Keyifli okumalar 🌸
'Hala inanamıyorum, yeniden bir aradayız!'
Esra geçen ayların ardından hala aynı saf enerjisine sahipti.
Cemre yüzüncü defa gözlerini devirdi. 'Bende inanmakta zorlanıyorum açıkçası.'
Melih kahvelerimizi almaya gitmişken hem kibar olmak için hemde kız arkadaşına kendisi yokken fazla yüklenmememiz gerektiğini düşünerek 'Nasıl gidiyor?' Dedim.
Esasında cevabını hiç merak etmiyordum.
Özel hayatımla ilgili problemleri arkadaşlarımla olan ilişkime yansıtmama kararı almıştım.
Emir'i düşünmeyecektim.
Abisinin söylediklerini duyduğumu, fakat onu daha fazla incitmek istemediğim için sessiz kaldığımı düşünmeyecektim.
Benim yüzümden abisiyle kavga ettiğini düşünmeyecektim.
'IQ seviyenin bunların ortalamasına denk geldiğini biliyorsun değil mi?'
Daldığım düşüncelerden Sude'nin alaycı sesiyle çıktım. İğneleyici bakışları Cemre ve Esra'nın üzerindeydi.
'Ben öyle bir şeye inanmıyorum.' Demekle yetindim.
Zeka seviyemin yanımdaki insanlara göre artıp azalması bana saçma geliyordu, davranışlar veya fikirler benzeyebilirdi fakat bence daha fazlası yoktu.
'Aksi takdirde, sen bu masaya oturduğundan beri hepimiz birer tescilli aptala dönüşürdük.'
Cemre, Sude'ye sataşmanın mutluluğuyla iç geçirdi.
Sude tırnaklarına bakarak bana hitabeten konuştu. 'Evcil hayvanına söyle geri bassın.'
Cemre çıkışıp Sude'yi geri püskürtecekti fakat, Esra kurduğu cümle ile hepimizi susturmuştu.
'Beren'in evcil hayvanı mı var?'
Üçümüzde inanamazca Esra'ya baktık. Ancak, o hala benden evet bir kedim var gibi bir cevap bekleyerek gözlerimin içine bakıyordu.
Sonunda açıklama yapmanın bir anlam ifade etmeyeceğini düşünerek başımı Sude'ye çevirdim.
'Madem hoşlanmıyorsun, IQ seviyeni de alıp gitsene?'
Onu kovmamı umursamadan sahte bir iç çekti.
'Hadi ama Beren, sana ulaşmaya çalışıyorum.'
'Beni daha fazla sinirlendirerek mi?'
Sude dudaklarını yaladı, o dudakları en son...
Ah hayır, bu iğrençti!
Düğün gecesinden beri ne Mert'ten nede Sude'den haber alabilmiştim.
Sonunda pat diye karşıma çıkıp birlikte olduklarını söylemişlerdi.
Daha doğrusu takılıyorlarmış!
Abim ve Sude!
Aklımdan geçen düşüncelerle yüzümü buruşturdum.
'Şu halinin tek nedeni, abinin bu saman kafalıyla düzüşüyor olmasını değil, öyle değil mi?' Gözlerimi kapattım. Şu yansıtmama meselesinde pekte iyi değildim demek ki.
Haklı olmasına rağmen Cemre'ye surat astım. 'Bu kadar analiz meraklısıydın madem, keşke sende bizim bölümü okusaymışsın.'
Cemre eliyle beni savuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Biz
ChickLitYazar, bilindik kurguları kendi bakış açısıyla tekrardan şekillendirmeyi seviyor. Bu yüzden bu hikaye alışık olduğunuz pek çok klişeyi -düşündüğünüzden daha fazlasını!- barındırıyor! Fakat endişelenmeyin, burda esas amaç...her zaman bir başka seçen...