno, najvjerojatnije se kao i Borna pravio važan i malo dobio po leđima." A on je sličan tebi?"
" Nije bitno kome je on sličan. Nije mu dobro i ja moram bit uz njega. Neću ti dopustit da provociraš za takve stvari. Ne trebaš mi se ni javljat. " ogorčeno je rekao i poklopio. Bila je svjesna da je ovaj put pretjerala, spustila je mobitel potom uzela papirnatu šalicu u ruke. Nagnula se i uzdahnula. Bilo joj je stvarno žao što je ispala neugodna i glupa. Baš je ispala glupa.
" Dobro jutro gospođice Cvitušić. " Marko se pojavio s novim buketom i škarniclom iz pekarnice. Podigla se u stolici potom osmjehnula, ovo joj je nekako popravilo dan.
" Dobro jutro Marko. " prišao joj je potom raširio ruke kao neko dijete. Ustala se, zagrlivši ga.
" Kako si?" upitao je uz osmijeh i sjeo u fotelju do njena stola.
" Ma bolje nego jučer. Jučer me jako boljela glava. " otpuhne.
" Ma smiri se. Ima vremena, samo da te opet ne počne boljet. " namigne joj kad se Grotowska pojavi u uredu.
" Roza, imam veliku vijest za tebe. " odmah je kazala čim je ušla u ured. Roza podigne noge na stol potom otvori škarnicl i izvadi krafnu
" Da?" podigne obrve.
" Sljedeći tjedan putuješ u Beč, radit ćeš s Trishom Gerkhan!" Roza naglo razrogači oči i podigne se na noge. Nije mogla vjerovati što je upravo čula. Ovakva prilika se ne pruža često.
" Prvo ste mi rekli da trebam poslat skice, a sad da idem u Beč?" zbunjeno je upitala.
" Jutros je stigla pozivnica. Bit ćeš tamo tjedan dana i te nedjelje te očekuje revija. Trisha će malo raditi s vama. Odabrana si u par stotina dizajnera. " usiljeno se nasmiješila. Roza je samo spustila pogled s velikim osmijehom. Tjedan dana u Beču? Trisha Gerkhan? Nije mogla vjerovati.
" Pa to je super. " Marko joj je prišao uz osmijeh.
" Da.." u nevjerici je odgovorila.
" Gospodine Horvatić, što vi radite ovdje?" Grotowska se zbunjeno namršti.
" Došao sam posjetiti gospođicu Cvitušić." osmjehnuo se.
" Roza, možemo porazgovarat na trenutak?" Grotowska ju namršteno pogleda na što ona kimne i pođe za šeficom van iz ureda.
" Ne petljam se u privatne živote svojih zaposlenika niti im pamtim imena, ali nisi valjda poludjela da budeš s njim? On je obični računovođa, ženo. " Grotowska je van živaca povikala na nju.
YOU ARE READING
Roza i njene ljubavne skice
Romance"Roza nije željela da zna, Koliko volim njena crna oka dva, Koliko želim da bude pored mene, Roza, Roza nije željela da zna..." Roza Cvitušić je mlada modna dizajnerica koja u zadnje vrijeme proživljava pravu krizu svoje osobnosti. Kad njeni prijate...