16.

1 0 0
                                    

" Poludjet ću sa starcima. " Borna se uznemireno vrtio po sobi dok je Jakov zakopčavao bijelu košulju.

" Smiri se, uvijek su takvi. " otpuhnuo je uz osmijeh.

" Lako je tebi kad su iznimno ponosni na tebe i tvoja postignuća. Ja sam samo mali kreten. " uznemireno otpuhne na što se Jakov okrene prema njemu i uhvati ga za ramena.

" Smiri se više. Jebemu i njima, kao da živite zajedno pa te to muči. "

" Večera će izgledat isto kao i danas kad su stigli. Samo će me podjebavat zato što se još nisam oženio, a tek kad saznaju da ćete Maša i ti dobiti dijete.. O moj Bože.." prođe rukom kroz kosu.

" Borna, jebeno se nemkj brinut o tome. Pusti ih na miru, ali.. zar si zaboravio da imaš djevojku?" Jakov se nasmije na što on kimne.

" Pa ti si u pravu. Zaboravio sam, vidiš kako me ispizde kad dođu."

" Ne budi lud, samo se lijepo ponašaj prema Rozoj i to je to. Preživjet ćeš." udari ga po leđima potom baci košulju i hlače na njega.

" Tuširanje, oblačenje i paljba. " strogo ga pogleda. Bruno salutira, odlazeći u kupaonicu.

Maša i Roza su u drugoj sobi oblačile haljine i šminkale se.

" Onda? Jesi spremna obznanit svoju vezu?" Maša ju zaigrano upita.

" Iskreno, kako gledaju na Bornu, mislim da ću mu pomoći time. "

" Uvijek su takvi. Malo mi ga bude žao, pogotovo sad kad smo proveli malo više vremena zajedno. "

" Da.. Na Jakova gledaju kao božanstvo dok je Borna nekako po strani. "

" A posao im je jednako uspješan, samo različit. Ovaj drži klubove, ovaj je zamjenik direktora u firmi. " Maša odmahne glavom.

" Idemo zajedno kod ginekologa kad se vratimo? Ugovorila sam ti termin odmah dan nakon povratka. " Obavještava ju na što ona kima.

" Stvarno si se dala u to. Hvala ti. "

" Zašto ne? Moj mali nećak mora imati najbolje i prije rođenja i nakon. " osmjehnula se i pomilovala ju po trbuhu koji se još nije počeo pokazivati

" Što misliš, kad će se početi pokazivati?" uzbuđeno je upitala.

" A ubrzo sigurno. " Maša se nasmije kad netko pokuca na vrata sobe.

" Da?" Roza se oglasi kad Klaudija poviri u sobu.

" Teta Klaudija?"

" Hej.. poludjet ću od Andree, ubi me pričama. " otpuhnula je i bacila se na krevet.

" Dobro je, mama. Sad ćemo krenut. " Maša se nasmije, isključujući peglu za kosu iz struje. Roza pokupi torbicu potom poviri na mobitel gdje su stajale dvije poruke.

" Zašto je tako prokleto dosadan?" tiho je zarežala, pokazavši Maši.

Moja ponuda još stoji

Čini se da ništa od toga, čujemo se kad dođeš u Zg :)

" Ma samo mu nešto jednostavno odgovori i to je to. " namigne joj.

Čujemo se :)

Gurnula je mobitel u torbicu kad ju je Klaudija zaustavila po izlasku iz sobe

" Sigurno ne varaš malog Bornu?"

" Ma nema šanse. Borna je super dečko." kiselo se nasmiješila i požurila kako bi sustigla Mašu.

Roza i njene ljubavne skiceWhere stories live. Discover now